نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

خصوصیات آشپزخانه خطی چیست؟

آشپزخانه های با طراحی خطی ایده آل هستند تا از فضای شما بیشتر استفاده کنند. بسیاری از افراد این نوع طراحی را به دلیل دسترسی آسان ، سریع و آسان به ایستگاه های کاری مانند گاز ، ماشین ظرفشویی و یخچال ترجیح می دهند.

به طور کلی ، طراحی آشپزخانه های خطی علاوه بر ایجاد زیبایی ، ابعاد بیشتر و جلوه ای دلپذیر برای فضا ، هزینه های کمتری نیز ایجاد می کند. زیرا نیازی به طراحی یا استفاده زیاد از کابینت های گوشه ای نیست.

در مواردی که یک جزیره یا میز و غذاخوری جزیره ای در نظر گرفته شود ، بهتر است فاصله استاندارد 120 سانتی متر را رعایت کنید.

دکوراسیون عالی برای آشپزخانه خطی.

هنگامی که آشپزخانه به صورت خطی یا یک جداره است ، بسیاری از مردم تزئین و ترتیب خانه را دشوار می دانند. بنابراین لازم است نکاتی برای طراحی بهتر این سبک از طراحی آشپزخانه در نظر گرفته شود.

اول از همه ، باید در نظر گرفته شود که بهترین گزینه برای طراحی آشپزخانه های کوچک ، نوع تک جداره یا خطی است. در این موارد بیشتر کابینت ها جادارتر هستند و فضای کمتری را اشغال می کنند. در مرحله بعدی ، ما چندین نکته و ایده را برای استفاده هرچه بهتر از این فضا و زیبایی آن بیان خواهیم کرد. با ما بمان.

1. گزینه مناسب برای هر قسمت

معمولاً برای این سبک از طراحی آشپزخانه ، قسمت خاصی برای سینک ظرفشویی ، گاز و اجاق گاز وجود ندارد. بنابراین ، به دلیل قابلیت حمل ، می توان دکوراسیونی منحصر به فرد و دلخواه را تحقق بخشید.

یک جزیره یا میز ناهار خوری یک گزینه عالی برای یک آشپزخانه خطی است. این مورد برای آشپزخانه هایی که پیشخوان های باز یا L شکل دارند کمتر کاربرد دارد.

2. از فرش مناسب آشپزخانه خطی خود استفاده کنید.

یکی از ویژگی های جالب آشپزخانه های خطی استفاده از فرش های باریک است. این گزینه می تواند جذابیت خاصی ایجاد کند که انتخاب آن به رنگ دستگاه های دیگر و همچنین به سبک و سلیقه افراد بستگی دارد.

در بالا نمونه هایی از Linear Kitchen و Parallel Kitchen وجود دارد که از فرشهای متناسب با ابعاد استفاده کرده اند. برای این کار می توانید تنوع رنگی زیادی را انتخاب کنید.

3. نور کافی

از مزایای آشپزخانه های خطی داشتن نور کافی است. این سبک اغلب به کاهش مصرف انرژی کمک می کند. زیرا نوری که برای این منظور در نظر گرفته شده تحت تأثیر محیط قرار دارد و فقط یک نور نقطه ای روی کابینت و گاز برای کار کافی است.

البته ، باید در نظر داشته باشید که وقتی پنجره ای برای آن فضا وجود دارد ، حتی الامکان از نور استفاده کنید. مثالهای بالا تغییراتی است که در طراحی خطی آشپزخانه برای نور طبیعی یا استفاده از چراغها و نقاط خطی اعمال شده است.

لطفا توجه داشته باشید: اگر نور کافی برای یک آشپزخانه با طراحی خطی وجود ندارد ، آنها کوچک به نظر می رسند. بنابراین ، ما توصیه می کنیم پرده هایی را برای پنجره انتخاب کنید که نور را روشن کند. همچنین ، در صورت نداشتن پنجره ، بهتر است از منابع نور استفاده کنید.

4. تعادل بین دکوراسیون و پذیرایی آشپزخانه به صورت خطی

از آنجا که اکثر آشپزخانه های خطی بدون دیوار هستند و تجهیزات در یک خط مستقیم قرار دارند ، می توانند کاملاً با اتاق نشیمن یا اتاق نشیمن تلفیق شوند.

بنابراین ، برای جلوگیری از سردرگمی و از بین رفتن هماهنگی تزئینی ، باید به انتخاب لوازم جانبی و چیدمان آنها توجه شود.

بنابراین ، رنگ انتخاب شده برای این قسمت به بهترین شکل با سایر قسمت ها هماهنگ است. حتی تأثیر متقابل بین سبک های بخشی را نمی توان نادیده گرفت. البته از سبک آشپزخانه خطی معمولاً در آشپزخانه ها و خانه های مدرن استفاده می شود تا از فضا بیشترین استفاده را ببرید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۹:۳۰ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)