نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

جدول اندازه گیری سایز لباس

کلمه شومیز ریشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همین پیراهن های ساده مردانه جلوباز گفته می شد و طیف وسیعی از پوشش های بالاتنه بانوان را شامل می شود: بلوز، تی شرت، ژاکت و …

در حال حاضر شومیز صرفا لباسی زنانه و البته پرکاربرد و محبوب در میان بانوان به حساب می آید. هر یک از خانم ها باید حتما یک عدد شومیز ساده و شومیز مجلسی و شیک را در کمد لباسهای خود داشته باشند. برندهای مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحی و تولید مدل ها و رنگ های مختلف شومیز دارند و همین امر کمی خرید و انتخاب شومیز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلی که انتخاب می کنید با شرایط و موقعیتی که در آن هستید متفاوت باشد، زیاد جالب بنظر خواهید رسید. اگر جنس پارچه شومیز بی کیفیت باشد بعد از چند ساعت که از پوشیدن آن گذشته است، شکل خود را از دست داده و چروک می شود و استایل شما را بد و نامرتب نشان می دهد.

نمودار اندازه لباس، راهنمای شما برای خرید آنلاین
خرید اینترنتی نمودار سایز لباس و لباس زنانه می تواند در زمان و هزینه صرفه جویی کند و سلامت شما را در این روزهای کرونا تضمین کند. اما اگر این کار با بی دقتی و بی حوصلگی انجام شود برای شما مشکل ایجاد می کند. البته بسیاری از فروشگاه های اینترنتی لباس زنانه امکان تعویض لباس را پس از خرید فراهم کرده اند. اما بهتر است از همان ابتدا با توجه به سایز و سلیقه خود خرید کنید تا بعداً برای تغییر آن دچار مشکل نشوید. برای اینکه خریدی خوشایند را تجربه کنید، بهتر است در قدم اول سایز مناسب خود را پیدا کنید. بسیاری از خانم ها در خرید اینترنتی لباس مردد هستند زیرا نمی توانند آن را امتحان کنند و از سایز آن مطمئن باشند. برای لذت بردن از خرید لباس و انجام آن با اطمینان، بهتر است اندازه های خود را داشته باشید تا بتوانید لباس مناسب سایز خود را بدون نیاز به استفاده از نمودار سایز پیدا کنید. این جدول نه تنها برای خرید از فروشگاه اینترنتی لباس زنانه، بلکه برای مواردی که لباس قابل پردازش نیست بسیار مفید است.نمودار اندازه چیست؟
نمودار اندازه لباس یک راهنمای لباس در نظر گرفته می شود. لباس ها بر اساس سیستم استانداردی که در آن دوخته می شوند دارای اندازه عددی هستند که معمولاً روی برچسب لباس مشخص می شود. لباس ها بر اساس کدام سیستم استاندارد ساخته می شوند و تعداد سایز آن در آن سیستم بر تفاوت سایز قسمت های مختلف بدن تاثیر می گذارد. مثلاً اگر سایز شما 38 است و قصد خرید مانتو زنانه را دارید، عدد 38 باعث تفاوت سایز هر قسمت از کت شما با سایزهای دیگر در قسمت های سینه، کمر، باسن، قد شانه، قد آستین و دور می شود. بازو و خواهد بود همانطور که گفتیم، مهم است که لباس ها بر اساس چه سیستم سایز دوخته شوند. به طور کلی لباس ها بر اساس سه سیستم مختلف تولید می شوند: سیستم آمریکایی، سیستم اروپایی و سیستم انگلیسی. البته اخیراً سه سیستم جدید ژاپنی، آلمانی و ایتالیایی اضافه شده است که زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرند. ما در ایران از سیستم اروپایی برای تولید لباس استفاده می کنیم. در این سیستم اگر روی لباس اروپایی سایز 38 برچسب زده شود، در سیستم آمریکایی سایز 8 و در سیستم انگلیسی سایز 10 است.روش اندازه گیری استفاده از نمودار سایز لباس زنانه
نمودار اندازه لباس

 نمودار سایز لباس چه نوع لباس زنانه ای قصد خرید دارید، سایز بدنی که باید اندازه بگیرید متفاوت است. به عنوان مثال برای خرید یک تاپ زنانه باید اندازه سینه و بالاتنه را بدانید. اما اگر قصد خرید بلوز را دارید، به طول بازو نیز نیاز خواهید داشت. برای اندازه گیری صحیح بدن باید لباس های نازک بپوشید تا سایز لباس روی سایز واقعی اندام شما تاثیری نداشته باشد و در اندازه گیری ها اشتباه نگیرید. به یاد داشته باشید که قبل از اندازه گیری آب یا غذای زیادی نخورده اید. از وسایل اندازه گیری استاندارد استفاده کنید و از یک فرد دقیق کمک بگیرید. شما باید صاف بایستید و شانه های خود را به عقب ببرید و خم نشوید. گردن خود را صاف نگه دارید و مطمئن شوید که کمرتان در یک راستا با بدنتان باشد تا شکمتان آویزان نشود. اگر به پوشیدن لباس زیر یا لباس زیر خاص عادت دارید، پوشیدن آنها را در حین اندازه گیری فراموش نکنید. نکته ای که در اینجا بسیار حائز اهمیت است این است که برخی افراد دو سایز هستند، یعنی بالاتنه و پایین تنه آنها با هم تفاوت سایز دارند.برای چنین افرادی یافتن اندازه مناسب لباس آسان نیست. این اتفاق به ویژه هنگام خرید کت و دامن زنانه رخ می دهد. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است به جای خرید کت و شلوار یا دامن، هر کدام را جداگانه بخرید و مطابق سلیقه خود ست کنید.

روش صحیح اندازه گیری هر قسمت از بدن
مهم این است که بتوانید بدن خود را به درستی اندازه بگیرید تا هنگام خرید مشکلی پیش نیاید. فراموش نکنید که هر از چند گاهی اندازه ها را به روز کنید. به خصوص زمانی که از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنید یا احتمال دارد سایز خود را کم یا زیاد کنید. زیرا تکیه بر سایزهای قدیمی می تواند نتیجه خرید شما را خراب کند.

راهنمای صحیح خرید انواع لباس و شومیز به صورت آنلاین


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۱۲ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)