نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

استايل با شوميز ساده و تك رنگ

شوميز ساده همان پيراهن ساده گذشته است كه از زير لباس هاي ديگر پوشيده مي شود، اما امروزه كمي كاربرد آن فرق كرده است و البته دوخت ها و الگوهاي جذابتري از آن نيز در بازار يافت مي شود.

شوميز ساده در ميان خانم ها به خصوص خانم هاي جوان و آن هايي كه تيپي ساده و كژوال دارند بسيار محبوب است و چند رنگ متفاوت از آن را در كمد لباس هاي خود دارند. (من خودم به شخصه عاشق شوميز زنانه شيك و البته ساده با رنگ هاي سفيد و مشكي هستم و خيلي برام پركاربردن??)

شوميز زنانه ساده

در حال حاضر ديگه خبري از تيپ هاي فشن و عجيب و غريب نيست و سليقه خانم ها به سمت سادگي و پوشيدن مدل شوميز طرح دار به خصوص شوميز ساده بلند كه تقريبا يه جورايي كار تونيك را نيز انجام مي دهد رفته است.

شوميز ساده بلند گاهي اوقات جلوباز نيز هستند و مي شود كه به عنوان يك مانتو سبك و راحت براي روزهاي گرم تابستان از آن استفاده نمود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۷:۳۵ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

فاكتورهاي موثر در قيمت شوميز زنانه

قيمت شوميز زنانه به چه بستگي داره؟
قيمت شوميز زنانه به چه مواردي بستگي دارد؟ در اين بخش در مورد يكي از چالش ها در زمان خريد شوميز يعني بحث قيمت شوميز صحبت خواهد شد.

فاكتورهاي موثر در قيمت شوميز
در ادامه 4 عامل مهم و تاثيرگذار در قيمت مدل شوميز زنانه را بررسي مي نماييم:

پارچه
مهمترين و اولين فاكتوري كه در قيمت شوميز تاثير دارد، بحث جنس پارچه است. توليد كنندگان و حتي خياطان خانگي نيز براي تهيه پارچه هزينه اي صرف مي كنند. رايج ترين پارچه ها براي دوخت شوميز: حرير، لنين، كرپ، جين، تريكو و… است.

هر پارچه اي داراي يك سري ويژگي ها مي باشد كه بر قيمت متري پارچه تاثير دارد. به عنوان مثال: نوع پارچه، كيفيت الياف، متريال و نوع بافت پارچه.

پارچه ها را بشناسيد و سپس اقدام به خريد لباس شوميزي نماييد.

برخي از پارچه ها مرغوبيت زيادي ندارند و زود آبرفت مي روند و سريع نيز چروك مي شوند؛ و مسلما از قيمت كمتري نيز برخوردار خواهند بود. برخي نيز چون الياف نازكي دارند براي فصل تابستان مناسب هستند و انواع ديگر نيز مناسب روزهاي سرد زمستاني مي باشند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۵:۵۸ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

بهترين پارچه براي شوميز

شوميز زنانه چيست؟
با اصلي ترين سوال شروع مي كنم يعني سوال: شوميز زنانه چيست و سپس در مورد نكات مهم در زمان خريد مدل هاي مختلف آن با شما صحبت مي كنم.

تاريخچه شوميز
شوميز اينطور به نظر ميرسه كه براي اولين بار در اروپا و در قرون وسطي مرسوم بوده و طرح اوليه اش از روي تونيكا رومي طراحي و دوخت شده است. براي اولين بار بانوان شوميز رو به عنوان يك پوشش در زير لباس ها و پيراهن ها مي پوشيدند (اگه لباس گشاد يا بلند بود) اما آقايان برعكس شوميز را به عنوان يك لباس جدا با شلوار بر تن داشتند.

اين روند تا اواخر قرن 18 ميلادي ادامه داشت و شوميز به عنوان يك لباس زير كاربرد داشت.

در ابتدا شوميزها توسط خود بانوان در خانه هايشان دوخته مي شد. به اين صورت كه از يك تكه پارچه مستطيل و چند مثلث رو برش مي دادند و سعي مي كردند پارچه اضافي باقي نماند.

از همان ابتدا شوميز يك لباس مرسوم در ميان تمامي طبقات اجتماعي جامعه بود؛ با اين تفاوت كه افراد فقير از پارچه هاي با جنس معمولي و نازك استفاده مي كردند و افراد ثروتمند به سراغ پارچه هاي عالي و مرغوب مي رفتند.

اين لباس زنانه زيبا، عمري 500 ساله دارد و هيچ گاه و در هيچ دوره اي از تاريخ حذف نشده است.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۴۰:۰۷ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

نكات مهم خريد شلوار زنانه ساده

نكات مهم خريد شلوار زنانه ساده
در زمان خريد مدل شلوار ساده اگر به نكاتي كه در ادامه ذكر خواهيم نمود توجه داشته باشيد و آنها را رعايت كنيد مطمئن باشيد كه يك تجربه خريدي بسيار عالي و لذت بخش آن هم بصورت اينترنتي و غيرحضوري خواهيد داشت.

با روش هاي زير شما هم يك شلوار مناسب با كيفيت عالي را تهيه مي كنيد و همچنين از نظر قيمت شلوار، هزينه معقولي را به نسبت كيفيت، طرح، و مد روز بودن پرداخت مي نماييد.

قيمت
در ابتدا براي خود يك فيلتر قيمت يا يك رنج هزينه در نظر بگيريد و بنا به كاربرد مصرفي كه از شلوار مدنظرتان است هزينه اي را مشخص كنيد.

اين مساله از پرداخت پول اضافي براي شلوارهايي كه زياد برايتان مهم نيست جلوگيري مي كند و بسياري از گزينه ها حذف مي شوند و راحتتر مي توانيد خريد كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۸:۳۸:۳۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)