نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

9 اشتباه در طراحی آشپزخانه که باعث سردرگمی می شود

آشپزخانه یکی از جالب ترین و پرکاربردترین قسمت های خانه ما است. ما زمان زیادی را صرف آن می کنیم ، بنابراین باید راحت و همه کاره باشد. اما چندین اشتباه در طراحی وجود دارد که باعث آزار مداوم می شود. آیا می خواهید اجاق گاز را در کنار یخچال قرار دهید؟ اگر مطمئن نیستید ، حتماً این مقاله را بخوانید!
ما رایج ترین اشتباهات را جمع آوری کرده ایم و نکاتی را برای کسانی که می خواهند آشپزخانه مناسبی داشته باشند پیدا کرده ایم.
1. وسایل آشپزخانه را در جای اشتباه قرار دهید
ظروف آشپزی نباید زیاد یا خیلی کم قرار گیرند. قد خود را در نظر بگیرید ، بهترین فاصله از ناحیه کمر است. به عنوان مثال بهتر است اجاق را در ارتفاع کمر قرار دهید تا هنگام بیرون آوردن وسایل از آن نسوزد.
2- کابینت های سنگین روی دیوارهای نازک
فقط می توانید قفسه ها و کابینت ها را روی دیوارهای کاملاً کاشی کاری شده نصب کنید. یک دیوار گچ شده نمی تواند چنین وزن سنگینی را تحمل کند ، بنابراین این کار را نکنید.

3. غرق اشتباه
مهمترین نکته در سینک ظرفشویی ها راحتی و سهولت استفاده آنهاست. سینک ظرفشویی باید جادار باشد و از موادی ساخته شده باشد که در برابر دماهای بالا مقاومت کنند. همچنین انتخاب اندازه مناسب مهم است.
4. گوشه های خالی
استفاده از همه گوشه ها خصوصاً در مورد آشپزخانه های کوچک بسیار مهم است. سینی های چرخان به راحتی می توانند جای جعبه های بی فایده را بگیرند. درهای تاشو بسیار گران هستند ، اما واقعاً ضروری هستند: شما می توانید از کل فضای داخلی استفاده کنید.
5- نور کافی نیست
نور در آشپزخانه بسیار مهم است. آشپزخانه ها بزرگتر به نظر می رسند ، اما اگر کابینت های شما تاریک است ، خرید لامپهای اضافی را فراموش نکنید. توصیه می شود چندین چراغ ، چراغ سقفی اصلی ، چراغ پیشخوان در طبقه بالا ، چراغهای پایین چراغ زیر کمدها و یک نور زیبا روی میز ناهار خوری نصب کنید.
همچنین قرار دادن صحیح و راحت همه سوکت ها نیز بسیار مهم است. هرچه آشپزخانه شما روشن تر باشد ، طبخ آن آسان تر است.

6. بدون ستون
فضای زیر کابینت را با تکه ای از مواد کابینت بپوشانید تا از ورود گرد و غبار و آوار به زیر آنها جلوگیری شود.
7. درزهای اضافی در آجرهای بین کابینت ها
صفحه های شیشه ای بین کابینت ها بسیار زیبا به نظر می رسند ، به همین دلیل بسیاری از افراد آن را دوست دارند. اما لطفا فراموش نکنید که گرد و غبار همیشه پشت شیشه است. علاوه بر این ، اگر می خواهید عینک ارزان پس انداز و خریداری کنید ، ممکن است خراشیده و شکسته شود. در نتیجه آشپزخانه شما زشت به نظر می رسد.
اگر هنوز می خواهید از شیشه استفاده کنید ، لطفا یک لیوان بلند (بزرگ) سفارش دهید. شیشه ها را به قطعات کوچک خرد نکنید.
قابل اطمینان ترین و با دوام ترین زمینه از شیشه های محکم ساخته شده است. سعی نکنید پس انداز کنید.

8- فاصله ای بین دستگاه ها وجود ندارد
مناطق بافر مناطق بین یخچال ، سینک ظرفشویی و اجاق برقی هستند. در هنگام آشپزخانه محصولات را از یخچال خارج می کنید ، می شویید و سپس آنها را می پزید ، آنها در آشپزخانه ضروری هستند.
همچنین قرار دادن اجاق گاز درست در کنار یخچال توصیه نمی شود ، زیرا یخچال شما به زودی خراب می شود. یخچال و فریزر به دلیل دمای بالا برای حفظ دمای خنک بسیار خوب کار می کند. برای دور ماندن اجاق گاز از آب ، آن را نزدیک ظرفشویی قرار ندهید.
9. کفپوش نامناسب در آشپزخانه
اگرچه کفپوش لمینت بسیار پرطرفدار است ، اما آن را در آشپزخانه نگه ندارید زیرا به دلیل آب زیاد ممکن است متورم شود. اگر کف آشپزخانه را سرامیک کنید ، آشپزخانه شما راحت نخواهد بود زیرا پای شما همیشه سرد است و در صورت سقوط ممکن است ظروف و ظروف آسیب ببینند.
ما ترکیبی از چوب سرامیک و اصلاح شده را پیشنهاد می کنیم. کاشی و سرامیک را درست در کنار کابینت ها و چوب های حرارتی را در محل غذاخوری (وسط آشپزخانه) قرار دهید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۷:۰۱ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)