نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

لوستر منبع نور چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

اگر می خواهید دانش خود را در مورد این نوع لوستر افزایش دهید ، خواندن این مقاله می تواند راهنمای خوبی در این زمینه باشد؛ پس با ما همراه باشید.

لوستر منبع نور چیست؟

 لوستر فواره که به آن لوستر یا لوستر سلطنتی نیز گفته می شود ، در واقع همان لوسترهای بزرگ ، لوکس و پر زرق و برق هستند. این لوسترهای باشکوه زمانی به دلیل عظمت نمادی از اشرافیت و تجمل بودند و در کاخ های اشراف و پادشاهان مورد استفاده قرار می گرفتند. با گذشت زمان و پیشرفت صنعت فلز ، شیشه ، مواد و فناوری ، مدلهای ساده و کوچکتر از این نوع لوسترها طراحی و در دسترس عموم قرار گرفتند.

لوسترهای منبع نور از جمله لوسترهای کلاسیک و بلوری هستند. به همین دلیل می توان لوسترهای بلوری را مورد بررسی قرار داد تا درباره لوسترهای سبک بیشتر بدانید.

ساختار لوستر کریستالی

لوستر کریستالی از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که پایه فلزی آن عمدتا طلایی و آینه ای است و آویزهای بلوری که از تک بلورها ، شامپاین یا ترکیبی از هر دو ساخته شده اند. از ویژگی های مهم شیشه ، قدرت پراکندگی نور آن است که استفاده از آن باعث پراکندگی قابل توجه نور و در نتیجه ایجاد جلوه ای باشکوه در فضا می شود.

در گذشته این بلورها با دست پرداخت می شدند. با پیشرفت تکنولوژی ، این عمل توسط دستگاه انجام شده و باعث انعکاس بهتر و زیباتر نور می شود. از ویژگی های خاص لوستر کریستال ، قدرت هماهنگی آن با رنگ های مختلف است.

مزایای لوسترهای کریستالی.

این لوسترها ظاهری زیبا و در عین حال سنتی به محیط می بخشند. یک چشمه لوستر کریستالی می تواند زیبایی محیط را در مواردی مانند سالن ورودی بزرگ ، سقف بسیار بلند و یک اتاق غذاخوری سنتی با میز عتیقه چندین برابر کند. انواع آویزهای کریستالی و منشورهای استفاده شده در آنها ظرافت بیشتری به آنها می بخشد ، نور بیشتری را منعکس کرده و روشنایی را افزایش می دهد.

این لوستر در شب بیشتر نمایش داده می شود و همچنین ملتهب ترین دکوراسیون داخلی را نشان می دهد. لوسترهای کریستالی دارای دو رنگ سفید و شامپاین هستند که تقریبا دودی است. با خرید یک لوستر کریستالی کوچک ، می توانید دکوراسیون عتیقه یا کلاسیک خود را با حداکثر زیبایی کامل کنید.

اشکال لوستر کریستالی

در این نوع لوسترها می توانید گلوله های چند ضلعی ، لوزی های بلند و کوتاه و گاهی ترکیبی از اینها را مشاهده کنید. اگر دکوراسیونی مدور یا مدور انتخاب کرده اید ، یک لوستر کریستالی این فضا را کامل می کند.

لوستر کریستال آنتیک

این نوع لوسترهای کریستالی اغلب در ونیز تولید می شوند. مواد آنها نیز از شیشه های قدیمی تراشیده شده است. لازم به ذکر است که بسته به کریستال برش خورده و استفاده شده ، قیمت آنها تعیین می شود. زیرا بلورهای آنها به خوبی ذوب شده و برای درخشش بیشتر صیقل داده می شوند.

 

اخرین حرف

در این گفتگو تصمیم گرفتیم تا شما را با طبیعت لوستر چشمه نور آشنا کنیم و به طور خلاصه و مفید اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهیم.

امروزه این لوستر طرفداران خاص خود را دارد ، گرچه تنوع در طراحی انتخاب را دشوار می کند. استفاده از این نوع لوستر به اندازه اتاق بستگی دارد. طراحان داخلی همیشه در نظر می گیرند که لوسترهای کوچک بهترین انتخاب برای خانه های لوکس و سلطنتی نیستند و بالعکس.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۵:۰۹ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)