نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

مزایای داشتن چند منبع درآمد

از گسترش کشورهای دیگر مانند انگلستان. ، ما هستیم. تحت هیچ شرایطی استفاده نکنید.
برای بررسی اینکه آیا نامی که انتخاب کرده اید رایگان است؟ می توانید از name.com استفاده کنید. با وارد کردن نام دامنه در این سایت به شما می گوید که آیا آن دامنه وجود دارد یا خیر و در نهایت نام هایی را به شما پیشنهاد می کند.

برای خرید و ثبت دامنه نیز می توانید به وب سایت یکتن مراجعه کرده و دستورالعمل آنها را دنبال کنید.

قدم بعدی خرید هاست برای وب سایت شماست.

2- خرید هاست
برای ذخیره اطلاعات خود به مکانی در اینترنت نیاز دارید. این فضا میزبان نامیده می شود. برای این کار شما یک سرور فیزیکی مشترک خریداری می‌کنید و آن سرور فضایی را به شما اختصاص می‌دهد.انتخاب هاست مناسب تاثیر بسزایی در سرعت سایت و بارگذاری اطلاعات دارد، پس در انتخاب خود دقت کنید.

انواع وجود دارد
هاست اشتراکی: در این حالت سرور به قسمت های مختلف و کوچکتر تقسیم می شود و هر قسمت به یک وب سایت اختصاص می یابد. هاست اشتراکی ارزان تر است. با این حال، ممکن است از نظر نگهداری عملکرد ضعیفی داشته باشند. این ممکن است راه خوبی برای شروع باشد. چون کاربر زیادی ندارید و نیاز به سرعت و قدرت بالای سرور چندان محسوس نیست.
هاست اختصاصی: در این نوع هاست سرور، سرور فقط به وب سایت سرویس می دهد و وب سایت بر روی آن میزبانی می شود. در این صورت تمامی منابع فیزیکی سرور در اختیار همین سایت است و این موضوع سرعت، امنیت و پهنای باند عالی را تضمین می کند. هزینه اشتراک هاست اختصاصی بیشتر از نوع اشتراک است. اگر بیش از 100000 بازدید کننده در ماه دارید، از هاست اختصاصی استفاده کنید. در غیر این صورت مزیت خاصی برای شما وجود ندارد و همان هاست اشتراکی متناسب با نیاز شما خواهد بود.
هاست مجازی: VPS یا هاست مجازی در واقع ترکیبی از هاست اشتراکی و اختصاصی است. بنابراین، سرور را می توان به قسمت های مختلف تقسیم کرد و برای سایت های مختلف قابل دسترسی است.این در حالی است که طبق فناوری Hypervisor، هر قسمت کاملا ایزوله است و به هیچ وجه روی قسمت دیگر تأثیر نمی گذارد. از نظر قیمت بیشتر از هاست اشتراکی و کمتر از هاست اختصاصی است و البته خدمات بهتری ارائه می دهد.
هاست ابری: در این حالت وب سایت شما بر روی چندین سرور میزبانی می شود. سرورها به صورت موازی به یکدیگر متصل می شوند. سرعت لود سایت بالاست. اگر یک سرور از کار بیفتد، سرور دیگری بلافاصله مدیریت را در اختیار می گیرد و سایت شما از کار می افتد.

https://techfy.ir/pr/make-money-from-different-sources/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۵۴:۰۲ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)