نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

تغییر پارادایم چگونه به موفقیت شما کمک کرده است؟

ندانسته، تربیت ما، والدین و حتی شرایط کنونی ما به ما دید محدودی نسبت به چیزها داده است، از اینکه زندگی چگونه باید کار کند، زندگی چگونه باید توسعه یابد. ما نمی‌توانیم والدین خود و دیگران را سرزنش کنیم، زیرا اینگونه به آنها آموزش داده می‌شود، این سیستمی است که از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود.
حالا بیایید به تفکر حل مسئله برگردیم
اگر سعی کنید به جای تمرکز روی مشکل از زاویه دیگری به آن نگاه کنید، راه حل را پیدا خواهید کرد. آیا این بلافاصله مشکل شما را حل می کند؟ بلافاصله نه، اما مشکل شما را حل می کند. زیرا ترجیح می دهید برای مشکلات راه حل پیدا کنید.
شما سعی می کنید با کاوش و آزمایش چیزهای جدید که ممکن است پاسخ سوالات شما باشد، پاسخی پیدا کنید.
اگر نگران تغییر پارادایم های اطرافیانتان هستید.
اطرافیان افرادی که در حال گذر از یک تغییر پارادایم هستند در ابتدا آن را درک نمی کنند.زیرا آن فرد در حال تغییر تفکر، رفتار و درک خود از مشکلات جدید است. این بدان معناست که اطرافیان او نمی توانند آنچه را که آن شخص می بیند ببینند مگر اینکه الگوهای فکری خود را نیز تغییر دهند.
در جزئیات، می‌توانیم پارادایم‌ها را به‌عنوان عدسی‌هایی در نظر بگیریم که شخص از آن‌ها استفاده می‌کند. در تصویر زیر می بینید که شخص A شروع به تغییر پارادایم خود می کند در حالی که از طرف دیگر شخص B هنوز در حال انجام است و پارادایم معمول خود را می بیند.

 

http://simineh.com/success-products/dub-videos/paradigm-shift-period-bob-proctor


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۴۸:۴۷ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)