نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

معرفی انواع مدل های شومیز شیک و زیبا زنانه و دخترانه

شومیز زنانه لباس خیلی پرکاربردی است و همه خانم ها مثل خود من عاشق شومیز هستند و البته به همین دلیل هم خرید انواع شومیز می می تواند کار سختی باشد. شومیزها رو تقریبا میشه با هر تیپ و استایلی ست کرد و برای هر مناسبتی پوشید؛ به همین دلیل هست که شومیزها اینقدر پرطرفدار هستند. طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف از شومیز در بازار موجود هستند. در این یادداشت قصد دارم با بیان نکاتی به شما کمک کنم تا به راحتی بتوانید تصمیم بگیرید که کدام مدل شومیز مناسب شماست.

انواع مدل های شومیزهای زنانه زیبا و شیک شومیز زنانه در مدل های و طرح های جدید و به روز تولید می شود؛ یکی از پرکاربردترین لباس های زنانه است. شومیز زنانه معمولی را فرقی نمی کند با هر استایلی چه رسمی، مجلسی می توان پوشید. شومیزهای زنانه شیک تمام نیازهای شما را به عنوان یک خانم شیک پوش رفع می کند.

شومیز زنانه توری
شومیزهای توری ظرافت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل شومیز توری مظهر زنانگی است. پارچه توری بسیار پارچه ای شیک ولی ساده است و برای خانم های شیک پوش اما ساده پسند انتخابی عالی است. پارچه توری زنانگی و لطافت را در وجود بانوان پررنگ تر می کند. شومیز زنانه و دخترانه [خرید شومیز زنانه] بسیار انعطاف پذیر است و مطابق با هر سلیقه ای قابل پوشیدن است. یک ست زیبا و کلاسیک پوشیدن شومیز زنانه توری با یک کت چرم است و برای پوشش پایین تنه را دامن توری ظریف انتخاب کنید. از اکسسوری های کلاسیک مانند ست گوشواره و گردنبند مرواریدی استفاده کنید.

شومیز زنانه بلند
یکی از پرکاربردترین شومیزهای زنانه شومیز بلند است. شومیزهای بلند را می توانید از زیر مانتوهای جلوباز بپوشید و یا اینکه در روزهای گرم تابستان به عنوان یک مانتو بپوشید و یک استایل خیابانی و اسپرت را بسازید. شومیز بلند را می توان با شلوارهای تنگ و باریک و یا شلوار جین راسته پوشید.

شومیز زنانه آستین بلند
شومیزهای آستین بلند را می توان بسیار راحت با اضافه کردن یک سری اکسسوری های جذاب ست کرد و تیپی جذاب را ساخت. می توانید به دور مچ ها و سرشانه پارچه توری طرح دار زیبا اضافه کنید. برخی شومیزهای آستین بلند هستند که خودشان زنجیر یا گردنبندهای بلند شیک دارند که دیگر نیاز به استفاده کردن گردنبند جداگانه ندارید.

 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۲۱ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)