نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

یک طراحی آشپزخانه صنعتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از بزرگترین نگرانی های افرادی که رستوران ، کافه تریا یا پذیرایی دارند. این در مورد طراحی آشپزخانه صنعتی خود به بهترین روش است تا بتوانند بهداشت و کارایی بالا را در محل کار رعایت کنند.

اگر به دنبال ایده ای برای طراحی آشپزخانه صنعتی هستید ، این مکان مناسب شماست. زیرا در این مقاله سعی داریم مدل های مختلفی از طراحی آشپزخانه صنعتی را به شما نشان دهیم. می توانید ایده های خوبی از آنها بگیرید و از آنها برای طراحی آشپزخانه خود استفاده کنید.

نکته مهم برای طراحی آشپزخانه صنعتی این است که ظروف و میزهای پیشخوان باید همه از جنس استیل باشد تا ظروف استنلس استیل زنگ نزند و به راحتی تمیز شوند. ابزارهای فولادی عمر طولانی تری دارند و می توانند سالها مورد استفاده قرار گیرند.

در آشپزخانه صنعتی ، هرچه کشو بیشتری باشد ، بهتر است. آشپزخانه های صنعتی معمولاً ظروفی دارند که به بهترین وجه در کشوها یا قفسه ها قرار می گیرند. به این ترتیب با کشوهای مختلف ، فضای کاملی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید وسایل آشپزخانه خود را در آن قرار دهید. با کشوهای بیشتر ، میز آشپزخانه عایق بندی می شود و ظرف ها به طور یکنواخت چیده می شوند.

برای طراحی آشپزخانه صنعتی ، انتخاب بسیار خوب وجود قفسه های زیادی برای سرو ظروف است. قفسه ها باید دسترسی آسان به ظروف را فراهم کنند. ارتفاع این نوع قفسه باید بیشتر باشد زیرا ظروف آشپزخانه صنعتی بلندتر از آشپزخانه های معمولی هستند و باید ظروف زیادی روی هم چیده شوند. فضای بزرگ سر بین این قفسه ها این امکان را فراهم می کند و می توانید هنگام تهیه غذا ، شستن ظرف ها و استفاده از آنها احساس آرامش بیشتری کنید.

کاشی و سرامیک سفید برای طراحی آشپزخانه صنعتی ضروری است. کاشی و سرامیک سفید آلودگی محیط را بهتر نشان می دهد و باعث بهداشت بیشتر می شود. اما آلودگی کاشی های تیره واضح نیست و این اصلاً خوب نیست.

تهویه مطبوع مناسب برای آشپزخانه های صنعتی نیز بسیار مهم است. بنابراین ، هنگام طراحی این مدل آشپزخانه ، باید هودهای برد قدرتمندی در نظر گرفته شود تا بتوانند بوی غذا را به سرعت جذب کنند. اگر بوی نامطبوع غذاهای مختلف و مواد سرخ شده در آشپزخانه پخش شود ، این بو بتدریج وارد غذاخوری می شود این مشکل به هیچ وجه برای مشتریان خوشایند نیست. هودهای دود باید دقیقاً بالای گاز قرار بگیرند تا بتوانند بوی نامطبوع تولید شده را به سرعت جذب کنند. بوی نامطبوعی منتشر نمی کند.

یک ایده خوب برای جلب اعتماد مشتری در یک آشپزخانه صنعتی این است که به پنجره های آشپزخانه نگاه کنید. به این ترتیب ، مشتریان اطمینان می دهند که آشپز هنگام سرو غذا به مسائل بهداشتی توجه کرده و به رستوران اعتماد بیشتری دارد. این یک نکته بسیار مهم است ، بنابراین می تواند مشتریان شما را افزایش دهد و رستوران را قابل اعتمادتر کند.

همچنین باید فضای مناسبی برای پیمانه ، ملاقه و سایر وسایل آشپزی فراهم شود. این فضا می تواند به صورت کشو باشد و در داخل کشو طبقه بندی شود تا اشیا به راحتی دیده شوند. مدل دیگر تهیه ظروف آشپزخانه به صورت آشیانه است. این دسترسی آشپز را به تجهیزات مورد نیاز راحت تر می کند و کار را سرعت می بخشد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۳:۳۸ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)