نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

لباس مناسب برای مصاحبه خانم ها

نکته مهم: اگر قصد مصاحبه شغلی در سازمان یا شرکت دولتی دارید، از مانتوهای تنگ، کوتاه و باز استفاده نکنید. این لباس ها زیبایی شما را زیر سوال می برند و عامل منفی در استخدام شما خواهند بود.

شلوار مناسب را انتخاب کنید
در قرارهای رسمی و مصاحبه های شغلی شلوار جین نپوشید. شلوار جین برای تیپ های اسپرت مناسب است و استایل شما را رسمی می کند. بهترین گزینه برای انتخاب شلوار مناسب برای مصاحبه شغلی، شلوار پارچه ای و راسته است.
انتخاب مقنعه یا شال مناسب
حتما مقنعه بزنید. یک روبند تمیز، مرتب و اتو شده استایلی رسمی به شما می دهد. می توانید رنگ مقنعه را با کت هماهنگ کنید. اندازه ماسک باید استاندارد باشد، نه خیلی کوتاه یا خیلی بلند. وضعیت ظاهری در مصاحبه بسیار مهم است.

انتخاب کفش مناسب
مناسب ترین کفش برای رفتن به مصاحبه شغلی گزینه ای است که پاشنه کوچکی داشته باشد. از پوشیدن کفش های پاشنه بلند، صندل و کفش های پاشنه تخت خودداری کنید.کفش های پاشنه بلند سر و صدای زیادی ایجاد می کنند و حتی ممکن است نتوانید تعادل خود را حفظ کنید و متوجه شوید که این مشکل بر استرس شما می افزاید.

کیف مناسب را انتخاب کنید
بهترین کیف گزینه ای است که نه خیلی بزرگ باشد و نه خیلی کوچک. از مدل های براق و پر زرق و برق استفاده نکنید. کیف های خیلی اسپرت مثل کوله پشتی هم خوب نیستند.

اکسسوری مناسب را انتخاب کنید
بهترین راه برای اکسسوری پوشیدن یک ساعت مچی است که استایل شما را جذاب تر می کند. از سایر جواهرات و زیور آلات تزئینی استفاده نکنید. شما به مصاحبه شغلی می روید نه مهمانی و قرار ملاقات!

 

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۳۰:۵۴ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)