نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

با پالتو بلند چه کفشی بپوشیم؟

کیف و کفش را می توانید با طرح و نوع آن ها از یکنواختی خارج کنید. از جمله استایل های مختلف مانند: کیف جز، کیف شانه چرمی و چکمه برای کت های بلند در استایل شما.
رنگ مناسب برای کیف و کفش
مورد اصلی مانتو است پس در انتخاب رنگ به رنگ مانتو دقت کنید. هنگام خرید کیف و کفش یا نیم بوت برای کت بلند می توانید به طرح های به کار رفته در پارچه کت نگاه کنید. (اگر مانتو طرح داشته باشد) و یا همرنگ مانتو هستند.

پیشنهاد بعدی این است که می توانید رنگ کفش را با شلوار یا دامن و رنگ کیف را با رنگ شال هماهنگ کنید.

اگر می خواهید کیف و کفش خود را چشمگیرتر کنید. از رنگ های بلند و متضاد استفاده کنید.

نکته مهم: اگر کیف و کفشی همرنگ کت خود انتخاب می کنید. رنگ کیف و کفش باید روشن تر یا تیره تر از رنگ مانتو باشد و دقیقاً همرنگ مانتو نباشد.(سه آیتم همرنگ در یک سبک ابتدایی نیستند و جالب به نظر نمی رسند)

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید انتخاب کیف و کفش برای استایل رسمی است: از رنگ های تیره برای استایل رسمی استفاده کنید. اما برای رویدادهای غیررسمی دست شما بازتر است و می توانید هر رنگی (حتی رنگ جیغ) را انتخاب کنید.

می توانید کیف و کفش را با یکی از شال ها و روسری های طرح دار ست کنید.
کت های بلند کفش ورزشی/ست کفش
این بخش برای دوستداران و طرفداران سبک ورزشی است. یک کت را با انواع کفش های ورزشی و کنفی ست کنید تا ظاهری شیک و راحت در زمستان ایجاد کنید. ست کردن پالتو بلند با کفش تاثیر زیادی در استایل شما دارد.

در این سبک باید به جزئیات توجه ویژه ای داشت. برای مثال از روسری، دستکش، کیف های بزرگ و اکسسوری های زمستانی استفاده کنید که با رنگ کت و کفش شما همخوانی دارد.

معروف ترین و بهترین کفش برای ایجاد یک استایل اسپرت کفش های کتانی هستند و همیشه حرف اول را می زنند. یک استایل با کفش های کتانی، شلوار جین یا اسلش بسیار شیک، جذاب و البته راحت با یک کت بلند خواهد بود.

اگر کوتاه قد هستید، شلوار گشاد را انتخاب کنید که شما را قد بلندتر نشان دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۳:۵۲ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)