نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

تعریف یک بازی فکری

بازی های مغز به "توسعه اجتماعی و شناختی کودکان" کمک:
مهارت های اجتماعی مفید می توان از طریق بازی های ذهنی، مهارت های به دست که کودکان منجر به یک زندگی شاد و جدا شده، مهارت های از قبیل "احترام به قانون"، "خنده نظم" و "به اشتراک گذاری با دیگران". بازی های مغز تدریس به کودکان از ساده ترین مهارت های شناختی، مانند شماره ساده و الگوهای، به محاسبات بیشتر خواستار و تخمین می زند. در بعضی از بازی، شما با استفاده از مخلوطی از "منطق، مهارت های ریاضی و تفکر انتزاعی"، و همچنین برنامه ریزی حرکت بعدی و پاسخ خود را به اقدامات دوستان خود را. با توجه به انواع زیادی از بازی با ذهن، هزاران راه مختلف برای آموزش "مغز" شما وجود دارد.

بازی فکری کاهش احتمال بودن "جدا شده":
بیشترین بازی های ذهنی طراحی شده برای بازی در گروه با بازیکنان دیگر. داشتن یک گروه ثابت و خاص از رفقای رد می کند "تنهایی" و ارتباط موثر با دیگران ایجاد؛ چیزهایی که به طور مستقیم به سلامت روان ما مرتبط است.

"جداسازی" (یا "عایق") یک عامل بسیار مضر برای سلامت ذهنی فرد است، و مردم با مشکلات روحی و روانی گزارش بزرگ "تنهایی".برای بیماران با "افسردگی" یا "اضطراب"، به دست آوردن دوستان جدید بسیار دشوار است. تیزرهای مغز بسیاری از این مشکلات را حل می کنند که یک روش ساختاری را برای آشنا شدن با دیگران آشنا می کند. بازی ها با ذهن به ما اجازه می دهند راهی برای دستیابی به گام به گام به گام به گام، در فضا بدون ارتباطات رسمی یا استرس زا، بدون نیاز به صحبت در مورد چیزهای بی اهمیت و یا به دنبال راهی برای باز کردن سر ما، فقط تمرکز بر بازی ها را پیدا کنید. کافه ها برای طوفان ایده هایی که در سراسر کشور باز می شوند و همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که تصمیم بگیرید که به یکی از این کافه ها بروید و چند کلمه از کارکنان به او بگویید؛ شما خودتان را با "بازی" پیدا خواهید کرد. حتی برای کسانی که مشکلات خاصی برای خارج شدن از خانه دارند، مکان های مختلفی وجود دارد که به شما اجازه می دهد "بازی آنلاین" و مردم در این سایت ها می توانند صدها بازی های مختلف را تجربه کنند ...

تیزرهای مغز "همبستگی خانواده" را تقویت می کنند:
امروزه صدها بازی ذهنی مختلفی وجود دارد که برای استفاده از کل خانواده طراحی شده اند؛ این بازی ها طراحی شده اند تا برای بزرگسالان دلپذیر و دلپذیر باشند و به اندازه کافی ساده برای کودکان برای درک و شرکت در آنها، و سپس به صورت وحشیانه بزرگسالان را شکست دهند!

تیزرهای مغز فرصت های بزرگی برای کل خانواده برای شرکت در "فعالیت مشترک" هستند. بازی ها با ذهن، امکان جلسات و تعاملات را به صورت چهره افزایش می دهند - که خودشان برای سلامت روان مفید هستند؛ در وضعیت فعلی ما، زمانی که حتی زمانی که تمام خانواده از لحاظ جسمی وجود دارد، تمرکز بر روی تلویزیون یا تلفن های همراه یا قرص ها و لپ تاپ ها است! هنگام بازی کردن یک بازی ذهنی، آیا آن را رقابتی یا به عنوان یک همراه، شما را در یکی از یک و فعال فعال است.خانواده هایی که اوقات شاد و پرانرژی را با هم می گذرانند، "روابط عاطفی" قوی تری دارند و توانایی بهتری برای "ارتباط" با اعضای خود دارند...

سکته مغزی به "کاهش استرس" کمک می کند:
تحقیق توسط RealNetworks, Inc. نشان می دهد که بازی های فکری باعث کاهش «استرس»، کمک به «تعادل روانی» و تقویت «احساس آرامش» می شود. تصور می‌شود بازی‌های فکری به افراد اجازه می‌دهند تا از افکار مزاحم روزمره فرار کنند و به فعالیت‌های کاملاً متفاوتی بپردازند، البته برای مدت کوتاهی. در دنیای بازی‌ها، می‌توانید «تمدن‌های اسطوره‌ای»، «راه‌آهن» به شهرها و کشورهای مختلف را بازسازی کنید، «ارتش‌های بزرگ» را رهبری کنید، «زامبی‌ها» را شکار کنید یا حتی با در دست گرفتن اسلحه سعی کنید «کل دنیا را کنترل کنید»! پس برای مدت کوتاهی لازم نیست نگران جزئیات زندگی واقعی در مقیاس کوچک باشید. یک بازی ذهنی ساده می تواند به عنوان سنگری در برابر دنیای کابوس وار بیرون عمل کند!

اطلاعات مغزی راهی عالی برای "ارتباط" با دیگران، دور کردن شما از "روزمرگی" و آموزش "مغز" شما به بهترین شکل ممکن است. اکنون اقدام کنید و به دنبال یک هم تیمی مناسب باشید!
اخرین حرف
حتما یک بازی با ذهن بچه هایتان بخرید و با بچه هایتان بازی کنید و در نظر داشته باشید که هدف از این بازی فقط رویارویی با مشکلات و چالش های بازی است تا بچه هایمان همه این مشکلات را حل کنند. در آینده بر خودمان غلبه کنیم.

منبع


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۹:۰۵ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)