نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

قالب فروشگاهی لوازم آرایشی وردپرس

استفاده از حداقل افزونه ها: افزونه های ضروری کدنویسی می شوند و این مساله سرعت سایت را افزایش می دهد و همچنین سادگی کار با سایت نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال در سایت های لوازم آرایشی نیازی به مقایسه کردن محصولات وجود ندارد و استفاده نمی شود.
مدیریت موجودی: قالب‌ های فروشگاهی لوازم آرایشی به شما این امکان را می‌ دهند تا موجودی محصولات خود را مدیریت کنید. شما می‌ توانید موجودی محصولات را به‌ روز کنید و در صورت نیاز به محصولات ناموجود اطلاع دهید.
پرداخت بصورت های مختلف: پشتیبانی از درگاه های مختلف برای پرداخت آنلاین و همچنین برخی از کاربران به رمز دوم و پرداخت آنلاین دسترسی ندارند و می توانید از امکان پرداخت کارت به کارت استفاده کنید.
ثبت سفارش آسان: نیازی نیست که در زمان ثبت سفارش اطلاعات بسیار زیاد و غیرضروری دریافت شود. حتی برخی از سایت ها کاربر حتما باید در سایت ثبتنام کند و لاگین شود. تمامی این موارد باعث انصراف مشتری از خرید خود می گردد.

در کل، قالب فروشگاهی لوازم آرایشی وردپرس یک ابزار قدرتمند برای راه‌ اندازی و مدیریت فروشگاه آنلاین خود در زمینه لوازم آرایشی است که به شما کمک می‌ کند تا کسب و کار خود را آنلاین مدیریت کنید و محصولات خود را به مشتریان عرضه کنید.

پشتیبانی فنی آسان و قدم به قدم در قالب های کدنویسی در مقایسه با قالب های آماده
در ابتدای راه اندازی سایت ممکن است بسیاری از ویژگی ها و افزونه ها برای شما کاربردی نداشته باشند و در آینده به آنها نیاز داشته باشید. از آنجایی که مبنای کار بر سرعت بالا است؛ همه افزونه ها و ویژگی ها در همان ابتدای کار کدنویسی نمی شوند.

شما می توانید با استفاده از پشیبانی فنی بصورت قدم به قدم فروشگاه خود را به روز نمایید.

همین مساله یک برتری دیگر به حساب می آید. قالب های آماده سورس خود را قفل کرده اند و شما نمی توانید بر اساس نیاز خود آن را به روزرسانی کنید. البته که خبری از بهینه سازی سورس نیز نمی باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۶:۵۲ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)