نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

مزایا و معایب کابینت های بلند شیشه ای.

شیشه بلند چیست؟
سطوح بلند شیشه ای براق ، آینه مانند هستند و نور را منعکس می کنند. مقدار و قدرت انعکاس نور از این سطوح به عوامل مختلفی بستگی دارد. زوج:
شیشه و موادی که در ساخت آن استفاده شده است
رنگ شیشه (شیشه سفید بلند ، شیشه طلای بلند ، شیشه بنفش بلند ، شیشه خاکستری ، شیشه کرم ، شیشه مات و ...)
منبع نور اتاق
وسایل روشنایی آشپزخانه باید با توجه به موارد بالا انتخاب شوند ، زیرا بازتابندگی شدید نور می تواند آزار دهنده و آزار دهنده باشد. بنابراین اگر تصمیم به نصب کابینت های شیشه ای بلند دارید ، حتماً با یک طراح حرفه ای مشورت کنید تا بتوانید با نورپردازی آشپزخانه خود راحت باشید.
مواد کابینت شیشه
اکریلیک یک پلاستیک با کیفیت است که اغلب به صورت لمینت و به عنوان جایگزین شیشه استفاده می شود که در برابر شکستگی و خرد شدن بسیار مقاوم است. کابینت های شیشه ای اکریلیک برای آشپزخانه های امروزی کاملا مناسب هستند و دارای یک سطح آینه مانند هستند که به راحتی ترک نمی خورد ، نمی شکند و لک نمی زند.


مزایای کابینت های نمایشگر

  1. بازتاب نور. کابینت های شیشه ای انعکاسی باعث می شوند آشپزخانه شما بزرگتر و روشن تر به نظر برسد و این بارزترین مزیتی است که باید در نظر بگیرید. بنابراین بدیهی است که چنین کابینت هایی برای یک آشپزخانه کوچک بسیار مفید خواهد بود. لازم به ذکر است که کابینت های شیشه ای بلند مات و تیره نور را جذب نمی کنند و تا حد بیشتری بر روشنایی آشپزخانه تأثیر می گذارند.
    2. تمیز کردن. کابینت های شیشه ای به راحتی تمیز می شوند ، این یکی دیگر از موارد خوب است. برای تمیز کردن این کابینت ها از مواد شوینده و حلال قوی استفاده نکنید! تمام آنچه شما نیاز دارید یک پارچه نرم ، آب گرم و مقداری مواد شوینده برای از بین بردن لکه ها است.
    3. ضد آب کابینت شیشه ای بلند ضد آب است و پس از نصب نیازی به آب بندی نیست و شستشو به آن آسیبی نمی رساند.
    4. ظاهر مدرن: کابینت های بلند شیشه ای ظاهری مدرن و لوکس به آشپزخانه شما می بخشند. بنابراین اگر طرفدار سبک آشپزخانه مدرن هستید ، این کابینت ها را در نظر بگیرید.
    معایب کابینت های شیشه ای بلند

شکی نیست که هر نوع کابینت متفاوت مزایا و معایب مختلفی دارد و به سلیقه و ترجیحات شخصی بستگی دارد. علاوه بر مزایای ذکر شده در بالا ، کابینت های شیشه ای بلند دارای معایبی نیز هستند که باید در نظر گرفته شوند.
1. انعکاس نور: همانطور که گفتیم ، بازتاب نور یکی از مزایای کابینت های شیشه ای بلند است ، اما این فقط پایان داستان است! اگرچه کابینت های بلند شیشه ای نور آشپزخانه را منعکس می کنند و به نظر می رسد تأثیر مثبتی در شکل ظاهری آشپزخانه دارند ، اما معایبی نیز دارد. کابینت های شیشه ای بلند (به خصوص کابینت های شیشه ای تیره) نسبت به کابینت های مات لکه ، خاک و خراش بیشتری دارند. در نتیجه ، به تمیز کردن بیشتری نیاز دارد. اما حتی این مشکل نیز نمی تواند مانع انتخاب کابینت های شیشه ای بلند شود. زیرا اخیراً نوع جدیدی از تخته فیبر با شیشه متوسط ​​با پوشش مات (مانند تصویر بالا) منتشر شده است. در این نوع کابینت هایگلاس دیگر انعکاس نور وجود نخواهد داشت و به راحتی می توانید از طراحی آشپزخانه لذت ببرید.
2. تمیز کردن: همانطور که قبلاً ذکر شد ، لکه ها و خراش ها روی کابینت شیشه تقریباً دیده نمی شوند. بنابراین ، اگر فرزند دارید یا وقت کافی برای نظافت کابینت ها ندارید ، بهتر است فقط کابینت ها را در قسمت بالای آشپزخانه قرار دهید و کابینت های کف مات را انتخاب کنید.
3. قیمت: این نوع جدید از کابینت های شیشه ای بلند است که اخیراً به عنوان یک روند مد نظر قرار گرفته است. بنابراین ، به طور طبیعی قیمت بالایی دارد.

اگر تصمیم به خرید کابینت هایگلاس دارید ، به موارد زیر توجه داشته باشید:

از آنجا که کابینت شیشه هوا با چشم صاف است ، انعکاس نور آن بیشتر از کابینت شیشه زمین قابل مشاهده است.
اگر طرفدار آشپزخانه با کابینت های شیشه ای تیره هستید ، پس این کابینت ها را با کابینت های سبک مخلوط کنید. کابینت های هوا که کمتر در معرض دید قرار می گیرند ، تیره هستند و کابینت های کف که هر چه زودتر کثیف می شوند ، باید سبک باشند.
کابینت های شیشه ای اگر در معرض نور قرار نگیرند ، کارایی و تأثیر زیادی نخواهند داشت.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۳۱ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)