نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

قالب فروشگاه موبایل وردپرس

توضیحات مناسب: بخش محتوا معرفی هر محصول که برای سئو بسیار مهم است باید به گونه ای باشد که دست و پا گیر کاربر نباشد. مخصوصا در موبایل ها که در صورت زیاد بودن اسکرول زیادی می خورد.
تصاویر محصولات: در فروشگاه موبایل نیازی نیست که تصاویر را به مانند فروشگاه لباس از نمای بسیار نزدیک بگیرید؛ از زوایای مختلف موبایل و همچنین نمای آن در دست تصویر آماده کنید. در صورتی که بتوانید از کار کردن و سیستم عامل آن ویدیو بگیرید که بسیار عالی می شود.
ویژگی مقایسه محصولات: در قالب فروشگاه موبایل وردپرس و لوازم جانبی بصورت کلی وسایل دیجیتال کاربران به شدت می خواهند مدل های مختلف را با یکدیگر مقایسه نمایند و این ویژگی بسیار کاربردی است.
بخش تعمیرات موبایل: در صورتی که فروشگاه تان دارای بخشی برای تعمیرات دارد، می توانید در سایت نیز بخش جداگانه ای برای تعمیرات در نظر بگیرید که مشتریان با تکیمل فرمی درخواست تعمیرات خود را برای شما ارسال نمایند. در نمونه طراحی سایت فیکس لند این ویژگی تعبیه شده است.
دسته بندی: دسته بندی محصولات به خوبی باید باشد که کاربران دچار سردرگمی نشوند و به راحتی محصول خود را پیدا کنند.
فیلترینگ براساس برند: در لوازم دیجیتال و موبایل بحث برندها بسیار مقوله مهمی است. مشتریان جستجو براساس برند محصول دارند و از همین حتما باید در قالب بهینه بخش و دسته بندی جداگانه براساس برند وجود داشته باشد.
پشتیبابی از عمده فروش ها: بسیاری از افرادی که در حوزه موبایل و لوازم جانبی فعالیت دارند، عمده فروش هم هستند. این افراد می توانند برای خود بخشی جدا عمده فروش داشته باشند. مانند نمونه کار سایت بهیران. به عنوان مثال می توان دو قیمت جداگانه در نظر داشت: قیمت همکاری و قیمت عادی. با فرم درخواست همکاری افراد با شما ارتباط می گیرند و شما برای آنها اکانت می سازید و قرارداد همکاری طبق تعرفه های خود تنظیم می نمایید.
جستجوی زنده: این ویژگی به مشتریان کمک می کند تا به آسانی آنچه که به دنبالش هستند را جستجو نمایند و بصورت اتوماتیک عبارات کلیدی را تکمیل کند در کادر جستجو.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۰۲:۵۹ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)