نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

راهنمای انتخاب کاغذ دیواری و ایجاد فضای دکوراسیون منزل

کاغذ دیواری ها می توانند به ما در داشتن خانه ای زیبا و دلپذیر کمک کنند. کافی است بدانید کجا و چگونه از آن استفاده کنید و چگونه مبلمان داخلی را بر اساس آن سازمان دهید. کاغذ دیواری برای تزئین اتاق نشیمن ، دیوار پشت تلویزیون و حتی دیوارهای اتاق کودکان مناسب است. زیرا تنوع طرح و رنگ ، طراحان را در تزیین اتاق ها آزاد گذاشته است. به عنوان مثال ، می توانید از کاغذ دیواری گل در پذیرایی استفاده کنید ، دیوار جلویی را با همان طرح تزئین کنید و طرح دیوار کناری را متفاوت کنید تا جلوه زیباتر به دکوراسیون منزل شما بخشد. در اینجا ابتدا برخی از ایده های بسیار جذاب و کاربردی را مرور خواهیم کرد. سپس با روش های مختلف انتخاب کاغذ دیواری اتاق خواب و اتاق نشیمن آشنا می شویم. در پایان ، از مهمترین نکات برای هماهنگی کاغذ دیواری با مبلمان منزل جلوگیری خواهیم کرد. تا پایان با ما همراه باشید


ایده های جذاب برای استفاده از کاغذ دیواری در خانه
1. طرح های بزرگ هندسی ، این تصاویر پس زمینه پیچیده می تواند یک گزینه جذاب برای ورود باشد. اگر شما یک ریاضیدان عالی هستید ، مطمئناً از استفاده از این الگوهای تکراری پیچیده لذت خواهید برد.
2. ایجاد یک اتاق کودک با کاغذ دیواری با گل های رنگارنگ ، حیوانات و شخصیت های محبوب کارتونی یک انتخاب شگفت انگیز و جذاب است.

3. اگر اتاق نشیمن شما خیلی بزرگ نیست ، می توانید از کاغذ دیواری های گل یا طرح کوچکتر برای بزرگتر نشان دادن فضا استفاده کنید ، رنگ های روشن و طراحی ساده نیز به جلوه بیشتر محیط کمک می کند بزرگ. همچنین ، اگر دکوراسیون اتاق نشیمن شما کوچک است و می خواهید بزرگتر به نظر برسد ، مقاله "15 راه حل هوشمند برای چیدمان اتاق نشیمن" ممکن است بسیار مفید باشد.
4. اگر پارچه مبلمان شما ساده است ، هرگز از کاغذ دیواری ساده و بالعکس استفاده نکنید. از آنجا که خانه بسیار بی روح خواهد بود و برای جذابیت بیشتر کاغذ دیواری لطفا کوسن و کوسن مبلمان را با کاغذ دیواری قرار دهید.

کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق خواب
در فضای اتاق خواب ، دیوار پشت تخت نیز با کاغذ دیواری خود با دیوارهای دیگر زیباتر به نظر می رسد. در این فضا ، انتخاب رنگ سر و تخته تا حد زیادی به احساس وحدت و هماهنگی در اتاق خواب شما کمک می کند.
کاغذ دیواری پشت تخت خواب در اتاق خواب با دیوارهای دیگر متفاوت است و زیباتر به نظر می رسد. حتی می توانید از دو تصویر زمینه مختلف در یک فضا استفاده کنید. نکته مهم در این انتخاب توجه به طرح ، نقش و ترکیب رنگ آنهاست. توجه داشته باشید که این نباید باعث ایجاد حس شلوغی در فضا شود. کاغذ دیواری با بافت همچنین می تواند جلوه ای بی نظیر به دکوراسیون اتاق خواب شما ببخشد.

تطبیق کاغذ دیواری با مبلمان در دکوراسیون منزل

1 برای طراحی یک طراحی داخلی ، لطفا قبل از خرید طیف رنگ مورد علاقه خود را در نظر بگیرید. هنگام انتخاب کاغذ دیواری ، بهتر است موارد و اجزای دیگر فضا را در نظر بگیرید.
2. اگر مبلمان قهوه ای یا کرم است ، کاغذ دیواری بژ و طلایی انتخاب کنید ؛ برای مبلمان استیل ، کاغذ دیواری به سبک کلاسیک بهتر است. مبلمان راحت و اسپرت با کاغذ دیواری های طراحی مدرن مطابقت دارد.
3. اگر روی پرده های خود پارچه های گل دار دارید ، فقط کاغذ دیواری را بردارید و از پارچه های پرده ای برای ساختن کوسن برای مبلمان استفاده کنید ؛ اگر کاغذ دیواری هایی با طرح هندسی دارید ، می توانید طرح کاغذ دیواری را به قسمت فلانل بزنید و از آن استفاده کنید. کوسن درست کرد.
4- اگر کاغذ دیواری طرح دار را به عنوان کاغذ دیواری یکرنگ تنظیم کرده اید ، می توانید از مبلمان با رنگ کاغذ دیواری خالص استفاده کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۱:۵۷ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)