نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

چرا فروش اينترنتي ندارم؟

من هيچ چيزي از سئو نميدونم آيا خريد دوره سئو درسته؟
من سعي كردم تمام نكات مهم سئو مقدماتي و شروع ماجراي يادگيري سئو را به شما توضيح بدم اما بازهم همه چيز بستگي به شما داره كه واقعا ميخواهيد سئو شغل اول شما باشه و با تمركز ادامه بديد. اگر شما كار با مرورگر رو بلد باشيد و قول بدبد كه تمرين هم بكنيد يادگيري سئو براتون كار خاصي نداره!

پيش نياز اين دوره گفته شده كه چيز خاصي نيست و فقط و فقط علاقه شما به سئو و بازاريابي اينترنتي ميتونه پيش نياز باشه.

 

ورودي از موتور جستجو كجا و ورودي از طريق تبليغات بنري كجا!
تبليغات بنري، تبليغات ادورز گوگل ديگر به صرفه نيستند و هميشه آن بازدهي لازم را ندارند! ارزانترين و بهترين راه براي جذب مشتري و علاقه مندان به سايت شما، سئو سايت است.

تعداد ورودي مهم است اما هدفمند بودن آن بسيار مهم تر. دقت كنيد اگر فقط 200 ورودي در روز داشته باشيد، بايد چيزي حدود 3 الي 4 ميليون در ماه هزينه تبليغات بنري كنيد!!

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۸:۰۱ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

چگونه ادمين سايت شويم؟

تاثير طراحي وب سايت آموزشي براي معلم حرفه اي
اگر معلم هستيد، به سايتي براي فروش محصولات آموزشي نياز داريد تا بتوانيد مهارت هاي خود را آموزش دهيد و كسب و كار آنلاين داشته باشيد. سوالي كه در اينجا مطرح مي شود اين است كه اگر صفحه اينستاگرام داشته باشم آيا مي توانم به صورت آنلاين تجارت كنم؟ پاسخ من اين است كه چرا مي توانيد، اما ايجاد كل كسب و كار خود در رسانه هاي اجتماعي ايده خوبي نيست و ممكن است با مشكلات بزرگي مانند زماني كه اينستاگرام در سال 1401 فيلتر شد، مواجه شويد.

برخلاف داشتن يك وب سايت آموزشي يا صفحه اينستاگرام، كافي است در نهايت محصول آموزشي خود را مستقيماً در اين صفحه بفروشيد، اما اين وب سايت نيازي به طراحي مناسب صفحه محصول آموزشي شما ندارد. و توضيحات مرتبط و جامع در مورد دوره.. مدرس كاربر شما مي تواند با چند كليك محصول شما را تهيه كند و بلافاصله پس از پرداخت به محصول آموزشي شما دسترسي پيدا كند.

چرا اهميت سايت آموزشي افزايش يافته است؟
به خصوص با شيوع ويروس كرونا، بسياري از اساتيد نگران روند تدريس و حتي بازاريابي دوره هاي خود هستند. اما در يك چشم به هم زدن همه وارد طراحي سايت هاي آموزشي مي شوند و حتي آموزش و پرورش كشور اپليكيشن شادي را راه اندازي كرده است.اينجاست كه آموزش آنلاين و از راه دور جان تازه اي پيدا مي كند. حالا اينها معلمان مدرسه و معلمان خصوصي بودند كه به دنبال بستري مناسب براي يادگيري بودند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۶:۰۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

مزاياي داشتن چند منبع درآمد

آموزش ساخت وب سايت فروشگاهي
حالا وارد بحث آموزشي داستان مي شويم و اينكه داستان طراحي سايت فروشگاهي 0 تا 100 از كجا شروع و به كجا ختم مي شود؟!

1- نام دامنه را مشخص كنيد
دامنه در واقع آدرس يا نام وب سايت شما در اينترنت است. ديگران شما را با نام دامنه سايتتان در گوگل مي شناسند. مطمئن شويد كه يك نام دامنه مناسب براي صنعت خود انتخاب كنيد. اين موضوع تاثير بسزايي در موفقيت يا شكست كسب و كار شما دارد.

به نكات زير توجه كنيد:

از اعداد در نام دامنه استفاده نكنيد.
از علائم نگارشي مانند خط تيره (-) استفاده كنيد.
نام دامنه را تا حد امكان كوتاه انتخاب كنيد (نام كوتاه روانشناختي بهتر است به خاطر بسپاريد)
نام دامنه بايد با نوع تجارت و برند شما مرتبط باشد.
موضوع مهم ديگري كه بايد در نظر بگيريد انتخاب نام دامنه است. پسوند سايت را انتخاب كنيد. براي مثال آدرس دامنه سايت ما را در تصوير زير مشاهده مي كنيد.

سايت فروشگاهي وردپرس، طراحي سايت فروشگاهي، طراحي سايت فروشگاهي شن و ماسه

انواع پسوند سايت
پسوند com. يك افزونه معروف جهاني كه اكثر مردم در مورد آن مي دانند.پسوند ir. اين تمديد فقط براي ايران اعمال مي شود. با انتخاب اين افزونه با مشكلاتي در رابطه با تحريم ها مواجه خواهيد شد (مثلاً تبليغات يا تبليغاتي از گوگل دريافت نمي كنيد).
شبكه گسترش اين افزونه در حال تبديل شدن به يكي از پر استفاده ترين افزونه ها است. اكثر سايت هاي ارائه دهنده آن و خدمات اينترنتي از اين پسوند استفاده مي كنند. اما هنوز محدوديتي در استفاده از آن ندارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۴:۰۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

چگونه ماهي ۴۰ ميليون تومان درآمد داشته باشيم؟

دوره آموزش سئو كاملا تخصصي براي همه سايت ها
سئو فقط براي وردپرس نيست!

✅ چرا سئو ميتونه سايتت رو زير رو كنه! يادت باشه از دامنه تا قله
?با بهترين ترافيك هدفمند از سمت گوگل كسب درآمد كنيد.
?با كمترين هزينه بازاريابي از طريق سئو، مشتري ايجاد كنيد.
?يكبار و براي هميشه در يادگيري سئو عميق شويد!
?سئو را فقط براي سايت هاي وردپرسي ياد نگيريد!
?در اين دوره سئو نگاهي فني، علمي و تجربي به بهينه سازي انواع سايت ها داشته باشيد.

 ✅ آنچه در اين دوره مي آموزيد
دوره جامع سئو شامل چند دوره ديگه هم هست: دوره آموزش لينك سازي + تحقيق عبارات كليدي + توليد و سئو محتوا + سرچ كنسول و سئو مقدماتي. در واقع شما با تهيه اين دوره جامع، 5 تا دوره رو همزمان باهم در يك كيف داريد.

آيا به روز رساني هاي جديد مانند محتواي مفيد و اسپم لينك در دوره سئو شما ذكر شده است؟
بله، در اين دوره تمامي موارد مورد نياز براي اين آپديت هاي جديد گوگل از جمله لينك سازي طبيعي و توليد محتواي مفيد و هدفمند را دنبال كنيد.چك ليست محتوا و لينك هاي خارجي در اين دوره گنجانده شده است.
دوره آموزشي پيشرفته سئو، مجموع تلاش بيش از 100 پروژه موفق و ناموفق!
شما بايد به خودتان بگوييد كه آزمايش ناموفق چه فايده اي دارد؟ مي خواهم به شما بگويم كه شكست در سئو درس هاي زيادي دارد. گاهي شكست به دليل نداشتن دانش فني است و گاهي به دليل سوءمديريت منابعي كه در اختيار داريد اعم از مالي و انساني!
چند سال پيش در شركت بزرگي كار مي كردم كه پول زيادي داشت اما تصميم گرفتم ديگر كار نكنم حدود سال 1398 درآمد ماهانه مديريت 120 ميليون تومان بود. مي دانم باورش سخت است كه چگونه مي توانم اين پول را در يك ماه به دست بياورم.
من هدف بزرگتري داشتم. كار با شركت هاي بزرگ بسيار خوب است، اما براي شركت هاي كوچك و متوسط ​​عالي است كه رشد كنند و آنها را به ارتفاعات بيشتري ببرند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۱:۵۶ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

لباس مناسب براي مصاحبه خانم ها

1ظاهر در مصاحبه و تصميم گيري و انتخاب لباس هميشه قسمت اصلي آماده سازي و رفتن به مصاحبه شغلي است. اين موضوع چالش بزرگتري براي زنان است. انتخاب لباس و آرايش مناسب و در عين حال شيك و صيقلي مانند يك رزومه مي تواند در جذب شما موثر باشد.

در اولين برخورد هميشه يك نوع پتو وجود دارد كه ؛. شخصيت و هويت شما را نشان مي دهد. بنابراين، در يك مصاحبه شغلي يا قرار رسمي، بايد قوانين رفتاري خاصي را رعايت كنيد تا همه چيز مطابق ميل شما پيش برود.

در اين مقاله آراور نكات مهمي براي لباس پوشيدن مناسب و شيك در مصاحبه شغلي به شما ارائه مي كنيم.

اصول انتخاب بهترين لباس براي مصاحبه شغلي
زيرا اكثر خانم ها در انتخاب لباس و نوع لباس محدوديت دارند. انتخاب لباس مناسب براي مصاحبه شغلي هميشه براي آنها دشوارتر از مردان است.

مانتو و مقنعه پوششي مناسب و رايج براي خانم ها در محيط هاي اداري است. اما باز هم توجه به جزئيات ديگر ضروري است. در زير نكات زير را فهرست مي كنيم:

انتخاب كت مناسب
سعي كنيد تا حد امكان از شلوار و مانتو اداري استفاده كنيد. رنگ هاي خنثي و تقريبا تيره مانند: آبي تيره، مشكي، آبي روغني و خاكستري.رنگ ها براي شنل مناسب است.

در صورت امكان، مانتو را از جلو انتخاب نكنيد. اما اگر قصد داريد در يك شركت خصوصي كار كنيد، مي توانيد از مانتوهاي جلوي بلند استفاده كنيد و كت كاغذي ساده گزينه خوبي براي انتخاب لباس زيرتان است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۰:۵۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد لباس تابستاني زنانه

دانستن اينكه چه نوع لباس، رنگ و پارچه اي براي اين فصل مناسب است به شما كمك مي كند تا بهترين استايل سرد و تابستاني را براي خود بسازيد. در اين مطلب به راهنماي خريد لباس تابستاني زنانه مي پردازيم.

چه لباس هايي براي پوشيدن در تابستان مناسب است؟
اولين قدم اين است كه پارچه هاي مناسب اين فصل را بشناسيد. پارچه هاي سبك، خنك و نرم. اين خصوصيات داراي پارچه هايي مانند: پنبه، پنبه، كتان و كتان است. اين پارچه ها شما را خنك نگه مي دارند و به شما كمك مي كنند در روزهاي گرم تابستان احساس خوبي داشته باشيد.

چه رنگي براي تابستان مناسب است؟
رنگ هاي روشن اشعه هاي خورشيد را منعكس مي كنند و كمتر آنها را جذب مي كنند و شما را خنك مي كنند. بنابراين بهترين رنگ براي فصل تابستان هستند.

رنگ هايي مانند: سفيد، صورتي، سبز روشن، رنگ هاي پاستلي. با اين رنگ ها مي توانيد بهترين و شادترين استايل هاي تابستاني را بسازيد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۲۷:۴۷ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

استايل كژوال چيست؟

1در اين مقاله به اين سوال پاسخ مي دهيم كه استايل كژوال چيست؟ پاسخ اين استايل سادگي و ظرافت خاصي دارد و حس آرامش را به انسان القا مي كند.

تاريخچه سبك كژوال
براي اولين بار، سبك كژوال در دهه 1920 در آمريكا و برخي از كشورهاي اروپايي متولد شد. در آن زمان مردم به دنبال تغيير در سبك و سبك لباس پوشيدن خود بودند. آنها سعي كردند استايل را از رسمي به مدل هاي آزادتر و راحت تر تغيير دهند.

پوشش زنان در آن زمان بسيار رسمي بود و زنان آزادي بسيار كمتري داشتند و به دنبال لباسي با آزادي عمل بيشتر بودند.

اين رويه تا دهه 1960 ادامه يافت، زماني كه سبك كژوال به طور رسمي توسط ستاره ها و افراد مشهور در سراسر جهان پذيرفته شد. اين نسخه اين سبك را به يك سبك معروف و محبوب در جهان تبديل كرد.

اين سبك در ايران جايگاه و محبوبيت خود را دارد و اقلام زيادي را مي توان به آن وارد كرد.

يعني استايل كژوال
كلمه كژوال به معناي راحتي است. لباس هايي كه رسمي و كلاسيك نيستند. اين سبك لباس بيشتر در موقعيت هاي غير رسمي و دوستانه استفاده مي شود.البته توجه داشته باشيد كه لباس راحتي و راحتي به معناي لباس اسپرت نيست.

استايل كژوال مختص يك جنسيت نيست و اين لباس براي خانم ها و آقايان قابل استفاده است. لطفا توجه داشته باشيد كه لباس هاي راحتي دسته بندي هاي مختلفي دارند و البته نمي توان هر لباس راحتي را در اين دسته قرار داد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۶:۰۰ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

با پالتو بلند چه كفشي بپوشيم؟

1يكي از ترندهاي برتر براي ماه هاي سرد پاييز و زمستان، مانتو سايز بلند هميشه جاي خود را دارد و هميشه شيك است. با اين حال، تاثيري كه يك كت روي استايل شما مي‌گذارد، به نحوه لايه‌بندي آن با ساير تكه‌ها بستگي دارد.

شما مي توانيد اين كت را فقط با دانستن ترفندهاي بسيار ساده و اينكه آن را با چه چيزي بپوشيد بپوشيد. شما سبك شيك و منحصر به فرد خود را خواهيد داشت. مي توانيد اين كت را با انواع شلوار، بلوز، بافتني و هودي ست كنيد.

در بين مدل هايي كه با مانتوهاي بلند ست مي شود، چيزي كه بيشتر چشم را جلب مي كند، كفش است. در اين مقاله به شما مي گوييم با كت هاي بلند چه كفشي بپوشيد و سوال را بررسي مي كنيم.

مانتو و كفش بلند
براي شيك بودن نيازي به صرف هزينه زياد نيست. با دانستن اصول تركيب مناسب رنگ ها و لباس ها، مي توانيد ظاهري جديد و شيك حتي با موارد تكراري براي خود ايجاد كنيد.

يكي از مهم ترين قوانين مد كه اكثر خانم ها سعي مي كنند از آن پيروي كنند. كيف و كفش با لباس هماهنگ است.

كيف و كفش مواردي هستند كه براي اولين بار مورد توجه و چشم نواز قرار مي گيرند. بنابراين اگر آنها با هم كار نكنند، مي تواند استايل شما را خراب كند.اگر از طرفداران پر و پا قرص رنگ هاي سياه و سفيد هستيد. شما خوش شانس هستيد. زيرا اين دو رنگ تقريباً با تمام رنگ ها و بافت ها به خوبي هماهنگ مي شوند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تير ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۳:۵۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)