نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

گل و سرستون چوبی

کاربرد سر ستون منبت چوبی


استفاده از پایه جزیره چوبی منبت کاری شده برای طراحی کلاسیک دکوراسیون منازل و ساختمانها ضروری است. از این نوع سرمایه ها می توان در مناطق مختلف مانند آشپزخانه ، اتاق نشیمن و اتاق خواب استفاده کرد.

به عنوان مثال ، سر ستون های خاتم چوبی برای تزیین کابینت های چوبی با کیفیت بسیار مناسب هستند. قسمت بالای ستون هایی که برای کابینت های چوبی استفاده می شود همگی منبت کاری شده و با دست رنگ آمیزی شده اند. اما در مورد کابینت های ممبران ، این سرمایه ها به صورت ماشین طراحی و ساخته می شوند. همچنین می توان از یک پایه جزیره خوش طرح برای تزئین کمدهای چوبی یا ویترین های چوبی استفاده کرد.

مدل های سر ستون خاتم چوبی


ستون های چوبی منبت کاری شده از نظر طراحی و نقش انواع مختلف و زیبایی دارند. برخی از این نقش ها شلوغ و برخی بسیار ساده هستند. توانایی اجرای طرح های مختلف بر روی چوب ، توسط هنر منبت کاری باعث زیبایی منحصر به فرد این محصول برای جلب سلیقه های مختلف شده است.

اگر مشتاق استفاده از سنگ قبر منبت کاری شده چوبی در یکی از قسمت های خانه خود هستید ، می توانید از بین طرح های گل ، نمادها و طرح های هخامنشی ، حیوانات منبت کاری شده مانند شیر یا سر اسب ، شکل های مختلف بدن انسان و ... طرح مورد نظر شما انتخاب کنید.

حتی می توانید از قسمت بالای ستون خاتم چوبی طرح خاصی را سفارش دهید تا نتیجه کاملا مطابق با میل و سلیقه شما باشد. تولید منبت چوب قرباین آماده پذیرش سفارشات برای طراحی های خاص می باشد.

همانطور که می دانید سرستون های منبت چوبی از چوب ساخته شده اند.

این سرستون ها اغلب روی چوب راش منبت کاری می شوند (به دلیل بافت یکنواخت و ماندگاری خوب).

طرح های پایتخت ها از دوران باستان الهام گرفته و فضای کلاسیک به خانه شما می بخشد.

این سرمایه ها معمولاً به دو صورت یکی در سه جهت و دیگری در یک جهت تولید می شوند.

سه جهت از پایتختها وجود دارد که قطر زیادی دارند و از سه بعد منبت کاری می شوند.

این هدر برای فضاهایی که فضای بیشتری برای نصب دارند مناسب است.

تا بعد از نصب از تاج یا قسمت بالای کابینت شما بیرون نزند.

اگر برعکس باشد ، فضای کمتری در زیر تاپ و تاج کابینت خود خواهید داشت.

از سرمایه های یک طرفه یا مسطح استفاده کنید.

سرمایه های تخت ضخامت کمتری دارند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۵۰:۰۲ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)