نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

امسال عيد چي بپوشيم؟

عيد باستاني نوروز از ايران كهن و اجداد ما به يادگار مانده است و تبديل به يكي از مهمترين جشن هاي كشورهاي فارسي زبان شده است. اين ايام را مي توان غنيمت شمرد و به ديدار دوستان و آشنايان رفت و دوستي هاي قديمي را محكمتر نمود و با بسياري از افرادي كه با آن ها ارتباط كمي داشتيم تجديد ديدار نمود. در اين ميان با نو شدن طبيعت و حس و حال عيد و مهماني هاي آن، انتخاب بهترين و مناسب ترين لباس و پوشش در ايام عيد مي تواند يك چالش براي خانم ها و برخي از آقايان باشد.

اينكه لباسي كه بر تن مي كنيم چه مدل و سبكي باشد، از نظر جنس لباس ضخيم باشد يا نه؟ ظاهري رسمي داشته باشيم يا تيپي اسپرت و كژوال بزنيم؟ تمامي اين سوالات براي همه ما براي يك بار هم كه شده؛ پيش آمده است. اين مساله را فراموش نكنيد كه لازمه داشتن تيپ و استايلي زيبا، لباس هاي بسيار گران و از برندهاي معتبر نيست؛ شما تنها كافي است كه بدانيد چگونه و بر طبق چه اصولي لباس ها و رنگ هاي مختلف را با يكديگر ست كنيد.
آيتم هايي كه براي ساخت استايل نوروزي به آن ها نياز است
در دنياي مد و لباس براي هر مراسم و موقعيتي، اصول ست كردن و آيتم هاي خاصي وجود دارد. مهماني ها و دورهمي هاي عيدانه نيز از اين قاعده مستثني نيستند و آيتم هاي خاص خود را مي طلبند. اگر به دنبال داشتن استايلي متفاوت براي اين روزها هستيد، در انتخاب المان هايي كه در ادامه معرفي مي نمايم، دقت و توجه بيشتري بخرج دهيد.

بلوز و يا شوميز زنانه مناسب
بلوز يا شوميز زنانه به شما ظاهري رسمي تر مي بخشد كه انتخابي مناسب براي مهماني هاي عيد نوروز است. در اين ايام داشتن استايلي رسمي گزينه اي بسيار عالي است و بهتر است به سراغ آيتم هاي رسمي تر برويد و دور تيپ ها و لباس هاي اسپرت، لش و گشاد با طرح هاي فانتزي و عجيب و غريب را خط قرمز بكشيد. اگر زياد طرفدار شوميزهاي رسمي نيستيد و در آن ها احساس راحتي نداريد؛ مي توانيد مدل شوميزهاي زنانه جديد با طرح هاي ساده و نخي را تهيه كنيد.

در استايل عيد 1402 اگر از پوشيدن مانتو خسته شديد و دوست داريد يك تيپ متفاوت نسبت به گذشته خود بسازيد؛ پيشنهاد مي كنم كه برويد به سراغ پوشيدن و ست كردن وست و شوميز زنانه. از پارسال عيد تا به حال وست و شوميز خيلي پرطرفدار شدند و مدل هاي متنوع از وست را مي توانيد در بازار پيدا كنيد. وست در واقع همان جليقه است كه مدل جلوباز هست و اغلب با دكمه يا زيپ بسته مي شود يا كلا جلو باز است. وست ها خيلي راحت و آزاد هستند و با موارد مختلفي مي توان ست نمود.
كت زنانه مناسب
مي توانيد به جاي انواع مدل هاي مانتو براي استايل عيد 1402 از يك كت تقريبا بلند تا روي زانو استفاده كنيد. اگر طرفدار يك استايل رسمي و كلاسيك هستيد، پيشنهاد مي كنم كه حتما پوشيدن كت را در اين روزها فراموش نكنيد. ست كردن كت و شلوار يك رنگ از جنس پارچه مازراتي بسيار زيبا خواهد بود و طرفداران خاص خود را دارد. پيشنهاد ديگر خريد مانتو كتي از جنس پارچه ژاكارد است كه ايستايي و نمايي جذاب را به كت و اندام تان مي بخشد. سعي كنيد كت هايي را انتخاب كنيد ساده، شيك و كلاسيك باشند كه در هر مراسمي بتوان آن را پوشيد. زيرا سادگي هيچ گاه از مد نمي افتد.

شلوار زنانه مناسب
در انتخاب شلوار تا انتخاب عمل بيشتري داريد و مي توانيد انواع شلوار زنانه ساده كتان، پارچه اي، كشي يا پنبه اي را تهيه نماييد. اما اگر استايل رسمي و كلاسيك را انتخاب كرده ايد كه انواع شلوار زنانه نخي و راسته گزينه مناسب شماست. مدل شلوار زنانه ساده گسترده و متنوع است. شما نياز است قبل از انتخاب مدل شلوارتان استايل تان را انتخاب كنيد. مدل هاي شلوار ساده زنانه در انواع زير است:

شلوار راسته

شلوار بگ

شلوار لگ يا جذب

شلوار دم پا

شلوار جين

اگر استايل رسمي مي خواهيد بهتر است كه به سراغ شلوارهاي راسته برويد. شلوارهاي جين، جذب و لگ بهترين انتخاب ها براي استايل هاي اسپرت و كژوال هستند. مدل جديدتري از شلوار وجود دارد كه اورال يا سرهمي است. جنس پارچه اورال نسبت به فصول مختلف و استايل هاي مختلف، فرق دارد.

كفش زنانه مناسب
از آيتم هاي اصلي در ساخت يك استايل جذاب، انتخاب كفش است. هميشه انتخاب و خريد كفش در مراحل پاياني صورت مي گيرد. زماني كه تمام پوشش انتخاب شد براساس سبك و مدل اصلي استايل انتخاب كفش صورت مي گيرد؛ زيرا كه انتخاب كفش ارتباط مستقيم به مدل كت، شوميز زنانه و يا مانتوي شما دارد. اگر تيپ تان رسمي و كلاسيك است (كت و شلوار) كفش پاشنه بلند انتخابي عالي است؛ اما اگر قصد داريد استايل كژوال بزنيد و يا مدل كت تان اسپرت است، به سراغ مدل هاي كفش هاي كالج و يا كفش هايي با پاشنه هاي كوتاه تر برويد. توجه داشته باشيد كه در تيپ عيدانه تا آنجايي كه برايتان مقدور است به سراغ پوشيدن كتاني نرويد.

مقاله اصلي امسال عيد چي بپوشيم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۵:۵۸ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

روانشناسي رنگ ها و شخصيت شناسي افراد

بر مبناي روانشناسي رنگ، نمي توان تاثيري كه رنگ ها بر روي خلق و خو و حالات روحي افراد مي گذارند را ناديده گرفت. تئوري روانشناسي رنگ در طراحي مد و لباس، مقوله اي ثابت شده است و اين مساله را بيان مي كند كه؛ احساسات دروني هر فرد مي تواند رنگ هايي را كه انتخاب مي كند و مي پوشد را كنترل نمايد و از سويي ديگر؛ همين رنگ ها مي توانند احساسات ما را تحت الشعاع قرار دهند.

با انتخاب رنگ ها و آگاه شدن از روانشناسي رنگ، مي توان به شناختي عميق از لايه هاي دروني و پنهاني شخصيت افراد دست يافت. نظريه ديگري از متخصص مد و نويسنده كتاب "Color Your Style" است با اين مضمون كه؛ هر چقدر كمد لباس هايتان پر از لباس ها با رنگ هاي مختلف باشد؛ در نهايت باز شما در اكثر مواقع به سراغ يك رنگ خاص مي رويد؛ به اين دليل كه شما با آن رنگ احساس آرامش، راحتي و اعتمادبنفس بيشتري داريد.

تمام صحبت هاي بالا نشان دهنده اهميت موضوع روانشناسي رنگ هاست و با شناخت نكاتي در اين باب مي توانيد به راحتي شخصيت خود و ديگران را بشناسيد و بدانيد كه چه لباس هايي را با هم ست كنيد.
شخصيت شناسي رنگ مشكي:
اگر شما اين رنگ را بيشتر در استايل خود استفاده مي كنيد، شخصيت پيچيده و پررمز و رازي داريد كه در برخي مواقع جدي نيز مي شود. در صورتي كه استايل سرتاپا مشكي خود را گاهي با برخي اكسسوري ها با تم رنگي نارنجي ست مي كنيد؛ نشان دهنده شخصيت پرانرژي تان است. در مقابل آن افرادي كه هميشه لباس هاي يكدست مشكي را مي پوشند و سادگي رنگ مشكي را ترجيح مي دهند؛ اين افراد بسيار پيچيده و سرشار از رازهاي مگو هستند.

استايل با رنگ مشكي:
به شما طرفداران استايل يكسره با رنگ مشكي پيشنهاد مي كنيم كه؛ مي توانيد استايل تيره خود را با رنگ هاي طوسي زغالي، كرم، قرمز و يا يك رنگ چشمك زن و جيغ ديگر ست كنيد. با اين كار شما استايلي جذابتر و البته به روز تر مطابق المان هاي دنياي مدرن امروزي براي خود خواهيد ساخت.
سبزپوشان چه شخصيتي دارند؟
نماد رنگ سبز:
رنگ سبز نمادي از آرامش، احساس خرسندي و روحيه مثبت است. نويسنده كتاب More Alive With Color معتقد است كه رنگ سبز انرژي خود را از طبيعت مي گيرد و از همين رو است كه چشم را نوازش مي دهد و همان احساس آرامش و لطافتي را به شخص و اطرافيانش مي بخشد كه شما در ميان طبيعت و گل ها داريد.

شخصيت شناسي رنگ سبز:
افرادي كه به رنگ سبز علاقه دارند؛ اغلب در مناطق سبرسبز و خوش آب و هوا زندگي مي كنند و ارتباط نزديكتري با طبيعت دارند. اين افراد از نظر شخصيتي انسان هايي آرام، مهربان و داراي روحيه محتاط هستند. اگر شما نيز بيشتر اوقات تمايل به پوشيدن رنگ سبز داريد؛ داراي يك شخصيت آرام و حساس هستيد كه به تناسب كامل همه جزئيات اهميت مي دهد.

شما به ديگران كمك مي كنيد و دوست داريد در مسير موفقيت ساير افراد نقشي داشته باشيد؛ از اين جهت جايگاه و روابط اجتماعي خوبي نيز داريد.

استايل با رنگ سبز
براي بانوان سبزپوش پيشنهادي در جهت داشتن استايلي زيبا داريم. شوميز ساده بلند و تك رنگ به رنگ سبز را به همراه شلواري راسته يا مام استايل با رنگ سبز خاكي بپوشيد و براي بهتر ديده شدن تيپ تان مي توانيد از يك شال قرمز و يا ساير اكسسوري هايي به رنگ قرمز استفاده كنيد. اين تركيب، بسيار كامل و كاربردي خواهد بود. در پياده روي ها و استفاده روزمره از اين تيپ استفاده كنيد. شوميزهايي كه تك رنگ و ساده هستند.

اگر تيپ تان اسپرت هست و براي فعاليت هاي روزمره مثل خريد، كلاس رفتن و پياده روي است؛ از شوميز تك رنگ ساده جنس نخي استفاده كنيد كه با رنگ مانتو شال تان هماهنگي داشته باشد. حالا اگر مانتو مجلسي و لوكس است و مي خواهيد برويد يك دورهمي يا مجلس رسمي بهتر است كه شوميز از جنس پارچه حرير باشد.

نارنجي پوشان چگونه انسان هايي هستند؟
نماد رنگ نارنجي:
رنگ نارنجي نشان دهنده شور، نشاط و شادي است.

شخصيت شناسي رنگ نارنجي:
افرادي كه علاقمند و متمايل به رنگ نارنجي هستند؛ شخصيتي بسيار خونگرم، شاد و سرحال دارند. اگر شما نيز جزء اين گروه هستيد بايد بدانيد كه افراد به سادگي جذب شخصيت پرنشاط شما مي شوند و البته كه شما نيز به خوبي مي توانيد با آنها ارتباط بگيريد. خلاق بودن يكي ديگر از ويژگي هايي افراد عاشق رنگ نارنجي است. بصورت كلي افرادي كه نارنجي را دوست دارند افرادي:

خوش بين
فعال
خوش رو
خوش خنده
علاقمند به ايجاد تغيير
بلندپرواز
محتاط
گاهي اوقات دم دمي
استايل با رنگ نارنجي
از طرفي ديگر بانوان نارنجي پوش به پوشيدن ساير رنگ ها و مدل هاي شوميز زنانه با رنگ هاي شاد علاقمند هستند. همانطور كه گفته شد رنگ نارنجي يك رنگ تند، گرم و آتشين است و در ساخت يك استايل حواستان باشد كه با رنگي ست كنيد كه كمي از ميزان گرم بودن آن را كاهش دهد. به عنوان مثال با رنگ هاي خاكي و طبيعي ست كنيد. روش ديگر براي ايجاد يك كنتراست عالي با رنگ نارنجي تركيب آن با رنگ لاجوردي است.

مقاله اصلي روانشناسي رنگ و شخصيت شناسي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۳:۲۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

چگونه مانند مدلينگ ها لباس لباس بپوشيم؟

انتخاب لباس رنگ هاي متناسب تقريبا براي اكثر افراد كمي پيچيده و سخت است و نمي دانند كه چه رنگ هايي مكمل يكديگر هستند و يا چه رنگ هايي كه در كنار هم به خوبي قرار مي گيرند و با يكديگر هماهنگ هستند؛ از همين رو در نهايت بعد از يك يا دو بار تلاش براي ست كردن لباس، بالاخره به سراغ همان رنگ هاي تيره و خنثي و تكراري قبل مي روند.

اين چالش در اول صبح ها هنگام رفتن به محل كار و خارج شدن از منزل بسيار اتفاق مي افتد؛ كمد لباس هايمان پر است از لباس هايي با رنگ هاي زيبا، شاد و چشم نواز؛ اما از آنجايي كه دانش و اطلاعات كافي در رابطه اصول ست كردن لباس و انواع استايل ها نداريم، خودمان را محدود به پوشيدن چند رنگ تكراري كه غالبا هم رنگ هاي تيره هستند؛ مي نماييم.

در ادامه اين يادداشت قصد داريم شما را با اصول ست كردن رنگ ها و هماهنگي در پوشيدن لباس آشنا سازيم تا من بعد مانند يك طراح مد و مدلينگ هاي لباس، استايل خود را انتخاب كنيد. مطالعه اين يادداشت به افرادي كه با اين چالش هر روزه مواجه هستند و البته قصد دارند از چرخه تكراري رنگ ها خارج شوند و استايلي متفاوت با رنگ هاي متنوع را امتحان كنند؛ پيشنهاد مي شود.

رنگ ها روح زندگي هستند
زندگي بدون رنگ ها هيچ معنا و روحي ندارد، به عبارت ديگر اين رنگ ها هستند به ما و زندگي مان احساس مي بخشند و هر رنگي براي خود داراي پيامي است و نماد احساس و حالت خاصي مي باشد. از همين رو بهتر است كه بدانيد هر رنگ نماد چه چيزي است و با توجه به شرايط، محيط و حتي شخصيت غالب و روحيه خودتان لباس بپوشيد.

درست است كه نحوه لباس پوشيدن و انتخاب رنگ ها امري كاملا شخصي است اما؛ اگر از زاويه اي ديگر به اين موضوع نگاه بياندازيم متوجه خواهيد شد كه؛ شما در قبال اطرافيان خود با انتخاب رنگ ها تعهد و مسئوليت داريد، چرا كه همانطور كه گفته شد هر رنگ فركانس خاص خودش را دارد و شما با رنگ هاي لباس تان با اطرافيان خود صحبت مي كنيد و به آن ها پيامي از ضمير ناخودآگاه خود مي فرستيد.

به عنوان مثال رنگ هاي سرد صلح، آرامش را منتقل مي كنند و در مقابل آن رنگ هاي گرم، كه انرژي را به ببيندگان مي بخشند.

سادگي در عين حال تميزي و مرتب بودن يك سيره نبوي است و همواره در دين مبين اسلام و احاديث متعدد توصيه به آراستگي و مرتب لباس پوشيدن داريم. از معصومي نقل است كه: جامه اي كه انسان را مغرور و سرمست كند يا تكبر و خود برتر بيني آورد، ناپسند است. مقيد بودن به نوع خاصي از جامه نيز، اسارت آور است .

رنگ ها در لايه هاي پنهاني خود شخصيت واقعي شما را نشان مي دهند. اين رازي است كه شما نمي دانيد!

چرخه رنگ ها را بلد باشيم
پيش از اين كه وارد دنياي هنر، مد و طراحي لباس بشوم، خواندن چرخه رنگ ها و نحوه استفاده از آن برايم دشوار بود و به راحتي از آن سر در نمي آوردم. در اين بخش به شما مي گويم كه چگونه چرخه رنگ ها را بخوانيد و از آن در انتخاب رنگ هاي هماهنگ استفاده كنيد.

تصوير پايين چرخه رنگ ها را نشان مي دهد كه بيانگر رابطه بين دسته رنگ هاي اصلي، ثانويه و سوم است. شروع ترتيب رنگ ها در اين چرخه با رنگ هاي اصلي است و چيدمان آن ها از رنگ سرد است به رنگ گرم، همچنين رنگ هايي كه در مقابل هم هستند، رنگ هاي مكمل خوانده مي شوند و رنگ هاي هماهنگ هستند كه مي توان با يكديگر ست نمود.

رنگ هاي اصلي
رنگ هاي اصلي همان رنگ هاي پايه قرمز، آبي و زرد هستند.

رنگ هاي ثانويه
اين در حالي است كه رنگ هاي ثانويه يا دوم از تركيب سايه اي از دو رنگ اصلي بوجود مي آيد. به عنوان مثال رنگ نارنجي كه از تركيب دو رنگ اصلي زرد و قرمز ساخته مي شود.

رنگ هاي ثالث
رنگ هاي ثالث يا رنگ هاي سوم نيز از در كنار هم قرار گرفتن رنگ هاي دسته اول و دوم (اصلي و ثانويه) تشكيل مي شوند.

بهترين مدل لباس زنانه
چگونه رنگ ها را با يكديگر ست كنيم؟
رنگ هاي خنثي رنگ هاي بسيار كاربردي
به رنگ هاي قهوه اي، مشكي، سفيد، خاكستري و بژ رنگ هاي خنثي گفته مي شود. اين رنگ ها را مي توان يكي از پركاربردترين رنگ هاي لباس در نظر گرفت در كمد لباس هاي يك خانم قرار دارد. در هر فصل، موقعيت و مراسمي مي توان آن ها را پوشيد و استفاده نمود.

براي پيشنهاد مي توانيد يك بلوز يا زيباترين شوميز زنانه شيك را با رنگي خنثي انتخاب كنيد و از زير كت يا مانتو خود بپوشيد. نكته بعدي در خصوص ست كردن اين رنگ ها با رنگ زرد مايل به سبز است. رنگي با نام اصلي Chartreuse. مي توانيد با جستجو نام اصلي آن در اينترنت مدل هاي آن را مشاهده كنيد.

شوميز زنانه شيك مدل هاي متنوعي دارد كه ظاهري بسيار جذاب داشته كه از پارچه هاي خاصي دوخته شده كه توي تن به اصصلاح خوب مي نشيند و تنخور خوبي دارد. انواع شوميز زنانه شيك با رنگ هاي خيلي دلبرانه و دخترانه در بازار وجود دارد كه اين روزها بسيار ترند شده كه دختران جوان براي روز خواستگاري يا روز بله برون خود از مدل هاي شوميز دخترانه شيك انتخاب مي كنند و يك شب بيادماندني را براي خود مي سازند.

مقاله اصلي چگونه مانند مدلينگ ها لباس بپوشيم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۹:۵۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

معرفي استايل كژوال

اين روزها بسيار در شبكه هاي اجتماعي به خصوص اينستاگرام نام استايل كژوال را شنيده ايد و حتما تابحال از خود اين سوالات را پرسيده ايد كه اصلا تيپ كژوال يعني چه و مناسب چه رده سني است؟ يا مختص به يك جنسيت خاص است يا نه؟

آيا سبك استايل casual مناسب فصل خاصي از سال است يا خير و در همه فصول سال مي توان آن را پوشيد؟

هميشه افراد شيك پوش به دنبال نكات و ترفندهايي براي شيك پوشي و ست كردن اصولي لباس ها با رنگ هاي مختلف هستند؛ از اين رو در اين يادداشت برآن شديم تا توضيحي جامع در باب معرفي استايل كژوال داشته باشيم و نكات ست كردن و تيپ زدن در اين استايل را بازگو نماييم.

تيپ كژوال يكي از خاص ترين و محبوب ترين تيپ هايي است كه اين روزها در ميان خانم ها و آقايان بسيار پرطرفدار است و البته چشم نواز و دلپذير نيز است.

تاريخچه استايل كژوال چيست؟
به وجود آمدن اين استايل بر مي گردد به قرن نوزدهم ميلادي و براي اولين بار توسط بانوان اين تيپ شكل گرفت كژوال به معناي تحت الفظي يعني راحتي! به چه دليل اين تيپ ساخته شد؟ در قرن ۱۹ ميلادي يكي از تيم هاي فوتبال زنانه كه واقع در اسكاتلند بود، اقدام به طراحي لباسي براي فوتباليست هاي خود نمود و هدف اصلي اين باشگاه، طراحي لباس ورزشي آزاد و راحت براي ورزشكارانش بود.

با گذشت زمان اين استايل روز به روز گسترش پيدا كرد و به شهرها و جوامع مختلف وارد شد و از سويي ديگر حتي در ميان آقايان نيز محبوب شد و امروزه ما استايل كژوال مردانه و زنانه داريم.

كژوال يعني چه؟
لغت كژوال (Casual) ريشه از زبان انگليسي دارد و معني آن راحتي است. از اين اصطلاح در صنعت مد و فشن بسيار استفاده مي شود و سبكي با اين نام براي تيپ هاي روزمره بوجود آمده است.

افرادي كه تمايل به استفاده از Casual style دارند؛ مي بايست به سراغ پوشيدن لباس هاي راحتي، آزاد و سبك بروند و از انتخاب آيتم هاي بسيار رسمي، چسبان، سنگين و ضخيم اجتناب بورزند. اين استايل به گونه اي جذاب و راحت است كه حتي برخي از افراد ترجيح مي دهند در مراسمات رسمي نيز اين تيپ را بزنند و خود را از قيد و بندهاي لباس هاي عجيب و غريب و مجلل خلاص كنند.
استايل كژوال زنانه و دخترانه تابستاني
تيپ كژوال دخترانه به دليل تنوع بالايي كه در دسته بندي پوشاك زنانه وجود دارد متنوع تر است. دسته بندي هايي همچون: كت و دامن، سارافون، شوميز زنانه ساده آراور و بلند، تونيك و خيلي موارد ديگر.

يك نمونه عالي براي ساخت استايلي كژوال در محل كار: پوشيدن يك مانتو جلوباز با رنگ هاي خنثي مانند آبي، طوسي و يا نوك مدادي و يك شوميز ساده براي زير مانتو است. البته اين تيپ را با تغيير رنگ مانتو و كوتاه و بلندي قد آن مي توان در شرايط مختلف نيز پوشيد.

يكي از جديدترين استايل هاي كژوال دخترانه و زنانه، پوشيدن كت تك به همراه شلوارهاي جين گشاد يا شلوار بگ است.

مورد بعدي كه مي توان در ساخت يك استايل كژوال تابستاني استفاده نمود: انتخاب يك مانتو جلوباز به رنگ روشن و همچنين يك دامن گشاد نخي است. براي پوشش پا نيز مي توانيد كفش اسپرت را انتخاب نماييد. اين تيپ براي رفتن به كافي شاپ، رستوران، خريد و در كل خارج شدن روزمره از منزل است آن هم در روزهاي گرم تابستان.

شوميز زنانه را به راحتي مي توانيد با رنگ هاي متنوع و در كنار ساير المان ها و اكسسوري هاي مختلف قرار بدهيد. شوميز يك لباسي هست كه با خريد يك باره آن مي توانيد چند هدف را نشونه گيري كنيد و تيپ هاي متفاوت زيادي را براي خود بسازيد.

شوميزهاي دوخته شده از پارچه حرير و يا ساتن بيشتر مناسب براي مجالس و مهماني ها هستند؛ اما اگر به دنبال يك شوميز براي استايل خيابوني و تيپ روزانه هستين، بنظرم بهتره به سراغ خريد شوميز زنانه نخي بريد.

شوميز و سارافون تيپي هميشه محبوب هست. اگر از زير سارافون خود شوميز خوشرنگ و زيبا را بپوشيد، براي خود استايلي مناسب مهماني ها و دورهمي هاي دوستانه بهاري خلق كرديد. ابتدا بهتر است كه سارافون خود را با هر رنگي كه مدنظرتان هست (به سراغ رنگ هاي شاد و سرزنده برويد كه نشانگر بهار و زندگي باشند) و بعد از آن رنگ شوميز را متناسب با رنگ سارافون انتخاب كنيد.

پيشنهاد ديگر ما براي ساخت يك استايل كژوال براي رفتن به دورهمي ها و محافل دوستانه، تركيب مدل شلوار زنانه ساده و شيك به همراه شوميز زنانه سفيد رنگ است؛ براي تكميل اين تيپ ساده اما بسيار جذاب مي توانيد از يك كتاني ورزشي ساده و سفيد استفاده نماييد.

براي ساخت استايل كژوال در فصل تابستان و بهار دست شما باز است و مي توانيد با توجه به سليقه و به خرج دادن كمي خلاقيت، مدل هاي جذابي از استايل كژوال را براي خود بسازيد. در اين ميان ديدن پيج هاي بلاگري كه در حوزه مد و پوشاك كار مي كنند بسيار به شما كمك خواهند نمود.
چند نكته مهم كه مي بايست در استايل كژوال به آنها توجه نمود:
توجه به جنس و نوع پارچه لباس
مهمترين مساله اي كه در زمان ساخت يك استايل كژوال دخترانه و مردانه بايد به آن توجه داشت؛ نوع جنس پارچه است. در تيپ كژوال همانطور كه گفته شد از لباس هاي سبك استفاده مي گردد؛ به همين دليل پارچه لباس ها بايد نرم و لطيف باشد.

در كنار آن پارچه بايد كمي خاصيت كشساني نيز داشته باشد؛ تا انجام حركات و فعاليت هاي روزمره (راه رفتن، نشستن و برخاستن، تعويض لباس و…) راحت باشد و شخص احساس ناراحتي نداشته باشد.

توجه به كيفيت و نوع پارچه نيز اهميت دارد، زيرا كه استايل كژوال بيشترين كاربرد را در فصول گرم سال دارد و معمولا در اين روزها تعريق بدن بيشتر خواهد بود و نياز به شستن لباس ها نيز به طبع افزايش پيدا خواهد كرد. پس لباس هايي را انتخاب كنيد كه در برابر شستن هاي متعدد مقاومت داشته باشند و زود كمرنگ نشوند و بافت شان شل نگردد.

براي خريد آيتم هاي تيپ كژوال سعي كنيد به سراغ معتبرترين فروشگاه هاي اينترنتي خريد لباس زنانه برويد فروشگاه هاي معتبري در سطح وب فعاليت دارند مواردي همچون banimode, digistyle, arawear, basalam

در ادامه چند مدل پارچه اي كه بهترين انتخاب براي استايل كژوال هستند را معرفي مي نماييم:

پارچه جين
پارچه كتان
پارچه پنبه اي
پارچه كشباف

مقاله اصلي استايل كژوال چيست؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۴:۲۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)