نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

استایل با شومیز ساده و تک رنگ

استایل شومیز ساده
خب همانطور که گفته شد نسل جدید حال حاضر بیشتر به دنبال سادگی است و خانم ها نیز از این قضیه الهام گرفتند و استفاده از شومیز ساده زنانه تبدیل به یک ترند شده است و بنظر من هیچ وقت نیز از مد نمی افتد (سادگی همیشه جذابیت خاص خودش رو داره و همه پسند هست?)

پوشیدن شومیز از زیر مانتوهای جلوباز نیز در استایل امروزی ترند است و البته بسیار زیبا نیز می باشد؛ بنظر شما چه مدل شومیزی برای این تیپ مناسب است؟ درست است شومیزهایی که تک رنگ و ساده هستند.

اگر تیپ شما اسپرت است و برای فعالیت های روزمره مثل خرید، کلاس رفتن و پیاده روی است؛ از شومیز تک رنگ جنس نخی استفاده کنید که می توانید با رنگ مانتو و شال خود ست کنید تا هماهنگی و هارمونی جذابتری در استایل خود بسازید.

بهترین مدل شومیز زنانه ساده

حال اگر مانتو مجلسی و لوکس می پوشید و قصد دارید به یک دورهمی یا مجلس رسمی بروید؛ بهتر این است که شومیز ساده که می تواند از جنس پارچه حریر باشد (نمای خیلی خوبی داره و خنک هست)از زیر مانتوی مجلسی خود بپوشید که زمانی که وارد مجلس شدید با خیال راحت مانتو را از تن خود در بیاورید و بدخشید?.

قبل از اینکه نکات مهم در ساخت استایل زیبا با یک شومیز زنانه ساده را توضیح بدهم یک موضوع مفهومی و رایج در مورد انواع لباس زنانه را می خواهم جواب بدهم و آن این است که:

دلیل بسته شدن دکمه لباس زنانه بسمت چپ:
دلیل بسیار جالبی دارد و برگرفته از دوران بسیار قدیم است؛ آن روزهایی که زنان قدیم و مرفه از طبقات بالای جامعه هر یک ندیمه ای برای خود داشتند و لباس های خودشان را ندیمه ها بر تن شان می کردند و به همین خاطر دکمه ها سمت چپ دوخته می شدند که کار ندیمه ها و یا خدمتکاران برای بستن از روبرو راحتتر باشد. یک دلیل بسیار ساده!

نکات مهم در استایل شومیز ساده
اگر بالاتنه درشت اندامی دارید، شومیز ساده را با یک دامن طرح دار بپوشید. اما این قضیه برعکس هست یعنی پایین تنه تان درشتتر است شومیزتان طرح دار باشد و به سراغ یک دامن ساده بروید.

قانون کلی در ست کردن لباسها این است که: برای متناسب نشان دادن اندام تان برای قسمت های درشت بدن به سراغ لباس های ساده و تک رنگ بروید.

اگر تیپ تان بنظر خیلی ساده می رسد برای کامل کردن می توانید همراه با شومیز ساده از یک دستمال گردن زیبا و خوشگل استفاده نمایید.

استفاده از اکسسوری های زیبا را هیچ وقت فراموش نکنید. مثلا یک گردنبند بلند یا آویز گردنی می تواند به راحتی استایل و شومیز ساده تان را طرح دار جلوه بدهد و بر جذابیت شما بیافزاید و استایل شما را از سادگی خارج نماید.

شومیزهای گره دار را به هیچ وجه با شلوار نپوشید. شومیزهایی که مدل گره ای هستن را می توانید با یک عدد دامن میدی ست کنید.

دامن های میدی در کل وقتی وارد هر استایلی بشوند آن را جذابتر نشان می دهند.

اینجا کلیک کنید


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۲۷:۳۵ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)