نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

باورهای غلط در مورد پریودی

بهداشت قاعدگی؛ استفاده از شورت مخصوص پریودی
شورتکس زنانه یک انتخاب مناسب برای پوشیدن در دوران قاعدگی است. اگر شما در این روزها خونریزی کمی دارید و حتی اگر احتیاجی پد نیز استفاده نمی کنید؛ با پوشیدن این مدل شورت زنانه دیگر نگرانی بابت کثیف کاری های بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روی سایر لباسهای خودتان نیستید.

شورتکس زنانه خوب و باکیفیت نیلاتن، تا سه برابر قابلیت جذب دارد و اجازه نمی دهد که لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتکس یک انتخاب هوشمندانه برای شما است. از نظر ظاهری مانند شورت زنانه نخی ساده است با این تفاوت که این محصول دارای یک لایه اضافی نانو می باشد. که تماما پشت کار را از داخل پوشش می دهد.

این محصول علاوه بر اینکه قابلیت جذب دارد خیلی نرم و لطیف و راحت نیز است. زمانی که می خواهید در روزهای پریودی به باشگاه بروید، پوشیدن این شورتکس واقعا راه حلی مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

خرید شورتکس

باورهای غلط در مورد پریودی
یکی از باورهای غلط این است که در این دوران نباید غذاهای تند و فلفلی مصرف نمود. اما واقعیت این است که برخی از بانوان در این دوران رفلاکس و یا نفخ معده دارند و به همین دلیل خوردن غذاهای تند باعث تشدید آن شده و منع مصرف مواد غذایی تند در این دوران بهتر است.

خرافات غلط دیگری این است که خون پریودی کثیف است. خون پریودی همان ماهیت اصلی خون بدن را دارد و آلودگی خاصی را به همراه ندارد. رنگ تیره تر آن به دلیل برخی از فعل و انفعالات شیمیایی بدن است.

استفاده از لباس زیرهای با کیفیت
پوشش ناحیه تناسلی با لباس زیر های باکیفیت چه در روزهای پریودی و چه سایر روزها بسیار مهم است و در سلامت و بهداشت بانوان بسیار مهم است. شورت های نخی زنانه بهترین گزینه هستند به این دلیل پارچه های نخی قدرت جذب رطوبت بالایی دارند و ناحیه واژن را خشک نگه می دارند. بیشتر خانم ها عادت به پوشیدن شورت لامبادا دارند.

شورت لامبادا فانتری ترین نوع شورت است و برای تحریک بیشتر طراحی و تولید شده اند و این نوع شورت ها طرفدار بسیار زیادی در بین خانم ها دارند.

همانطور که اطلاع دارید برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های عفونی، قارچی و همچنین حفظ سلامتی بیشتر بهتر است که از لباس های زیر استفاده کنید که پوشش دهی مناسب داشته باشند تا از جذب و یا نفوذ باکتری جلوگیری کنند.

شورت های لامبادا ماهیتی تزئینی دارند و پوشش دهی کمی دارند. به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت و یا استفاده های روزمره مناسب نیست.

نقش مردان در دوران قاعدگی
در این دوران و حتی پیش از آن به دلیل سندرم پیش از قاعدگی یا PMS زنان به شدت حساس و آسیب پذیر می شوند. از همین رو نقش مردان در این روزها پررنگ تر است. در ابتدا مردان باید اطلاعات کافی در مورد روزهای قاعدگی همسر خود داشته باشند. آقایان با ابزار محبت بیشتر و همراهی در این روزهای سخت به همسران خود احساس امنیت و آرامش بدهند.

https://tadbir24.ir/fa/news/123535/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۴۴ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)