نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

ویژگی های قالب وردپرس آموزش

سیستم پرداخت آنلاین: این قالب باید از انواع سیستم های پرداخت آنلاین پشتیبانی کند تا بتوانید برای دسترسی به دوره های آموزشی هزینه دریافت کنید. ضمنا امکان پرداخت کارت به کارت را برای مشتریانی که به رمز دوم دسترسی ندارند فراهم کنید.
مدیریت کاربر: الگو باید قادر به مدیریت کاربران و تعیین نقش و مجوزهای آنها باشد. این به مدیران دوره، معلمان و دانش آموزان اجازه می دهد تا به مناطق خاصی از سایت دسترسی داشته باشند.
همه ویدیوها را در یک صفحه تماشا کنید یا مقالات سریال را تحت عنوان آموزش رایگان در یک صفحه تماشا کنید و به آنها دسترسی داشته باشید
امکان عضویت VIP و ارائه تسهیلات ویژه با توجه به استراتژی های هر سایت آموزشی.
پشتیبانی از edd, WooCommerce – قالب سایت آموزش از هر دو افزونه فروشگاهی پشتیبانی می کند و هر کدام ویژگی ها و امکانات خاص خود را دارند.
پشتیبانی فنی آسان و گام به گام در قالب کدنویسی در مقایسه با قالب های آماده
در ابتدای راه اندازی سایت، بسیاری از امکانات و افزونه ها ممکن است برای شما مفید نباشند و در آینده به آنها نیاز داشته باشید.چون کار بر اساس سرعت بالا است. همه پلاگین ها و ویژگی ها در ابتدا بارگیری نمی شوند.

با استفاده از پشتیبانی فنی در قالب یک سایت آموزش بهینه و آماده وردپرس در وبین سئو می توانید فروشگاه خود را مرحله به مرحله به روز کنید. این یک مزیت دیگر است. قالب های منبع آماده قفل هستند و شما نمی توانید آنها را بر اساس نیاز خود به روز کنید. البته بهینه سازی کد منبع نیز وجود ندارد.

در آموزش وردپرس که توسط تیم وبین سئو تهیه شده است، تمامی روش های بهینه سازی سورس کد به دانش آموزان آموزش داده می شود.

مقاله اصلی بهترین قالب وردپرس آموزشی


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۳:۰۸ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)