نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

عروسک های دخترانه

عروسک های لهستانی
شما قطعا فشردن عروسک های لهستانی نرم و انعطاف پذیر را دوست دارید. این عروسک ها با انواع شخصیت های کارتونی مانند باب اسفنجی، پاتریک، فروزن و تا برای حیوانات مختلف و عروسک های شخصیت های خیالی در اندازه های مختلف تولید می شوند.
دختر عروسک خوان
همانطور که از نام آن پیداست عروسک خواننده عروسکی محبوب و بامزه با لباس های زیبا و دامن توری است که می تواند دل هر کودکی را به دست آورد. این عروسک با خواندن آهنگ ها، قافیه ها و آهنگ های زیبا برای کودکان به سرعت دختر بچه ها را به وجد می آورد. این عروسک ها برای گروه سنی بالای 3 سال در نظر گرفته شده است.
عروسک های باربی
پس از انتشار چند فصل اول انیمیشن باربی، همان مجموعه کارتون های مورد علاقه دختران، عروسک های باربی به اوج شهرت رسیدند. این عروسک ها که امروزه با تنوع و کیفیت بسیار بالا ارائه می شوند، توجه همه دختر خانم ها در هر سنی را به خود جلب کرده اند. از انواع پک های باربی می توانید به عروسک های باربی فرشته، پزشکان مدل، پرستاران، 4 مدل و ... با انواع اکسسوری ها مانند کفش، لباس، کیف، بچه گانه و ... بروید.
عروسک های بیبی برن
این عروسک‌ها که از پلاستیک با کیفیت ساخته شده‌اند، با دیگر عروسک‌ها تفاوت دارند زیرا محبوب هستند. لیوان شیر آشامیدنی، امکان تعویض و شستن لباس، لباس قابل تعویض و زیبا، دارای لیوان شیر، ظرف غذا، پوشک و ...Baby Burn برای افراد بالای 18 ماه مناسب است.
عروسک روسی
عروسک های روسی که اخیراً در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده اند، اغلب دست ساز و سفارشی هستند، اما امروزه با توسعه تولید انبوه در صنعت عروسک سازی و هنر، تولید این عروسک های جذاب بسیار رشد کرده است. که همیشه یکی از انتخاب های خرید کادو تولد و سیسمونی بوده است.
عروسک سخنگو
عروسک سخنگو هوشمند سارا، دارای قابلیت ضبط صدا و خواندن آهنگ، قابلیت پاسخگویی به 19 سوال با 4 پاسخ مختلف! مثلاً اگر از او بپرسید؛ "چند ساله هستی؟ (پاسخ: پارسال 5 ساله بودم. فکر می کنی چند سال دارم؟ حدس بزن چند سال دارم؟...) و" اهل کجا هستی؟ (پاسخ: اول بگو کجایی اهلی هستند تا بتوانم به شما بگویم، آیا می توانید حدس بزنید اهل کجا هستم؟ ...) ارتفاع آن 37 سانتی متر است.

https://resalat-news.com/?p=60575


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۰:۱۳ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)