نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

كابينت كلاسيك آشپزخانه

كابينت كلاسيك

يكي از مهمترين ويژگي هاي كابينت هاي كلاسيك ارتباط آشپزخانه تمام چوبي است. علاوه بر اين ، اين كابينت ها به گونه اي طراحي شده اند كه بهترين استفاده از فضاي آشپزخانه موجود به دست مي آيد ، بنابراين اين كابينت ها فضاي آشپزخانه را بهينه مي كنند.

به همين دليل امروزه از اين كابينت ها براي طراحي انواع آشپزخانه ها استفاده مي شود ، هر دو كوچك به بزرگي ، اما در طراحي آشپزخانه هاي كوچك به سبك كلاسيك ، استفاده از رنگ سفيد مناسب تر است ، اگرچه در گذشته فقط از رنگ قهوه اي استفاده مي شد ، اما امروزه محدوديتي در استفاده وجود ندارد. هيچ رنگي وجود ندارد و رنگ سفيد باعث شادابي و زيبايي دكوراسيون آشپزخانه شما مي شود.

كابينت هاي كلاسيك از بافت هاي چوبي ساده و پيچيده ساخته شده اند كه مي توانند فضايي متفاوت و شگفت آور در دكوراسيون ايجاد كنند. اگر فضاي رسمي مي خواهيد و در آشپزخانه تجمل ايجاد مي كنيد ، بهتر است از رنگ گردو استفاده كنيد. در مدل هاي كلاسيك كابينت هاي چوبي ، گره هاي چوبي ساده و پيچيده در طراحي كابينت كاملاً مشهود است و اين ويژگي ارزش زيبايي و جذابيت اين سبك از كابينت ها را چندين برابر كرده است.

علاوه بر كيفيت چوب هرچه باشد ، بافت هرچه بهتر باشد ، از زيبايي و زيبايي بيشتري برخوردار خواهد بود.

كابينت هاي كلاسيك كابينت هاي ساخته شده از چوب هستند كه زيبايي چشمگيري دارند و گرما را به محيط آشپزخانه مي دهند. كابينت هاي كلاسيك كابينت هاي ابزاري با دسته هاي مهر شده هستند ، اين كابينت ها داراي يك قاب ساختاري قابل مشاهده هستند و درب هاي آنها معمولاً طراحي مي شوند.

نكات برجسته اي كه حس نوستالژي و اصالت را به آشپزخانه ، درهاي موج دار و تاج ها مي دهد ، سرستون هاي منبت كاري شده از ويژگي هاي اصلي كابينت هاي كلاسيك است ، از ديگر مشخصات اين كابينت ها استفاده از ويترين هاي شيشه اي براي چيدن ظروف تزئيني است. رنگ اين كابينت ها معمولاً مات است كه مي توان آن را با لوسترهاي بزرگ يا منابع مختلف نور محيط روشن كرد ، اين كابينت ها مراحل ساخت طولاني تر و هزينه توليد بيشتري نسبت به انواع ديگر كابينت ها دارند.

انواع كابينت آشپزخانه كلاسيك


كابينت هاي كلاسيك آشپزخانه به چهار دسته مختلف تقسيم مي شوند. اين چهار سبك شامل: (كابينت هاي كلاسيك چوبي ، كابينت هاي كلاسيك ممبران ، كابينت هاي روكش دار چوبي كلاسيك و كابينت هاي كلاسيك رومي). هر يك از اين چهار سبك ويژگي ها و ويژگي هاي خاص خود را دارد كه در ادامه به آنها اشاره خواهيم كرد.

كابينت هاي چوبي كلاسيك

اين سبك كابينت لوكس ترين و لوكس ترين نوع كابينت است. مواد بدنه داخلي كابينت كلاسيك MDF بوده و درها از چوب طبيعي ، گردو ، راش ، گيلاس ، بلوط و در ضخامت هاي مختلف ساخته شده اند. درب كابينت چوبي كلاسيك داراي نقش و نگارهاي زيبايي است. اين الگوها توسط دستگاه CNC ايجاد مي شوند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۳۳:۵۵ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

مدل كابينت MDF

مدل كابينت MDF توانايي زيادي براي هماهنگي با ساير عناصر موجود در آشپزخانه دارند و اين يكي از نقاط قوت اين مدل كابينت است و به همين دليل طرفداران بي شماري از اين مدل كابينت وجود دارد.

مدل كابينت ام دي اف شيك و مدرن

كابينت هايي با طرح MDF نسبت به ساير مدل هاي كابينت در برابر رطوبت و گرما هوا مقاومت بيشتري دارند و علاوه بر اين كابينت هاي MDF در رنگ ها و طرح هاي متنوعي و با گل منبت هاي خيلي زيبا و خاص ساخته مي شوند و شما مي توانيد از بين اين طرح هاي متنوع يكي را انتخاب كنيد. كابينتي با طراحي مناسب و كاربردي براي فضاي آشپزخانه منزل خود انتخاب كنيد.

علاوه بر طراحي كابينت MDF ، رنگ آن مي تواند در زيبايي طراحي داخلي آشپزخانه نيز تأثيرگذار باشد ، بنابراين بهتر است كابينت آشپزخانه با سبك دكوراسيون مدرن و كلاسيك را از بين رنگ هايي انتخاب كنيد كه با رنگ هاي ديگر سازگار باشد دكوراسيون داخلي. آشپزخانه سازگارتر است.

انواع مدل كابينت ام دي اف

از مزاياي MDF توانايي خوردن و برش ابزار است. بنابراين مي توانيد به راحتي مدل هاي مختلف كابينت را با آن اجرا كنيد. با پيشرفت علم طراحي دكوراسيون ، مدل هاي مختلفي از اين مبلمان روز به روز در بازار عرضه شده و هيچ محدوديتي را قبول نمي كند.

 MDF مات

احتمالاً همه شما تخته هاي MDF با طرح چوب را در محل كار و خانه خود ديده ايد. از رنگ و روكش مي توان براي مات كردن صفحات استفاده كرد. آنها طيف گسترده اي از رنگ ها را دارند كه هر كدام كد خاصي دارند و مطابق با سليقه شما در آشپزخانه اعمال مي شوند.

پايه جزيره چوبي

كابينت MDF براق

براي پرداخت قطعات MDF به دو روش وجود دارد: رنگ يا پوشش pvc

رنگ ها صيقلي تر و تميزتر بوده و نسبت به روكش ها قيمت بالاتري دارند. در روكش ، يك طرف آن ملامينه شده و يك طرف آن داراي پوشش پلاستيكي براق است كه كيفيت پايين تري نسبت به رنگ دارد.

گل منبت

كابينت هاي MDF طرح چوبي

از زمان هاي بسيار قديم ، كابينت هاي چوبي و همچنين سرستون چوبي بسيار مورد ستايش قرار گرفته و ارزش خانه را افزايش داده اند. اما قيمت اين قطعه مبلمان هميشه بسيار بالا است و مي تواند دليل خوبي براي لغو آن باشد. ساخت كابينت هاي طراح از چوب مي تواند زيبايي مشابهي را با قيمت كمتر براي شما به ارمغان بياورد.

اين كابينت هسته و روكش چوب mdf هزينه هاي شما را بسيار كاهش مي دهد. اين روكش چوبي در سطح خود شيارها و رگه هاي درختي دارد كه باعث مي شود كابينت آشپزخانه شباهت زيادي به كابينت هاي چوبي داشته باشد. اين كابينت يكي از محبوب ترين مدل هاي كابينت ام دي اف است.

سرستون چوبي

خوشبختانه روكش هاي موجود در بازار از طرح هاي گل منبت چوبي و رنگ هاي متنوعي برخوردار است و شما به راحتي مي توانيد گزينه مناسب را براي آشپزخانه خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال ، در ساخت روكش هاي چوبي طبيعي ، اغلب از چوب درختاني مانند بلوط ، سرو ، گردو ، افرا ، راش و مناسب استفاده مي شود.

در نتيجه ، مانند درختان طبيعي ، گرما و صميميت را در چوب خانه شما القا مي كند. پوشش هاي مصنوعي مانند PVC ، ملامين ، شيشه هاي بلند ، MDF ، اكريليك ، Letron نيز بسيار محبوب هستند.


برچسب: كابينت ام دي اف، گل منبت، سرستون چوبي، گل منبت چوبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۲:۳۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

هنر گره چيني

هنر گره چيني

در تعريف هنر گره چيني ، تركيبي چوبي بر اساس طرحهاي اصلي هندسه طرحها بنا شده است كه با اتصال قطعات بريده شده چوب در همان اندازه با يكديگر ايجاد مي شود ، ابزارها و كلمات ناميده مي شوند.
گره چيني يكي از مشاغل سنتي ايران است كه متكي به روش هاي هندسي است و از چيدمان ابزار گره در تركيبي هماهنگ و زيبا ناشي مي شود و در اولين برخورد با اين هنر بيشتر تحت تأثير نظم آن قرار مي گيريد. در تهيه و ساخت انواع گل منبت چوبي از اين هنر استفاده مي شود.

كاربرد گره هاي چيني


ايراني ها از الگوهاي گره چيني در طراحي ساختمان هاي خود استفاده مي كردند. انگيزه هاي زيبايي كه به شكلي جديد و م historicalثر در هر گوشه از بناهاي تاريخي تجلي مي يابد. در اين مقاله چيدانه قصد دارد نكاتي در مورد نحوه استفاده از هنر شگفت انگيز گره هاي چيني در طراحي داخلي خانه هاي مدرن به شما ارائه دهد.

 

گل منبت چوبي روما چوب


برچسب: گل چيني، سرستون چوبي روما چوب، گل منبت، پايه جزيره چوبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۴۰ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)