نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

چگونه برنامه ریزی کنیم؟

برای مثال، ممکن است متوجه الگویی در زندگی خود شوید که در آن خود را با انجام کاری که از آن لذت می برید (مثل بازی های ویدیویی) خسته می کنید و سپس هیچ تمایل یا انرژی برای انجام هیچ کار دیگری مانند تلاش برای رسیدن به هدف ندارید. پایداری (مانند یادگیری و موفقیت تحصیلی). از سوی دیگر، ممکن است تمام وقت خود را صرف خواسته های اجتماعی کنید و زمانی برای رسیدگی به خود نداشته باشید.همه این عادات می توانند برای سلامتی و شادی شما مضر باشند. بنابراین، باید در نظر داشته باشید که عادات فعلی شما چگونه بر زندگی شما تأثیر می گذارد.
وقتی عادتی پیدا کردید که مانع رسیدن شما به اهداف یا خواسته‌هایتان می‌شود، راه‌هایی برای تغییر آن عادت بیابید تا بتوانید از زمان خود به طور مؤثرتری استفاده کنید. این می تواند به سادگی تعیین محدودیت برای فعالیت های خاص، مانند بازی های ویدئویی باشد. به عنوان مثال، می توانید پس از انجام کارهای مربوط به اهداف بلندمدت خود به خود اجازه دهید این بازی ها را انجام دهید. ممکن است لازم باشد وقتی کسی از شما می خواهد کاری برای او انجام دهید، نه بگویید، بنابراین می توانید برای خودتان وقت بگذارید.
ممکن است در برخی مواقع قدیمی باشید. بسیاری از این موارد اجتناب ناپذیر هستند، مانند پیاده روی در صبح یا رفتن به اداره پست در وقت ناهار که شلوغ ترین زمان روز است. به برنامه خود نگاه کنید و فعالیت های وقت گیر را پیدا کنید. به این فکر کنید که چگونه می توانید برنامه خود را تغییر دهید تا آن لحظات از دست رفته را به حداقل برسانید.اگر نمی توانید برنامه خود را تغییر دهید، احتمالاً می توانید چند کار را انجام دهید. مثلاً صبح با اتوبوس به مدرسه یا محل کار بروید و از خواندن داستانی در راه لذت ببرید.
5. یک برنامه روزانه از شب قبل تنظیم کنید
بهتر است هر روز را از قبل برنامه ریزی کنید. اگر قبلاً هرگز برنامه‌ریزی نکرده‌اید، ممکن است مدتی طول بکشد تا جوانب برنامه خود را در نظر بگیرید. انتظار نداشته باشید همه چیز را در روز اول یا هفته اول به دست آورید.

برای روز بعد، یک برنامه تقریبی بنویسید که تمام کارهایی را که می‌خواهید انجام دهید و زمانی که می‌خواهید برای هر کدام صرف کنید، فهرست کنید. با این برنامه منعطف باشید زیرا تازه به برنامه ریزی زمان خود عادت کرده اید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۰:۴۶ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)