نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

چگونه مانند مدلینگ ها لباس لباس بپوشیم؟

انتخاب لباس رنگ های متناسب تقریبا برای اکثر افراد کمی پیچیده و سخت است و نمی دانند که چه رنگ هایی مکمل یکدیگر هستند و یا چه رنگ هایی که در کنار هم به خوبی قرار می گیرند و با یکدیگر هماهنگ هستند؛ از همین رو در نهایت بعد از یک یا دو بار تلاش برای ست کردن لباس، بالاخره به سراغ همان رنگ های تیره و خنثی و تکراری قبل می روند.

این چالش در اول صبح ها هنگام رفتن به محل کار و خارج شدن از منزل بسیار اتفاق می افتد؛ کمد لباس هایمان پر است از لباس هایی با رنگ های زیبا، شاد و چشم نواز؛ اما از آنجایی که دانش و اطلاعات کافی در رابطه اصول ست کردن لباس و انواع استایل ها نداریم، خودمان را محدود به پوشیدن چند رنگ تکراری که غالبا هم رنگ های تیره هستند؛ می نماییم.

در ادامه این یادداشت قصد داریم شما را با اصول ست کردن رنگ ها و هماهنگی در پوشیدن لباس آشنا سازیم تا من بعد مانند یک طراح مد و مدلینگ های لباس، استایل خود را انتخاب کنید. مطالعه این یادداشت به افرادی که با این چالش هر روزه مواجه هستند و البته قصد دارند از چرخه تکراری رنگ ها خارج شوند و استایلی متفاوت با رنگ های متنوع را امتحان کنند؛ پیشنهاد می شود.

رنگ ها روح زندگی هستند
زندگی بدون رنگ ها هیچ معنا و روحی ندارد، به عبارت دیگر این رنگ ها هستند به ما و زندگی مان احساس می بخشند و هر رنگی برای خود دارای پیامی است و نماد احساس و حالت خاصی می باشد. از همین رو بهتر است که بدانید هر رنگ نماد چه چیزی است و با توجه به شرایط، محیط و حتی شخصیت غالب و روحیه خودتان لباس بپوشید.

درست است که نحوه لباس پوشیدن و انتخاب رنگ ها امری کاملا شخصی است اما؛ اگر از زاویه ای دیگر به این موضوع نگاه بیاندازیم متوجه خواهید شد که؛ شما در قبال اطرافیان خود با انتخاب رنگ ها تعهد و مسئولیت دارید، چرا که همانطور که گفته شد هر رنگ فرکانس خاص خودش را دارد و شما با رنگ های لباس تان با اطرافیان خود صحبت می کنید و به آن ها پیامی از ضمیر ناخودآگاه خود می فرستید.

به عنوان مثال رنگ های سرد صلح، آرامش را منتقل می کنند و در مقابل آن رنگ های گرم، که انرژی را به ببیندگان می بخشند.

سادگی در عین حال تمیزی و مرتب بودن یک سیره نبوی است و همواره در دین مبین اسلام و احادیث متعدد توصیه به آراستگی و مرتب لباس پوشیدن داریم. از معصومی نقل است که: جامه ای که انسان را مغرور و سرمست کند یا تکبر و خود برتر بینی آورد، ناپسند است. مقید بودن به نوع خاصی از جامه نیز، اسارت آور است .

رنگ ها در لایه های پنهانی خود شخصیت واقعی شما را نشان می دهند. این رازی است که شما نمی دانید!

چرخه رنگ ها را بلد باشیم
پیش از این که وارد دنیای هنر، مد و طراحی لباس بشوم، خواندن چرخه رنگ ها و نحوه استفاده از آن برایم دشوار بود و به راحتی از آن سر در نمی آوردم. در این بخش به شما می گویم که چگونه چرخه رنگ ها را بخوانید و از آن در انتخاب رنگ های هماهنگ استفاده کنید.

تصویر پایین چرخه رنگ ها را نشان می دهد که بیانگر رابطه بین دسته رنگ های اصلی، ثانویه و سوم است. شروع ترتیب رنگ ها در این چرخه با رنگ های اصلی است و چیدمان آن ها از رنگ سرد است به رنگ گرم، همچنین رنگ هایی که در مقابل هم هستند، رنگ های مکمل خوانده می شوند و رنگ های هماهنگ هستند که می توان با یکدیگر ست نمود.

رنگ های اصلی
رنگ های اصلی همان رنگ های پایه قرمز، آبی و زرد هستند.

رنگ های ثانویه
این در حالی است که رنگ های ثانویه یا دوم از ترکیب سایه ای از دو رنگ اصلی بوجود می آید. به عنوان مثال رنگ نارنجی که از ترکیب دو رنگ اصلی زرد و قرمز ساخته می شود.

رنگ های ثالث
رنگ های ثالث یا رنگ های سوم نیز از در کنار هم قرار گرفتن رنگ های دسته اول و دوم (اصلی و ثانویه) تشکیل می شوند.

بهترین مدل لباس زنانه
چگونه رنگ ها را با یکدیگر ست کنیم؟
رنگ های خنثی رنگ های بسیار کاربردی
به رنگ های قهوه ای، مشکی، سفید، خاکستری و بژ رنگ های خنثی گفته می شود. این رنگ ها را می توان یکی از پرکاربردترین رنگ های لباس در نظر گرفت در کمد لباس های یک خانم قرار دارد. در هر فصل، موقعیت و مراسمی می توان آن ها را پوشید و استفاده نمود.

برای پیشنهاد می توانید یک بلوز یا زیباترین شومیز زنانه شیک را با رنگی خنثی انتخاب کنید و از زیر کت یا مانتو خود بپوشید. نکته بعدی در خصوص ست کردن این رنگ ها با رنگ زرد مایل به سبز است. رنگی با نام اصلی Chartreuse. می توانید با جستجو نام اصلی آن در اینترنت مدل های آن را مشاهده کنید.

شومیز زنانه شیک مدل های متنوعی دارد که ظاهری بسیار جذاب داشته که از پارچه های خاصی دوخته شده که توی تن به اصصلاح خوب می نشیند و تنخور خوبی دارد. انواع شومیز زنانه شیک با رنگ های خیلی دلبرانه و دخترانه در بازار وجود دارد که این روزها بسیار ترند شده که دختران جوان برای روز خواستگاری یا روز بله برون خود از مدل های شومیز دخترانه شیک انتخاب می کنند و یک شب بیادماندنی را برای خود می سازند.

مقاله اصلی چگونه مانند مدلینگ ها لباس بپوشیم؟


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۳۹:۵۲ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)