نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

باورهاي غلط در مورد پريودي

بهداشت قاعدگي؛ استفاده از شورت مخصوص پريودي
شورتكس زنانه يك انتخاب مناسب براي پوشيدن در دوران قاعدگي است. اگر شما در اين روزها خونريزي كمي داريد و حتي اگر احتياجي پد نيز استفاده نمي كنيد؛ با پوشيدن اين مدل شورت زنانه ديگر نگراني بابت كثيف كاري هاي بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روي ساير لباسهاي خودتان نيستيد.

شورتكس زنانه خوب و باكيفيت نيلاتن، تا سه برابر قابليت جذب دارد و اجازه نمي دهد كه لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتكس يك انتخاب هوشمندانه براي شما است. از نظر ظاهري مانند شورت زنانه نخي ساده است با اين تفاوت كه اين محصول داراي يك لايه اضافي نانو مي باشد. كه تماما پشت كار را از داخل پوشش مي دهد.

اين محصول علاوه بر اينكه قابليت جذب دارد خيلي نرم و لطيف و راحت نيز است. زماني كه مي خواهيد در روزهاي پريودي به باشگاه برويد، پوشيدن اين شورتكس واقعا راه حلي مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

خريد شورتكس

باورهاي غلط در مورد پريودي
يكي از باورهاي غلط اين است كه در اين دوران نبايد غذاهاي تند و فلفلي مصرف نمود. اما واقعيت اين است كه برخي از بانوان در اين دوران رفلاكس و يا نفخ معده دارند و به همين دليل خوردن غذاهاي تند باعث تشديد آن شده و منع مصرف مواد غذايي تند در اين دوران بهتر است.

خرافات غلط ديگري اين است كه خون پريودي كثيف است. خون پريودي همان ماهيت اصلي خون بدن را دارد و آلودگي خاصي را به همراه ندارد. رنگ تيره تر آن به دليل برخي از فعل و انفعالات شيميايي بدن است.

استفاده از لباس زيرهاي با كيفيت
پوشش ناحيه تناسلي با لباس زير هاي باكيفيت چه در روزهاي پريودي و چه ساير روزها بسيار مهم است و در سلامت و بهداشت بانوان بسيار مهم است. شورت هاي نخي زنانه بهترين گزينه هستند به اين دليل پارچه هاي نخي قدرت جذب رطوبت بالايي دارند و ناحيه واژن را خشك نگه مي دارند. بيشتر خانم ها عادت به پوشيدن شورت لامبادا دارند.

شورت لامبادا فانتري ترين نوع شورت است و براي تحريك بيشتر طراحي و توليد شده اند و اين نوع شورت ها طرفدار بسيار زيادي در بين خانم ها دارند.

همانطور كه اطلاع داريد براي جلوگيري از ابتلا به بيماري هاي عفوني، قارچي و همچنين حفظ سلامتي بيشتر بهتر است كه از لباس هاي زير استفاده كنيد كه پوشش دهي مناسب داشته باشند تا از جذب و يا نفوذ باكتري جلوگيري كنند.

شورت هاي لامبادا ماهيتي تزئيني دارند و پوشش دهي كمي دارند. به همين دليل براي استفاده هاي طولاني مدت و يا استفاده هاي روزمره مناسب نيست.

نقش مردان در دوران قاعدگي
در اين دوران و حتي پيش از آن به دليل سندرم پيش از قاعدگي يا PMS زنان به شدت حساس و آسيب پذير مي شوند. از همين رو نقش مردان در اين روزها پررنگ تر است. در ابتدا مردان بايد اطلاعات كافي در مورد روزهاي قاعدگي همسر خود داشته باشند. آقايان با ابزار محبت بيشتر و همراهي در اين روزهاي سخت به همسران خود احساس امنيت و آرامش بدهند.

https://tadbir24.ir/fa/news/123535/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۴۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

شورتكس زنانه

مديريت بهداشت در دوران پريود يا عادت ماهانه زنان بسيار مهم است. چه دختر نوجواني هستيد كه به تازگي اين روزها را تجربه مي كنيد و چه بانوي ميانسالي كه سالها تجربه عادت ماهوار را داريد؛ مطالعه اين يادداشت و مديريت دوران پريودي از جنبه هاي مختلف به شما پيشنهاد مي شود.

در جامعه و فرهنگ ما با توجه به اينكه روز به روز در حال مشاهده پيشرفت هاي متعددي هستيم؛ اما هنوز هم صحبت از قاعدگي و خونريزي زنانه يك تابو به حساب مي آيد. همين مساله منجر شده كه زنان و دختران بسيار زيادي مخصوصا در مناطق محروم و دچار فقر فرهنگي و بهداشتي در معرض آسيب هاي جدي بهداشتي از نظر جسمي و روحي قرار بگيرند.

هنوز هم هستند دختراني كه براي تهيه و خريد پدهاي بهداشتي دچار استرس و نگراني مي شوند و برخي افراد نيز از روي خجالت يا شرم وسايل بهداشتي را داخل نايلون مشكي قرار مي دهند. همين عدم آگاهي و نداشتن اطلاعات بهداشتي كافي، باعث شده زنان زيادي در وضعيت خوبي قرار نداشته باشند و سلامت شان به خطر بيافتد.

محصولات بهداشتي مناسب استفاده كنيد
خوشبختانه محصولات بهداشتي متنوعي براي اين روزها وجود دارد. مي توانيد با امتحان كردن هر كدام توجه شويد كه كدام يك از آن ها مناسب شما است يا نه! نكته مهم اين است كه؛ هر محصولي را كه انتخاب مي كنيد حواستان باشد كه در بازه زماني هاي خيلي كم آن را تعويض كنيد اين كار سلامت و بهداشت تان را تضمين مي كند.
استفاده از شورتكس زنانه
شورتكس زنانه يك انتخاب مناسب براي پوشيدن در دوران قاعدگي است. اگر شما در اين روزها خونريزي كمي داريد و حتي اگر احتياجي پد نيز استفاده نمي كنيد؛ با پوشيدن اين مدل شورت زنانه ديگر نگراني بابت كثيف كاري هاي بعد از آن و جا گذاشتن رد پا بر روي ساير لباسهاي خودتان نيستيد.

شورتكس خوب و باكيفيت نيلاتن، تا سه برابر قابليت جذب دارد و اجازه نمي دهد كه لباس شما آلوده گردد. استفاده از شورتكس يك انتخاب هوشمندانه براي شما است. از نظر ظاهري مانند شورت زنانه نخي ساده است با اين تفاوت كه اين محصول داراي يك لايه اضافي نانو مي باشد. كه تماما پشت كار را از داخل پوشش مي دهد.

شورتكس زنانه
اين محصول علاوه بر اينكه قابليت جذب دارد خيلي نرم و لطيف و راحت نيز است. زماني كه مي خواهيد در روزهاي پريودي به باشگاه برويد، پوشيدن اين شورتكس واقعا راه حلي مناسب است تا شما را از رفتن به باشگاه منصرف نسازد.

استفاده از پدها
در صورتي كه استفاده از پدهاي بهداشتي را به نسبت تامپون و … ترجيح مي دهيد، از مدل هاي پارچه اي يا پنبه اي استفاده نماييد. البته پدهاي پنبه اي باز نسبت به پارچه اي بهداشتي تر هستند. پنبه به دليل قدرت جذب بالايي كه دارد كمتر بوي بد مي گيرد و كمتر دچار حساسيت پوستي مي شويد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۷:۰۶ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

روانشناسي رنگ ها در انتخاب لباس زير زنانه

اهميت به لباس زير و پوشيدن مدل هاي شيك و فاتنزي و با رنگ هاي شاد مي تواند اولين گام براي رسيدن به خود در خانم هاي جوان و حتي ميانسال باشد.

در ادامه به بيان برخي نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه مي پردازيم كه مطمئنا به شما كمك خواهند كرد كه آنچه مدنظرتان هست را به آساني تهيه نماييد.

نكات مهم در انتخاب و خريد انواع شورت زنانه

به سراغ رنگ هاي شاد و روشن برويد و دست از رنگ هاي تيره بكشيد. شما با شورت زنانه شيك با رنگ جذاب و خيره كننده روابط خود با پارتنرتان را متحول خواهيد نمود. رنگ هاي سفيد، زرد، قرمز، سبز و آبي را جايگزين رنگ ها مات تيره مانند مشكي دودي و خاكستري كنيد.
سنت شكني كنيد و به سراغ شورت هاي فانتزي مدل جديد برويد. خوشبختانه صنعت لباس زير بانوان روز به روز در حال توليد مدل هاي جديد و متنوع است. شورت هاي لامبادا بندي يا شورت فاق باز و اين مدل ها را براي يك بار هم كه شده امتحان كنيد.
شورت لامبادا زنانه فانتزي ترين نوع شورت است و براي تحريك بيشتر طراحي و توليد شده اند و اين نوع شورت ها طرفدار بسيار زيادي در بين خانم ها دارند.
حتما حتما در انتخاب و خريد شورت، لباس خواب و كاستوم نظر و سليقه همسرتان را جويا شويد و با هم به سراغ فروشگاه هاي اينترنتي لباس زير زنان مانند فروشگاه نيلاتن برويد و دوتايي به انتخاب لباس زير بپردازيد.
ست هاي فانتزي و عروسكي بدن نما را انتخاب كنيد. اين مدل هاي شورت لامبادا پارچه كمتري دارند و با استفاده از بند، گيره و مروايد جذابيت خاصي به به اندام تان مي بخشند.
در انتخاب لباس زيرتان حتما در ابتدا رضايت و روحيه خوب خودتان در اولويت باشد و سپس از همسرتان نظرخواهي كنيد و سليقه او را نيز به كار ببريد.
برخي از اندام هاي خود را پوشيده نگه داريد تا حس كنجكاوي پارتنرتان را تحريك نماييد. اين گزينه را مي توانيد با پوشيدن لباس هاي كاستوم جذاب نيلاتن تجربه نماييد.
روانشناسي رنگ ها در انتخاب لباس زير زنانه

مهمترين فاكتور در انتخاب و خريد شورت هاي زنانه و لامبادا رنگ بندي است. دنياي رنگ ها بسيار پيچيده تر از اين حرف هاست و نكات و رازهايي براي گفتن دارد. هنگام انتخاب انواع لباس زير زنانه به اين نكات روانشناسي رنگ توجه داشته باشيد.

روانشناسي رنگ آبي

رنگ آبي نماد آرامش و انرژي مثبت است و از صلح دروني و آرامش ذاتي نشات مي گيرد. در صورتي كه مي خواهيد در نگاه همسرتان شاهزاده اي جذاب و آرام باشيد؛ پيشنهاد نيلاتن تهيه يك ست شورت و سوتين آبي رنگ جذاب است.

روانشناسي رنگ قرمز

قرمز منبعي از شور و هيجان و عشق است. براي نشان دادن اشتياق خود به رابطه حتما از رنگ قرمز استفاده كنيد. پيشنهاد ما به بانوان گرامي تهيه يك يا دو دست لباس زير و لباس خواب قرمز رنگ فانتزي است.

روانشناسي رنگ زرد

اگر طرفدار رنگ هاي شاد و پرنشاط هستيد بايد بدانيد كه علاوه بر رنگ قرمز، رنگ زرد نيز نماد شادي و هيجان است. رنگ زرد به طور چشمگيري احساسات را برانگيخته مي كند. نظرها را به سرعت به سمت خود جلب مي نمايد.

روانشناسي رنگ نارنجي

رنگ نارنجي نيز از رنگ هاي شاد و هيجاني است. نماد شور، عشق، شيفتگي و تحريك است. لباس زيري با رنگ نارنجي حس اشتياق و اعتمادبنفس شما را افزايش مي دهد و مانند افراد ماجراجو پر از هيجان خواهيد شد.

روانشناسي رنگ مشكي

رنگ مشكي نمادي از قدرت است و به شما احساس اعتمادبنفس فوق العاده اي را مي بخشد. البته رنگ مشكي افراد را كمي مرموز و دست نيافتني مي سازد. حتما مانند لباس زير قرمز، چند دست شورت و سوتين مشكي توري را در كشو لباس زيرتان داشته باشيد.

روانشناسي رنگ صورتي

رنگ صورتي نمادي از عشق و محبتي بي قيد و شرط است. مانند رنگ آبي آرامش را به بيننده انتقال مي دهد و البته نمادي از انرژي زنانه است. رنگ صورتي شما را فردي دوست داشتني و دلبر نشان مي دهد.

https://www.modara.ir/fa/news/209214/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۰۹ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

آشنايي با انواع نيم تنه ورزشي زنانه

آشنايي با انواع نيم تنه ورزشي زنانه
نيم تنه ها انواع مختلفي دارند و براي هر ورزشي بسته به نوع فعاليت ورزشي متفاوت هستند. به عنوان مثال نيم تنه اي كه براي ورزش يوگا پوشيده مي شود قطعا با مدلي كه براي ورزش دو ميداني است تفاوت هاي فاحشي دارد.

سه نوع نيم تنه وجود دارد: نيم تنه با حمايت كم، با حمايت متوسط و در نهايت نيم تنه با حمايت زياد كه هر يك را به اختصار در ادامه معرفي خواهيم نمود.

نيم تنه با كمترين حمايت
اين نوع نيم تنه ها پشتيباني كمي از سينه ها داشته و بيشترين كارايي شان ويژگي انعطاف پذيري بالايي است كه دارند. به راحتي كش مي آيند و مناسب براي انجام حركات كششي بالا تنه هستند. در تمرينات يوگا بهترين گزينه براي لباس ورزشي، پوشيدن يك نيم تنه ورزشي با حمايت كم است.

نيم تنه با حمايت متوسط
برخي از ورزش ها هستند كه در آن ها شما فعاليت نسبتا شديدي را نداريد. ورزش هايي مانند: ايروبيك، دو آهسته، پياده روي، دوچرخه سواري و... نيم تنه هاي با حمايت متوسط از بافت سينه در برابر پرش ها و حركات متوسط پشتيباني مي كنند.

نيم تنه با بالاترين حمايت
ورزش هاي دو ميداني، كراس فيت، فيت نس و... فعاليت هايي سنگين به شمار مي آيند و تمرينات سنگين و پرفشاري دارند. بالا تنه و سينه ها نياز به حمايت بيشتر نسبت به ساير ورزش ها دارند. بهترين گزينه پوشيدن يك نيم تنه ورزشي با حمايت بالاست.

خريد اينترنتي انواع نيم تنه ورزشي و سوتين هاي ساده و اسپرت
هدف اصلي استفاده از نيم تنه ورزشي و سوتين هاي اسپرت و ورزشي صرفا تنها داشتن يك تيپ و استايل جذاب نيست. بر تن داشتن اين مدل لباس ورزشي از به وجود آمدن ناهنجاري هاي عضلاني، بيماري ها و حساسيت هاي پوستي و دردهاي عضلاني جلوگيري مي كند و همچنين در برخي موارد به اصلاح فرم بدن و شانه ها كمك مي كنند.

فروشگاه اينترنتي لباس زير نيلاتن

يكي از فروشگاه هاي اينترنتي لباس زير زنانه كه فروش تخصصي لباس زير آنلاين را دارد، فروشگاه اينترنتي لباس زير زنانه نيلاتن است. شما مي توانيد با دريافت راهنمايي از كارشناسان اقدام به انتخاب و خريد مناسب ترين نيم تنه ورزشي و سوتين ورزشي نماييد.

click here


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۵:۲۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

دسته بندي انواع لباس زنانه

تهيه لباس براي بسياري از بانوان امري مهم است و براي آن وقت زيادي را صرف مي كنند. صنعت مد و پوشاك بسيار پيشرفت كرده است و تنوع مدل هاي پوشاك زنانه به حدي است كه براي انتخاب و خريد يك لباس ساده، نياز است كه چند ساعت را سپري نمود. سبك و نوع لباس پوشيدن افراد، در اولين برخورد به چشم مي آيد و گاهي اوقات مي توان شخصيت افراد را از روي سليقه و نحوه استايل شان حدس زد. از همين رو است كه در هنگام خريد انواع لباس براي بانوان بايد توجه بيشتري داشت و اهميت به پوشاك بانوان را جدي تر گرفت. در اين يادداشت قصد داريم چند دسته بندي مهم لباس زنانه را معرفي كنيم و سپس نكاتي مهم در ست كردن انواع لباس زنانه را بيان كنيم.

دسته بندي انواع لباس زنانه
پوشاك بانوان داراي دسته بندي ها و مدل هاي متنوعي است. دسته بندي لباس هاي زنانه را به روش هاي گوناگوني مي توان انجام داد. به عنوان مثال يك دسته بندي را مي توان براساس نوع لباس انجام داد: مانتو، شلوار، شال،روسري، دامن، بلوز و غيره. يك دسته بندي ديگر براساس فصل پوشيدن است.

دسته بندي مهم ديگر كه البته مرسوم ترين نيز است، دسته بندي براساس شرايط و موقعيتي است كه لباس در آن پوشيده مي شود. به عنوان مثال در مهماني ها و مراسم بسيار خاص لباس هاي مجلسي، براي محيط هاي كاري و اداري لباس هاي رسمي كاربرد دارند.

اين دسته بندي ها كار را براي خريد راحتتر كرده اند و مي توانيد به سراغ دسته موردنظرتان در فروشگاه اينترنتي لباس زنانه برويد.

خريد جوراب

لباس مجلسي
لباس هاي مجلسي خود داراي انواع مختلفي است. بيشتر لباس هاي مجلسي از پارچه هاي نفيس و گران قيمت دوخته مي شوند و مهمترين تفاوت آن ها با ساير دسته بندي هاي لباس زنانه همين مورد است. يكي از مهمترين ويژگي لباس هاي مجلسي پرزرق و برق بودن شان است.

انواع لباس هاي مجلسي شامل موارد زير هستند:

پيراهن هاي مجلسي كه جواهرات و المان هاي تزئيني ارزشمندي را دارند. پيراهن هاي كوتاه و بلند را شامل مي شوند.
انواع دامن ها دوخته شده از پارچه هاي ساتن يا كرپ كه دست دوزي و تزئينات خاصي دارند.
مدل هاي متنوع شوميز
مدل هاي جذاب و گران قيمت تاپ
لباس راحتي
لباس راحتي زنانه براي استفاده در منزل و زمان استراحت بسيار مناسب و كاربردي است. بهترين جنس لباس راحتي، الياف طبيعي مثل نخي و پشمي است به همين دليل نحوه شستشو و نگهداري لباس راحتي بر طول عمر و دوام آن تاثير دارد.

در هنگام خريد لباس راحتي زنانه نيلاتن در ابتدا مي بايست به راحتي لباس توجه كنيد. بايد در لباس خانگي خودتان آزاد و رها باشيد. فشاري به پوست وارد نسازد. حس شادابي به شما ببخشد. انواع لباس راحتي خانگي شامل: ست لباس راحتي زنانه، شلوار، شلوارك، بلوز، تيشرت، دامن و …

يكي از انواع لباس هاي راحتي براي خانم ها، ست لباس راحتي زنانه است. اين نوع لباس راحتي به دليل زيبايي و همچنين اشتياق بانوان به لباس هاي ست، از محبوبيت بالايي برخوردار است. ست لباس راحتي زنانه در انواع مختلف تاپ و شلوار، تاپ و شلوارك، بلوز و شلوار و … موجود است.

نكات ست كردن اصولي استايل زنانه
در استايل خوب داشتن نيازي نيست كه حتما لباس هاي گران قيمت را خريداري كنيد. شما با لباس هاي معمولي و ارزان خود نيز در صورتي كه بدانيد چه رنگ هايي را با هم بپوشيد و از چه اكسسوري هايي استفاده كنيد، مي توانيد تيپ و استايل متفاوت و خاص خود را داشته باشيد.

https://arpce.net/important-principles-in-buying-and-matching-womens-clothes/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۴:۳۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

نحوه شستشو و نگه داري از شورتكس زنانه چگونه است؟

نحوه شستشو و نگه داري از شورتكس زنانه چگونه است؟
يكي از چالش هاي روبرو در هنگام خريد شورتكس زنانه، نحوه شستن و نگهداري از آن ها است. خب ايده آل ترين شرايط اين است كه شورتكس را بتوان با ماشين لباسشويي شست، سپس به مدت يك روز آن را خشك نمود و مجدد بتوان در اين دوران آن را پوشيد. اما ساختار بسياري از آن ها از سه يا چهار لايه تشكيل شده است كه خشك شدن شان در مدت زمان يك روز را سخت كرده است.

نكات شستشو و نگهداري:
شورتكس را حتما با آب سرد بشوييد.
تا حد امكان با دست بشوييد و از ماشين لباسشويي استفاده نكنيد.
در صورت نگهداري صحيح، ۲ تا ۳ سال عمر مفيد دارد.
از مواد شوينده سبك و غيد آنزيم دار مانند صابون بچه، شامپو بچه استفاده شود.
به جهت خشك شدن در زير نور خروشيد قرار دهيد تا تمام باكتري ها از بين برود.
شورتكس زنانه
پاسخ به برخي از سوالات و نگراني هاي شما در مورد شورتكس
برخي تصورات و نگراني هاي غلط در مورد شورتكس وجود دارد كه مانع استفاده بانوان از آن ها شده است و به سراغ آن نمي روند. در ادامه قصد داريم به برخي از اين سوالات پاسخ دهيم تا شما بتوانيد با خيالي آسوده آن را بپوشيد.

يك نگراني اين است كه استفاده از شورتكس بهداشتي باعث ايجاد عفونت مي شود. در جواب اين نگراني به جرات مي توانيم بگويم خير؛ درست است كه اين لباس زير زنانه در دوران قاعدگي خون و ساير ترشحات زنانه را به خود جذب كرده و مانع از نشت آن ها به لباس هاي رويه اي مي شود.

اما با اين شرايط باز هم بعد از هر بار شستن و خشك شدن از نظر بهداشتي كاملا قابل استفاده است و هيچ مشكلي پيش نمي آيد. به منظور رعايت بيشتر و بهتر بهداشت، شورت پريودي را بلافاصله بعد از جذب خون بشوييد و نگذاريد بماند.

در هنگام خريد شورتكس زنانه مطمئن باشيد كه ضد باكتري است. براي جلوگيري از بو گرفتن شورت پريودي مي توانيد قبل از شستن، آن را در محلول سركه و آب سرد خيس كنيد تا به صورت كامل باكتري ها از بين بروند و تمام بوهاي بد از بين بروند.

خريد اينترنتي شورتكس زنانه
فروشگاه هاي اينترنتي لباس زير زنان معتبري در سطح اينترنت فعاليت گسترده اي دارند فروشگاه هايي مانند: digikala,banimode,nilatan,lebassecret كه شما مي توانيد به مراجعه به آن ها اقدام به خريد انواع لباس زير زنانه نماييد. فروشگاه اينترنتي لباس زير نيلاتن به صورت تخصصي در حوزه لباس زير زنان فعاليت دارد و برندهاي معتبر و با كيفيت را با قيمت مناسب به فروش مي رساند. شما با مراجعه به سايت نيلاتن به راحتي مي توانيد وارد دسته بندي مدنظرتان شده و مدل هاي متنوع با قيمت هاي مناسب را مشاهده نماييد. در صورت نياز به راهنمايي اقدام برقراري ارتباط از طريق واتساپ با كارشناسان نيلاتن امكان پذير است.

براي اطلاعات بيشتر اينجا كليك كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۳:۴۵ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

افزايش فروش سايت فروشگاهي با سئو سايت

چجوري فروش اينترنتي موفقي داشته باشيم؟
فروش يا حيات سايت فروشگاه اينترنتي شما راز خاصي ندارد! پس در ابتدا اين مسئله را بدانيد كه رازي در كار نيست.

مسئله فقط فقط بازاريابي اينترنتي است. تنها مسيري كه از بازاريابي اينترنتي در ايران باقي مانده فقط سئو سايت است. حالا سئو سايت چيست؟!

نگران نباشيد الان در مثال ساده اي به شما توضيح خواهم داد. من در تمام كلاس ها و دوره هاي خودم مخصوصا دوره آموزش سئو حرفه اي و كاربردي وبين سئو اين مسئله را توضيح ميدهم.

شما در سئو سايت افرادي را جذب سايت خودتان مي كنيد كه به دنبال محصول و خدمات و يا كسب اطلاعات در حوزه شما هستن يعني بسيار هدفمند عمل مي كنيد. مثلا اگر شما دوره آموزش سئو آنلاين را جستجو مي كنيد به دنبال دوره هاي آموزشي آنلاين سئو هستيد و هركسي كه جز رتبه هاي برتر گوگل باشد قطعا به فروش نزديك تر است.

پس ما با طراحي سايت فروشگاه اينترنتي خودمان مغازه اي ميخريم يعني در زمين اجاره اي مثل اينستاگرام نيستيم و بعد با سئو سايت مشتريان را به سمت سايتمان هدايت مي كنيم.

 

افزايش فروش سايت فروشگاهي با سئو سايت
توليد و سئو محتوا دو راهكار اساسي براي جذب مشتري از موتور جستجو گوگل است. ساده اش را گفتم هر كسي جستجو مي كند به دنبال رفع نياز خودش است. پس هر چقدر سايت بهتر، قوي تر و مرتبط تري در حوزه خودمان باشيم ورودي بيشتري هم خواهيم داشت.

من در مقالات مختلفي در سايت وبين سئو به موضاعات آموزش سئو، آموزش توليد محتوا و... پرداخته ام كه مي توانيد با يك جستجوي ساده وبين سئو را پيدا كنيد و به صورت كاملا رايگان شروع به يادگيري كنيد.

حالا بريم سراغ سئو به روش وبين سئو
سئو چيست؟

سئو فرايندي بسيار شيرين و لذت بخش است كه با يادگيري آن مي توانيد علاوه بر بهينه سازي وب سايتتان، تبديل به يك متخصص سئو شده و از اين طريق كسب درآمد كنيد.

دلايلي براي يادگيري سئو
بهترين و پركاربردترين موتور جستجو در جهان گوگل است و به مدل هاي مختلفي براي سايت ما ترافيك ايجاد مي كند و كاربران اينترنتي را به سمت سايت ما مي فرستد حالا تفاوتي ندارد سايت ارائه دهنده محتوا، سرويس، خدمات، كالا و… باشد. حالا چرا بايد براي اين موتور جستجو بهينه سازي كنيم به دلايل زير:

صدر نشين گوگل شدن
رقبا را كنار زدن
مشتريان كاملا هدفمند داشتن
افزايش چند برابري فروش
هزينه پايين خلق مشتري
برند سازي
بسيار ماندگار تر از تبليغات
و…
موتورهاي جستجو سايت شما را دقيقا مقابل چشمان جستجوگر قرار مي دهند و كاربران كاملا هدفمند وارد سايت ما مي شوند و از اين به بعد ديگر به عهده ماست كه بتوانيم كسب درآمد كنيم. موتورهاي جستجو در حال حاضر تبديل به موتورهاي ارتباط دهنده شده اند و كاربران را با يكديگر آشنا مي كنند و همين مسئله باعث محبوب تر شدن آموزش سئو مي شود.

 

? سرمايه گذاري براي يادگيري سئو، بسيار بسيار ارزان تر از گرفتن تبليغ از گوگل ادز براي چند هفته مي باشد آن هم با اين قيمت دلار؛ كه اصلا تبليغات گوگل توجيه اقتصادي براي برخي از كسب و كارهاي كوچك ندارد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۴۶ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)