نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

فاکتورهای موثر در قیمت شومیز زنانه

مدل
تا چند سال قبل شومیزها با یکی دو مدل محدود و ساده دوخته می شدند؛ اما در حال حاضر طراحان لباس، مدل های جذاب و شیکی را طراحی می نمایید. مدل هایی مانند:

شومیز مدل ساده
شومیزهای مجلسی
شومیز یقه کراواتی
شومیز آستین کلوش
شومیز با یقه حلزونی
و بسیاری مدل های جذاب دیگر

امری مسلم است که به هر میزان که مدل لباس شومیز شیک تر، جذابتر و به روزتر باشد؛ زمان بیشتری برای الگو کشیدن و دوختن آن هزینه شده است و همین مساله قیمت شومیزهای طرح دار مجلسی را از یک شومیز ساده بیشتر می نماید. شما براساس سلیقه خود یک مدل شومیز را انتخاب می کنید.

نوع دوخت
دوخت شومیز های متنوع ظرافت و حساسیت خاص خود را دارد و اگر خیاط مهارت و تجربه کافی در دوخت آن را نداشته باشد؛ خروجی کار اصلا خوب و قابل قبول مشتری نخواهد بود. برخی از معایب شومیز با پوشیدن آن مشخص می شود.

ممکن است که یک مدل شومیز جذاب را پشت ویترین ببینید و آن را بپسندید؛ اما بعد از پرو کردن اش نقص های لباس مشخص گردد.

هر چه دوخت شومیز تمیزتر باشد، قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. پس اگر به منظور صرفه جویی مالی به سراغ خرید شومیز با قیمت مناسب و ارزان تر می روید؛ از این کار اجتناب کنید؛ به این دلیل که به زودی پشیمان خواهید! چون اصلا با پوشیدن اش حس خوبی به شما دست نخواهد و احساس راحتی در آن نخواهید داشت.

متریال مورد استفاده
برای دوخت شومیز از مواد اولیه دیگری به غیر از پارچه استفاده می گردد. البته که قیمت آنها در مقایسه با قیمت پارچه مصرفی زیاد نیست؛ اما با این حال در قیمت نهایی تاثیرگذار هستند.

برخی متریال های مختلف مانند:

نخ
دکمه
آستر
زیپ
لوازم تزئینی
و…
ممکن است برخی از تولیدکنندگان شومیز به منظور کم شدن قیمت به سراغ مواد اولیه ارزان و با کیفیت پایین تر بروند. در این صورت مشکلات زیر در آینده قابل پیش بینی هستند:

شکستن دکمه، خراب شدن و گیر کردن زیپ، افتادن دکمه و…

در صورتی که شومیز با متریال مرغوب تر تهیه نمایید، با صرف هزینه بیشتر در ابتدا، از هزینه های تعمیر لباس در آینده جلوگیری می کنید.

مدل شومیز از کجا بخرم؟
آراوری های عزیز که بسیار خوش سلیقه و شیک پوش هستید برای خرید انواع مدل شومیز می توانید هم بصورت حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. شما می تونید مدل های شومیز زنانه جدید 1402 را فروشگاه های پوشاک معتبری همچون آراور و بسیاری دیگر تهیه کنید.

برای خرید حضوری هم می تونید به فروشگاه های محلی و بوتیک های محلی سر بزنید. همچنین مزون آراور ادامه ارائه خدمات هست که در صفحه تماس با ما راه های ارتباطی مشخص شده است.

مشاهده بهترین مدل های شومیز زنانه


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۵:۵۸ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)