نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

نور در دکوراسیون: تأثیر نور در حالت های مختلف در فضای بسته.

نور خورشید شما در چه ساعتی از روز است؟
بنابراین اولین چیزی که می خواهیم ببینیم این است که چه تفاوتی بین نور طبیعی صبح ، شب یا کل روز وجود دارد؟ ویژگی های هر یک از این چراغ ها چیست؟

همانطور که می دانید ، نور سحر صورتی و آبی است. در ساعت ظهر آبی تر می شود ، ساعات بعدی سایه ها بیشتر می شود و سرانجام نور هنگام غروب نارنجی و قرمز می شود.

حال بیایید ببینیم با استفاده از هر یک از این چراغ ها کدام رنگ برای دکوراسیون داخلی بهتر است.

  1. اتاقی که در ساعات اولیه روز (صبح) نور طبیعی دریافت می کند
    تابش نور صبح سرد و ضعیف است و بنابراین مناسب ترین نور برای بیدار شدن است. همانطور که گفتیم ، نور خورشید در ساعات اولیه روز کمی صورتی است.
  2. چه رنگی برای این اتاق ها مناسب تر است؟
    به لطف لطافت و آرامش نور صبح ، استفاده از آبی پاستلی یا سبز روشن به آرامش بیشتر فضا و دادن کمی انرژی از طریق رنگ زرد در سبز روشن کمک می کند.
  3. فضایی با نور طبیعی در تمام طول روز
    اگر فضای شما در تمام طول روز با نور طبیعی پر شود ، خوش شانس خواهید بود. زیرا در این فضا می توانید از هر رنگی متناسب با سلیقه خود استفاده کنید.

    به آشپزخانه زیر نگاه کنید. در واقع این یک گلخانه ، گازهای گلخانه ای ، غرق و کابینت ها سبز شده اند!

  4. چه رنگی برای این فضاها مناسب است؟
    از هر رنگی می توان برای فضاهایی که در طول روز نسبتاً برابر نور دریافت می کنند استفاده کرد. اما سه پیشنهاد زیر مناسب ترند و به حداکثر استفاده از خصوصیات نور طبیعی کمک می کنند:

    اولین پیشنهاد: رنگ های خنثی و پاستلی که فضای بیشتری می دهند و به فضا می درخشند.

آیا جهت ورود نور طبیعی به فضا مهم است؟
بله مهم است !! حالا که وجود نور را بررسی کردیم ، بیایید به ورودی آنها برویم

  1. نور یک اتاق رو به جنوب یا جنوب چیست؟ چه رنگی برای این اتاق مناسب است؟
    این اتاق ها بیشترین نور خورشید را در طول روز دریافت می کنند. گاهی اوقات نور در این مکان ها بسیار شدید می شود. بنابراین بهتر است از رنگ های سرد مانند آبی و سفید استفاده کنید.

حتی از برخی از رنگ های آبی نسبتاً گرم مانند فیروزه ای و زمردی در این مناطق بهتر است خودداری شود. در عوض ، او از آب سرد مانند آبی تیره یا جین استفاده کرد.
اگر رنگ های خنثی را دوست دارید ، رنگ خاکستری نیز در اتاق های جنوبی کار خواهد کرد. اما طیف های خاکستری مایل به آبی مناسب ترند.

چراغ یک اتاق رو به شمال یا شمال است؟ چه رنگی برای این اتاق مناسب است؟
اتاقهای شمالی کمترین نور مستقیم خورشید را دارند و نوری که از آنها می گذرد سرد و ضعیف است. بنابراین آنها کاملا تاریک و سوال برانگیز هستند.

بنابراین بهترین رنگ برای اتاق های شمالی هلو یا سفید هلو است. این رنگ نور خورشید را منعکس می کند و به اتاق احساس نور طبیعی می دهد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۲:۰۱ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)