نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

قالب فروشگاهی لباس وردپرس

جعبه نکته
شما با خرید یک قالب فروشگاهی لباس آنلاین چند مرحله از نظر سئو از سایر رقبای خود جلوتر می باشید. بهینه بودن سورس از نظر گوگل یکی از فاکتورهای مهم در سئو است. بسیاری از قالب های آماده که تحت عنوان قالب تجاری در بازار موجود می باشند؛ سورس بهینه ندارند و همین مساله شما را در آینده در پشتیبانی دچار مشکل می سازد و از نظر سرعت نیز نمره منفی دریافت می کنید.
ویژگی های قالب فروشگاهی لباس وردپرس
۱٫طراحی واکنش‌ گرا (Responsive Design): قالب باید به طور کامل واکنش‌ گرا باشد تا به طور بهینه روی تمام دستگاه‌ها از جمله تلفن همراه‌ ها، تبلت‌ ها و دسکتاپ‌ ها نمایش داده شود. بسیاری از کاربران فروشگاههای آنلاین لباس بانوان هستند و اکثرا نیز از موبایل وارد سایت شما می شوند. از این رو باید قالب سایت کاملا یکپارچه باشد و اسکرول کمی بخورد.

۲٫ نمایش تصاویر با کیفیت: این ویژگی به شما اجازه می‌ دهد تا تصاویر محصولات را با کیفیت بالا نمایش دهید تا مشتریان به راحتی بتوانند جزئیات لباس‌ها را مشاهده کنند. تصاویر می بایست هم باکیفیت باشند، از زاویه نزدیک گرفته شوند و هم اینکه تکراری نباشند و از نظر تعداد نیز رقم معقولی داشته باشند.

۳٫ نمایش لیست و جزئیات محصول: قالب باید به شما امکان نمایش لیست محصولات و صفحات جزئیات محصول با طراحی جذاب و کاربرپسند داشته باشد. توضیحات محصولات در بخش انتهایی باشد که در زیر کادر تصاویر قرار می گیرد. از این توضیحات برای سئو محصول استفاده می شود. زیاد دست و پا گیر کاربر نباشد مخصوصا کاربر موبایلی که حوصله اسکرول کردن صفحه را ندارد تا به تصاویر و دکمه افزودن سبد خرید برسد. در لباس فروشی آنلاین رنگ محصولات نیز مهم است و باید از رنگ های مختلف آن نیز تصویر قرار دهید. قابلیت زوم شدن تصویر برای مشاهده بافت پارچه از نزدیک نیز نیاز است که باشد.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۹:۱۹ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)