نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

چه رنگی برای سرویس بهداشتی مناسب است؟

برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و توالت چه رنگی را باید انتخاب کنیم؟
در حمام ، ایجاد یک محیط آرام و راحت و فضایی که باعث ایجاد احساس تمیزی می شود مهم است. از طرف دیگر ، به دلیل اینکه حمام معمولاً فضای کمی در خانه دارد ، برای بزرگتر نشان دادن فضا بهتر است از رنگ های روشن استفاده کنید.

بنابراین با توجه به توضیحاتی که گفتیم مناسب ترین رنگ برای سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی خانه ها سفید و سبز مایل به آبی است. اما باز هم تأکید می کنیم که این یک پیشنهاد است و شما ممکن است با رنگ قرمز در دستشویی و توالت احساس راحتی و تمیزی بیشتری داشته باشید !!

دکور سرویس بهداشتی به رنگ صورتی
به طور کلی ، صورتی به عنوان رنگ یک دختر شناخته شده است (تصویر سمت راست نیز این مشکل را نشان می دهد - رنگ صورتی حمام با تیم کیتی)!

این رنگ احساس عشق ، علاقه و لطافت را منتقل می کند. پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید از رنگ صورتی در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود استفاده کنید ، حتما از این رنگ به درستی استفاده کنید و در صورت امکان از سایه های بنفش یا سفید و خاکستری در کنار صورتی استفاده کنید. زیرا استفاده نادرست از رنگ صورتی باعث احساس کسالت و خستگی بعد از مدتی می شود.

دکوراسیون حمام به رنگ آبی
هرچه رنگ آبی تیره باشد ، هرچه فضا کمتر به نظر برسد ، آرامش و ملایمت کمتری دارد.

عکس های زیر به وضوح استفاده از سه سایه آبی در حمام را نشان می دهد.
دکوراسیون سرویس بهداشتی و سرویس بهداشتی به رنگ سبز-آبی
این رنگ فضایی بسیار آرام و دنج ایجاد می کند و انتخاب خوبی برای سرویس بهداشتی است.

همانطور که در تصاویر زیر می بینید ، طیف رنگی سبز-آبی نیز متغیر است و طیف های نور نشان می دهد که فضا آرامتر و دلپذیرتر است (تصویر در سمت راست). با این حال ، طیف آبی تیره سبز (تصویر سمت چپ) انرژی بیشتری را در فضا ایجاد می کند و البته برای فضاهای کوچک بهتر است از طیف سبز روشن آبی استفاده شود.

دکوراسیون حمام سبز
همانطور که از تصویر زیر می بینید ، رنگ سبز برای دستشویی مناسب نیست. اما همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد ، ممکن است هنگام استفاده از رنگ سبز در دستشویی احساس بهتری داشته باشید.

در تصویر زیر ، نمونه هایی از توالت های سبز با رنگ های سرد (بالا سمت راست) و سبز گرم با زمینه های زرد (پایین سمت راست) را مشاهده می کنید. البته در تصویر سمت چپ از طرح ها و بافت های مختلف در طیف سبز استفاده شده است که زیبایی آن از سبز یکنواخت بیشتر است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۳:۳۶ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)