نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

خرید دفتر برنامه ریزی روزانه و هدف گذاری

اهداف کوچک و بزرگ تعیین کنید
اولین و مهمترین ویژگی برنامه ریزی، تعیین اهداف است. این اهداف به دو دسته بلند مدت و کوتاه مدت تقسیم می شوند. اهداف بلند مدت نیاز به زمان و انرژی بیشتری دارند و برای رسیدن به آنها باید کارهای مختلفی انجام داد. برخی از اهداف روزانه و کوتاه مدت هستند. تمام فعالیت ها و اهداف روزانه، ماهانه و سالانه خود را مشخص کنید.

زمان بندی کار
قدم بعدی در ایجاد یک دفتر برنامه ریزی مناسب، برنامه ریزی است. این مرحله برای هر فرد متفاوت است و با توجه به ساعات کار و اشتغال فرد تعیین می شود. چند ساعت در روز باید استراحت کنید، چقدر ورزش می کنید، چقدر زمان برای انجام هر یک از فعالیت های خود نیاز دارید. با نگاهی به اهداف تعیین شده در مرحله قبل، زمان تکمیل کار خود را مشخص کنید. دفترچه یادداشت خود را به بخش های روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه تقسیم کنید.این به شما کمک می کند تا برای تمام لحظات خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشید و زمان اضافی نداشته باشید.

اهداف را اولویت بندی کنید
گاهی اوقات تمام کارهای خود را برنامه ریزی می کنید، اما در نهایت متوجه می شوید که وقت شما برای کارهای کوچکتر تلف شده و در رسیدن به اهداف مهم تر خود شکست خورده اید. بهتر است زمان و انرژی بیشتری را با اولویت دادن به وظایف خود بر روی اهداف مهمتر صرف کنید و اگر وقت دارید روی کارهای کمتر مهم تمرکز کنید.
ارزیابی دفتر برنامه ریزی
نکته مهم در تهیه دفتر برنامه ریزی، ارزیابی کار مکتوب و تکمیل شده است. می توانید زمان مشخصی را برای این کار در نظر بگیرید و در پایان هفته یا ماه، نکات مثبت و منفی برنامه خود را مرور کنید. اگر برای اولین بار است که برای اهداف و مقاصد خود برنامه ریزی می کنید، ممکن است نتوانید تمام کارهای نوشته شده را به پایان برسانید، نگران نباشید، با گذشت زمان کمی و تحقیق در مورد دلایل عدم پیشرفت خود. ، می توانید نقاط ضعف و کاستی های طرح را پیدا کرده و در ادامه در روزها، هفته ها و در ماه های بعد آن را جبران کنید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۱۵ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)