نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

استایل کژوال چیست؟

مهم ترین ویژگی لباس راحتی احساس راحتی، آزادی و استایلی است که به شما می دهد. رایج ترین استفاده از این استایل پوشیدن آن در مجالس دوستانه، استفاده روزمره، تفریح، خرید و غیره است.

تفاوت بین سبک کژوال و مینیمال
هر دو سبک مینیمالیستی و کژوال سادگی و راحتی خاصی دارند، اما در عین حال تفاوت هایی بین این دو وجود دارد.

سبک کژوال آزاد و راحت است و اگر در حال حاضر راحت ترین لباس خود را می پوشید و بین اجزای لباس شما هماهنگی وجود دارد. در واقع شما یک استایل کژوال دارید. این نوع، اگرچه ساده است، اما بخشی از سبک های حرفه ای است.

سبک مینیمالیستی نیز به دلیل سادگی شناخته شده است. زیبایی و سادگی از ویژگی های اصلی لباس های مینیمال است. در سبک مینیمالیستی توجه و تمرکز روی یک رنگ خاص است.رنگی که به چهره شما می آید.

نوع بافت و پارچه های به کار رفته در اجناس سبک مینیمال باید ساده و بدون نقش و نگار باشد و اگر به مدل های طرح دار علاقه دارید بهتر است از پارچه هایی با طرح و خطوط ساده استفاده کنید.

مهمترین و محبوب ترین رنگ در میان حاملان مینیمالیسم رنگ سفید است. زیرا این رنگ دارای سادگی و معصومیت است. از رنگ های ساده دیگری نیز می توان در این سبک استفاده کرد.

انواع سبک های کژوال
انواع مختلفی از این سبک وجود دارد که در شرایط مختلف استفاده می شود. در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

سبک گاه به گاه مناسب برای هر روز
سبک گاه به گاه روزمره راحت تر از انواع دیگر است. تا فرد بتواند به راحتی کارهای روزمره خود را انجام دهد. به عنوان مثال، بلوزهای زنانه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف با شلوارهای گشاد، یک استایل غیررسمی روزمره کامل خواهند بود.

مطالعه مقاله اصلی استایل کژوال چیست؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۶:۰۰ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)