نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

هنر گره چینی

گره چینی تزئینی

در مغازه های نجاری ، پس از سالها ، گره ها هنوز از چوب ساخته می شوند. اما در قسمتها و اندازه های مختلف و برای کاربردهای متفاوت نسبت به گذشته. از این تخته های چوبی حصیری چینی می توان در هر مکان به عنوان پارتیشن و پارتیشن استفاده کرد. در تصویر بالا ، طراح از آنها به عنوان بخشی از دیوار حمام استفاده کرده است.

از این پارتیشن ها و دیوارهای مشبک  و سرستون چوبی در مکانهایی استفاده کنید که نمی خواهید فضاها را با یک دیوار سفت و سخت متصل کنید ، یا فقط باید یک مرز و تفکیک فضایی تعریف کنید. شما در انتخاب مواد مصرفی برای ساخت چنین دیواری با خود محدودیتی نخواهید داشت. به یاد داشته باشید که با یک انتخاب مناسب و رنگ مناسب می توانید رنگ این صفحات دستگیره را با محیط اطراف آنها مطابقت دهید.

گره های چینی روی کاشی ها


وقتی برای خرید کاشی و پایه جزیره چوبی به فروشگاه ها می روید و طرح و رنگ آنها را انتخاب می کنید ، مراقب باشید که در طراحی کاشی های فعلی ، الگوهای گره چینی را با کمی خلاقیت و شاید با تغییر رنگ مشاهده کنید. این کاشی ها را برای پوشاندن دیوارهای حمام انتخاب کنید و زیبایی آنها را به خانه خود بیاورید.


برچسب: گل چینی، سرستون چوبی روما چوب، گل منبت، پایه جزیره چوبی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۷:۴۰ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)