نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا .

نکات تخصصی و تکنیک های کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی شیک و زیبا

چیزهایی که باید درباره یک اتاق خواب شیک بدانید

برای دهه ها ایده هایی برای یک کاباره شیک با مبلمان عتیقه ایجاد می شد تا ظاهری سنگین ایجاد کند که توجه بسیاری را به خود جلب کند. کلاسیک کاملاً سفید یک گزینه استاندارد برای طرح های رنگی اتاق خواب مدرن است. رنگ پاستل نرم و خنثی را با هم مخلوط کنید تا در دکوراسیون شیک شب جلوه ای ایجاد کند.

اولین چیزی که باید در مورد یک اتاق خواب شیک شب بدانید این است که امروزه این الگوی طراحی داخلی از ریخت و پاش کمتری برخوردار است و ظاهری کاملاً ساده و مینیمال دارد. هنگام انتخاب تختخواب ، کوسن و لوازم تزئینی مناسب ، نهایت سعی خود را به کار بگیرید تا به جای کمیت و استفاده از بسیاری از وسایل ، از سادگی استفاده کنید. این وسایل را به وسایل مورد علاقه خود محدود کنید و در این صورت می توانید بدون حواس پرتی چشم به راحتی آنها را به یک اتاق خواب کنار تخت شیک تبدیل کنید که مرتب راحت تر باشد.


فضای کافی در اتاق خواب خود بین تخت و سایر وسایل و لوازم جانبی ایجاد کنید. اگرچه این ممکن است فضای بیشتری از آنچه شما پیش بینی می کنید در اتاق شما اشغال کند ، اما فضای شبانه شیکی خواهد داشت که در پایان یک روز طولانی مکان خوبی برای استراحت ایجاد می کند.

مبلمان عتیقه در یک اتاق خواب شب زیبا
برای دهه ها ایده هایی برای یک کاباره شیک با مبلمان عتیقه ایجاد می شد تا ظاهری سنگین ایجاد کند که توجه بسیاری را به خود جلب کند. این ایده امروز تغییر زیادی نکرده است. از آنجا که استفاده از وسایل شخصی و مبلمان عتیقه شخصی سازی فضای زیبا و شبانه شما را بسیار آسان می کند و با احساس گرما و شخصیت متمایز خود را نشان می دهد.

به عنوان مثال می توانید از طبل لگد به جای تخت خواب و کرکره های قدیمی به جای قسمت بالای اتاق خواب استفاده کنید. هدف این است که منعکس کننده یک سبک از تزئینات شبانه معاصر ، بدون به خطر انداختن ظاهر بازی و جلوه طراحی آن. بنابراین همانطور که قبلاً گفتیم ، با استفاده از منابع خود خلاقیت به خرج دهید و از فروشگاه های محلی قدیمی ، فروشگاه های ثروتمند ، عتیقه فروشی ها و حتی فروشگاه های آنلاین استفاده کنید تا بهترین وسایلی را که می توانید برای خانه خود بخرید ، تهیه کنید. کسب کردن. وسایلی که ایده های ظریف اتاق خواب شبانه شما را منحصر به فرد نگه می دارد.

پرده های شیک شب با منگوله
آیا شب به عنوان رنگ غالب اتاق در اتاق خواب شیک شما از رنگ سفید استفاده می شود؟ سفید کلاسیک رنگ استاندارد برای یک اتاق خواب مدرن است. گرچه این رنگ ممکن است برای بسیاری از افراد تمیز و راحت باشد ، اما همچنین دشوار است. زیرا عمدتا لکه ها و آسیب ها را برجسته می کند ، نه اینکه آنها را پنهان کند. بهترین روش برای نرم کردن طرح رنگ سفید و افزودن راحتی به مبلمان اتاق خواب سفید ، افزودن منگوله های ظریف به سایه های پنجره است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۷:۳۷ توسط:مهدی موضوع: نظرات (0)