نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

آمارهای نوید بخش از دیجیکالا

وضعیت خرده فروشی آنلاین در ایران
براساس آمارهایی که دیجی کالا جمع آوری کرده سهم خرده فروشی آنلاین از کل بازار ایران در سال 1400 با رشد 25 درصدی نسبت به سال 1399 از عدد 3.2 به 4 درصد رسیده است. این یعنی کل بازار آنلاین ایران یعنی سایت ها و شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام همه باهم 4 درصد کل بازار ایران!!!!

پس هنوز هم می توان با یک استراتژی درست کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید.

یعنی اگر فروشگاه حضوری دارید می توانید طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای برای فروش اینترنتی را به وبین سئو بسپارید چرا که بیش از 100 مشتری وفادار در حوزه طراحی سایت داریم و با وبین سئو راحت تر فروش اینترنتی را تجربه می کنید.

آمارهای نوید بخش از دیجیکالا
قبل از اینکه آمارها را بررسی کنیم به شما بگویم دلیل اینکه بیشتر از دیجیکالا صحبت میکنم این است که کسب و کار موفق ایرانی است و می تواند الگوی خوبی برای ما باشد.

اگر از روایت های شیرین گذر کنیم، متوجه می شویم که الگوی رفتاری کاربران اینترنتی در خرید و فروش آنلاین و مارکت پلیس دیجیکالا نکات جذابی را از تشنگی فضای دیجیتال ایران به می گوید.

بریم سراغ آمار های شگفت انگیز دیجیکالا:
حضور ۲۴۹هزار فروشنده در بستر مارکت‌پلیس دیجی‌کالا

حضور بیش از ۳۴۰۰‌نفر، فروشنده محصولات بومی محلی

بیش از ۳۹میلیون بازدید یکتای ماهانه

ظرفیت پردازش روزانه بیش از ۹۶۰هزار کالا

بیش از ۷میلیون و ۵۰۰‌هزار تنوع کالایی در دیجی‌کالا

 دیجیکالا مسئله کتابخوانی هم برایش مهم است!
اگر گزارش سال 1400 دیجیکالا را مطالعه کنید متوجه یک نکته مهم در مورد کتاب می شوید. بله کتاب جز پرجستجو ترین عبارات در دیجیکالا بوده است یعنی در رتبه دوم!!!

دیجیکالا با رفتاری که در اکوسیستم داشته توانسته کاربران را به سمت کتابخوانی هدایت کند و سهم خود را از این مسئولیت اجتماعی ادا کند.

ثبت درخواست برای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۶:۳۰ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)