نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

معرفي انواع مدل هاي شوميز شيك و زيبا زنانه و دخترانه

شوميز زنانه لباس خيلي پركاربردي است و همه خانم ها مثل خود من عاشق شوميز هستند و البته به همين دليل هم خريد انواع شوميز مي مي تواند كار سختي باشد. شوميزها رو تقريبا ميشه با هر تيپ و استايلي ست كرد و براي هر مناسبتي پوشيد؛ به همين دليل هست كه شوميزها اينقدر پرطرفدار هستند. طرح ها، رنگ ها و مدل هاي مختلف از شوميز در بازار موجود هستند. در اين يادداشت قصد دارم با بيان نكاتي به شما كمك كنم تا به راحتي بتوانيد تصميم بگيريد كه كدام مدل شوميز مناسب شماست.

انواع مدل هاي شوميزهاي زنانه زيبا و شيك شوميز زنانه در مدل هاي و طرح هاي جديد و به روز توليد مي شود؛ يكي از پركاربردترين لباس هاي زنانه است. شوميز زنانه معمولي را فرقي نمي كند با هر استايلي چه رسمي، مجلسي مي توان پوشيد. شوميزهاي زنانه شيك تمام نيازهاي شما را به عنوان يك خانم شيك پوش رفع مي كند.

شوميز زنانه توري
شوميزهاي توري ظرافت بسيار زيادي دارند و به همين دليل شوميز توري مظهر زنانگي است. پارچه توري بسيار پارچه اي شيك ولي ساده است و براي خانم هاي شيك پوش اما ساده پسند انتخابي عالي است. پارچه توري زنانگي و لطافت را در وجود بانوان پررنگ تر مي كند. شوميز زنانه و دخترانه [خريد شوميز زنانه] بسيار انعطاف پذير است و مطابق با هر سليقه اي قابل پوشيدن است. يك ست زيبا و كلاسيك پوشيدن شوميز زنانه توري با يك كت چرم است و براي پوشش پايين تنه را دامن توري ظريف انتخاب كنيد. از اكسسوري هاي كلاسيك مانند ست گوشواره و گردنبند مرواريدي استفاده كنيد.

شوميز زنانه بلند
يكي از پركاربردترين شوميزهاي زنانه شوميز بلند است. شوميزهاي بلند را مي توانيد از زير مانتوهاي جلوباز بپوشيد و يا اينكه در روزهاي گرم تابستان به عنوان يك مانتو بپوشيد و يك استايل خياباني و اسپرت را بسازيد. شوميز بلند را مي توان با شلوارهاي تنگ و باريك و يا شلوار جين راسته پوشيد.

شوميز زنانه آستين بلند
شوميزهاي آستين بلند را مي توان بسيار راحت با اضافه كردن يك سري اكسسوري هاي جذاب ست كرد و تيپي جذاب را ساخت. مي توانيد به دور مچ ها و سرشانه پارچه توري طرح دار زيبا اضافه كنيد. برخي شوميزهاي آستين بلند هستند كه خودشان زنجير يا گردنبندهاي بلند شيك دارند كه ديگر نياز به استفاده كردن گردنبند جداگانه نداريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۰:۲۱ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

بهترين سايت هاي خريد لباس بصورت آنلاين

دنياي بزرگ اينترنت اين روزها روش خريد را تغيير داده است! با توجه به افزايش مزايا، امروزه بسياري از افراد خريد اينترنتي از فروشگاه هاي اينترنتي را به روش هاي معمول خريد فيزيكي ترجيح مي دهند، از طرفي رونق فروشگاه هاي اينترنتي در كشور به خصوص در زمينه پوشاك مردانه و زنانه بسيار افزايش يافته است. پوشاك، لوازم جانبي و...

وقتي صحبت از خريد آنلاين مي شود، راحتي بهترين بخش است. شما مي توانيد در هر زماني از شبانه روز خريد آنلاين داشته باشيد و ديگر نيازي به خريد حضوري نداشته باشيد.

در خريد اينترنتي مي توانيد انواع اجناس را با توجه به سليقه خود پيدا و خريداري كنيد. همچنين ارائه قيمت هاي مقرون به صرفه در خريد اينترنتي به دليل فروش مستقيم توسط فروشنده از مزيت هاي خريد اينترنتي مي باشد. اكثر فروشگاه هاي اينترنتي لباس در طول سال داراي تخفيف هاي ويژه هستند.

تنوع بيشتر محصولات و انتخاب جذاب از برندهاي مختلف در فروشگاه هاي مختلف از ديگر مزاياي خريد اينترنتي لباس است.

مقايسه قيمت ها يكي ديگر از كارهاي خوبي است كه هنگام خريد آنلاين لباس مي توانيد به راحتي انجام دهيد، مي توانيد نظرات كاربران و اطلاعات مختلف در مورد محصول را ببينيد و سپس اقدام به خريد كنيد.در زير مي خواهيم تعدادي از بهترين سايت هاي خريد پوشاك زنانه، مردانه و بچگانه را به شما معرفي كنيم:
1: ماكسي
اين فروشگاه اينترنتي در سال 1372 تاسيس شد و يكي از بزرگترين فروشگاه هاي اينترنتي پوشاك با بيش از 60000 محصول از برندهاي معتبر و جهاني مي باشد.اين فروشگاه سياست خود را بر پايه ارائه پوشاك با كيفيت و 100% اورجينال از برندهاي معروف دنيا بنا نهاده است. به سليقه جامعه ايراني

طبقه بندي محصولات در سايت به خوبي انجام شده است و همچنين اطلاعات متنوعي در مورد برندهاي مختلف پوشاك و محصولات براي خريد بهتر توسط مشتريان ارائه مي شود. اين فروشگاه براي مناسبت ها و فصول مختلف سال تخفيف ها و رويدادهاي زيادي ارائه مي دهد و براي اعتماد مشتريان خود ارزش قائل است.
باقي مانده
فروشگاه اينترنتي هاليدي در سال 1353 با هدف توليد و توزيع پوشاك زنانه و مردانه راه اندازي شد. اين فروشگاه با تجربه در ارائه لباس هايي با طراحي شيك و خلاقانه به سبك اسپرت و مد روز، يكي از ويژگي هاي منحصر به فرد محصولات اين فروشگاه هماهنگي حداقل 120 مدل لباس در 16 رنگ برتر براي هر فصل مي باشد.تيم اين فروشگاه از افراد تشكيل شده است او در بخش هاي مختلف كارآمد و با تجربه است كه يكي از دلايل موفقيت اين فروشگاه مي باشد.طراحي رابط كاربري مناسب و راحت براي خريد از ويژگي هاي اين سايت مي باشد و همچنين خدماتي مانند ارسال رايگان براي خريد بالاي 1 ميليون و ارائه بهترين قيمت و امكان تعويض شخصي در تمامي شعب ارائه مي دهند.
دوليچي
اين فروشگاه يكي از بهترين سايت هاي فروش اينترنتي پوشاك با سالها تجربه در زمينه توليد، واردات و پخش پوشاك مي باشد، در اين فروشگاه مي توانيد انواع محصولات داخلي و خارجي را با كيفيت بالا خريداري نماييد و سياست قيمت اين مجموعه بر اين اساس است. منصفانه است و با ارائه قيمت هاي مناسب و منصفانه سعي دارد خريدي راحت را براي تمامي اقشار مشتريان فراهم كند.

انواع لباس ها را مي توانيد با تنوع زياد مانند بلوز، روسري، بلوز، بافتني و ژاكت، مانتو و كت، مانتو، گرمكن و هودي و ... مشاهده كنيد. در زمينه مد و مد اين فروشگاه براي اهالي اين صنعت است كه اقدام به راه اندازي مجله اينترنتي و انتشار مطالب مختلف در اين زمينه مي كند. تخفيف هفتگي، ارسال رايگان براي خريدهاي بالاي 300 هزار تومان و ضمانت بازگشت بي قيد و شرط تا 7 روز از ديگر خدمات اين فروشگاه است.

خريد اينترنتي انواع پوشاك بانواندر عصر حاضر مردم ترجيح مي دهند در خانه بمانند و با خيال آسوده زماني كه ليوان چايي يا قهوه شان را در دست دارند وارد فروشگاه هاي اينترنتي لباس بشوند و با آرامش خريد خود را به ثبت برسانند. در شرايط اقتصادي دنياي امروزي افراد به دنبال يافتن ارزان ترين راه براي خريد اجناس باكيفيت هستند. خريد آنلاين و غيرحضوري با صرفه جويي وقت و دسترسي بيشتر به بازديد از آنلاين شاپ هاي معتبر، اين امكان را به مردم مي دهد. در ادامه به بيان برخي از مهمترين مزايايي كه خريد اينترنتي براي ما دارد مي پردازيم.

راحتي خريد
بشر امروزي همواره به دنبال يافتن راهي است كه كارهايش را به راحتي و آسودگي بيشتر انجام دهد. راحتي يك فايده بزرگ در خريد اينترنتي لباس زنانه به شمار مي رود. شما پشت كاميپوتر خود نشسته ايد و يا اينكه بر روي كاناپه لم داده ايد و گوشي هوشمند در دست داريد؛ در اين شرايط از فروشگاهي به فروشگاه ديگر مي رويد و بخش هاي مختلف سايت (شوميز زنانه، شوميز ساده، تونيك زنانه، شلوار زنانه و…) را بالا و پايين مي كنيد تا آنچه كه دوست داريد را بخريد. بدون اينكه در سرما يا گرما بيرون برويد و بدون حتي كوچكترين اذيت و احساس ناراحتي!

تنوع در خريد و انتخاب
خريد آنلاين اين دسترسي را به شما مي دهد كه به صورت همزمان به فروشگاه هاي مختلفي سر بزنيد (با مسافت هاي شهري طولاني) و اگر نتوانستيد آنچه مدنظرتان هست را پيدا كنيد تنها با يك كليك ساده به وب سايت بعدي برويد!

مقايسه قيمت انواع لباس ها
بنظر من اين امكان مي تواند يكي از بهترين مزايايي باشد كه خريد اينترنتي در اختيار ما قرار مي دهد. اينكه در يك زمان واح،د قيمت يك لباس را بتوانيد در چند فروشگاه اينترنتي مشاهده نماييد و سپس با مقايسه قيمت و ساير ويژگي هاي محصول، بهترين و با كيفيت ترين لباس را انتخاب نمود. در اين ميان برخي Online Shop ها به مناسبت هاي مختلف در بازه زماني هاي گوناگون جشنواره هاي تخفيفي خوبي را برگزار مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۷:۲۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

جدول اندازه گيري سايز لباس

كلمه شوميز ريشه در زبان فرانسه دارد (Chemise) و در ابتدا به همين پيراهن هاي ساده مردانه جلوباز گفته مي شد و طيف وسيعي از پوشش هاي بالاتنه بانوان را شامل مي شود: بلوز، تي شرت، ژاكت و …

در حال حاضر شوميز صرفا لباسي زنانه و البته پركاربرد و محبوب در ميان بانوان به حساب مي آيد. هر يك از خانم ها بايد حتما يك عدد شوميز ساده و شوميز مجلسي و شيك را در كمد لباسهاي خود داشته باشند. برندهاي مختلف بصورت گسترده اقدام به طراحي و توليد مدل ها و رنگ هاي مختلف شوميز دارند و همين امر كمي خريد و انتخاب شوميز زنانه مناسب را دشوار نموده است. اگر مدلي كه انتخاب مي كنيد با شرايط و موقعيتي كه در آن هستيد متفاوت باشد، زياد جالب بنظر خواهيد رسيد. اگر جنس پارچه شوميز بي كيفيت باشد بعد از چند ساعت كه از پوشيدن آن گذشته است، شكل خود را از دست داده و چروك مي شود و استايل شما را بد و نامرتب نشان مي دهد.

نمودار اندازه لباس، راهنماي شما براي خريد آنلاين
خريد اينترنتي نمودار سايز لباس و لباس زنانه مي تواند در زمان و هزينه صرفه جويي كند و سلامت شما را در اين روزهاي كرونا تضمين كند. اما اگر اين كار با بي دقتي و بي حوصلگي انجام شود براي شما مشكل ايجاد مي كند. البته بسياري از فروشگاه هاي اينترنتي لباس زنانه امكان تعويض لباس را پس از خريد فراهم كرده اند. اما بهتر است از همان ابتدا با توجه به سايز و سليقه خود خريد كنيد تا بعداً براي تغيير آن دچار مشكل نشويد. براي اينكه خريدي خوشايند را تجربه كنيد، بهتر است در قدم اول سايز مناسب خود را پيدا كنيد. بسياري از خانم ها در خريد اينترنتي لباس مردد هستند زيرا نمي توانند آن را امتحان كنند و از سايز آن مطمئن باشند. براي لذت بردن از خريد لباس و انجام آن با اطمينان، بهتر است اندازه هاي خود را داشته باشيد تا بتوانيد لباس مناسب سايز خود را بدون نياز به استفاده از نمودار سايز پيدا كنيد. اين جدول نه تنها براي خريد از فروشگاه اينترنتي لباس زنانه، بلكه براي مواردي كه لباس قابل پردازش نيست بسيار مفيد است.نمودار اندازه چيست؟
نمودار اندازه لباس يك راهنماي لباس در نظر گرفته مي شود. لباس ها بر اساس سيستم استانداردي كه در آن دوخته مي شوند داراي اندازه عددي هستند كه معمولاً روي برچسب لباس مشخص مي شود. لباس ها بر اساس كدام سيستم استاندارد ساخته مي شوند و تعداد سايز آن در آن سيستم بر تفاوت سايز قسمت هاي مختلف بدن تاثير مي گذارد. مثلاً اگر سايز شما 38 است و قصد خريد مانتو زنانه را داريد، عدد 38 باعث تفاوت سايز هر قسمت از كت شما با سايزهاي ديگر در قسمت هاي سينه، كمر، باسن، قد شانه، قد آستين و دور مي شود. بازو و خواهد بود همانطور كه گفتيم، مهم است كه لباس ها بر اساس چه سيستم سايز دوخته شوند. به طور كلي لباس ها بر اساس سه سيستم مختلف توليد مي شوند: سيستم آمريكايي، سيستم اروپايي و سيستم انگليسي. البته اخيراً سه سيستم جديد ژاپني، آلماني و ايتاليايي اضافه شده است كه زياد مورد استفاده قرار نمي گيرند. ما در ايران از سيستم اروپايي براي توليد لباس استفاده مي كنيم. در اين سيستم اگر روي لباس اروپايي سايز 38 برچسب زده شود، در سيستم آمريكايي سايز 8 و در سيستم انگليسي سايز 10 است.روش اندازه گيري استفاده از نمودار سايز لباس زنانه
نمودار اندازه لباس

 نمودار سايز لباس چه نوع لباس زنانه اي قصد خريد داريد، سايز بدني كه بايد اندازه بگيريد متفاوت است. به عنوان مثال براي خريد يك تاپ زنانه بايد اندازه سينه و بالاتنه را بدانيد. اما اگر قصد خريد بلوز را داريد، به طول بازو نيز نياز خواهيد داشت. براي اندازه گيري صحيح بدن بايد لباس هاي نازك بپوشيد تا سايز لباس روي سايز واقعي اندام شما تاثيري نداشته باشد و در اندازه گيري ها اشتباه نگيريد. به ياد داشته باشيد كه قبل از اندازه گيري آب يا غذاي زيادي نخورده ايد. از وسايل اندازه گيري استاندارد استفاده كنيد و از يك فرد دقيق كمك بگيريد. شما بايد صاف بايستيد و شانه هاي خود را به عقب ببريد و خم نشويد. گردن خود را صاف نگه داريد و مطمئن شويد كه كمرتان در يك راستا با بدنتان باشد تا شكمتان آويزان نشود. اگر به پوشيدن لباس زير يا لباس زير خاص عادت داريد، پوشيدن آنها را در حين اندازه گيري فراموش نكنيد. نكته اي كه در اينجا بسيار حائز اهميت است اين است كه برخي افراد دو سايز هستند، يعني بالاتنه و پايين تنه آنها با هم تفاوت سايز دارند.براي چنين افرادي يافتن اندازه مناسب لباس آسان نيست. اين اتفاق به ويژه هنگام خريد كت و دامن زنانه رخ مي دهد. اگر شما هم جزو اين دسته از افراد هستيد، بهتر است به جاي خريد كت و شلوار يا دامن، هر كدام را جداگانه بخريد و مطابق سليقه خود ست كنيد.

روش صحيح اندازه گيري هر قسمت از بدن
مهم اين است كه بتوانيد بدن خود را به درستي اندازه بگيريد تا هنگام خريد مشكلي پيش نيايد. فراموش نكنيد كه هر از چند گاهي اندازه ها را به روز كنيد. به خصوص زماني كه از رژيم غذايي خاصي پيروي مي كنيد يا احتمال دارد سايز خود را كم يا زياد كنيد. زيرا تكيه بر سايزهاي قديمي مي تواند نتيجه خريد شما را خراب كند.

راهنماي صحيح خريد انواع لباس و شوميز به صورت آنلاين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۴:۱۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

ست كردن شوميزهاي مجلسي با شلوار و دامن

خريد اينترنتي روش جديدي است كه كمي سبك زندگي افراد را تغيير داده است. اين روش براي صرفه جويي در زمان بسيار مناسب است زيرا تنها با دسترسي به اينترنت و تلفن همراه يا لپ تاپ خود مي توانيد بدون نياز به مسافرت و اتلاف وقت به خريد آنلاين در منزل يا محل كار خود بپردازيد. در حال حاضر تقريبا تمام محصولات مورد نياز ما به صورت آنلاين به فروش مي رسد و صدها وب سايت براي فروش محصولات مختلف وجود دارد. كه برخي از آنها قيمت مناسبي دارند. بسياري از فروشندگان نيز روش فروش آنلاين را ترجيح مي دهند. فروش اينترنتي ديگر شامل شلوغي و ازدحام فروش حضوري نخواهد بود و فروشنده ديگر درگير چيدن مشتري و چانه زدن براي تخفيف ندادن نخواهد بود.

محيط خريد آنلاين همچنين به مشتريان و خريداران كمك مي كند تا با ارائه گزينش گسترده، ارزيابي اطلاعات، دقيق و مقايسه محصولات، زمان كمتري را براي تصميم گيري صرف كنند. اينترنت اطلاعات محك و محك ارائه مي كند و مي تواند هزينه جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصميم گيري خريد را كاهش دهد. اگرچه مشتريان آنلاين عمدتاً با سيستم‌هاي رايانه‌اي تعامل دارند و نمي‌توانند محصول واقعي را لمس يا احساس كنند، اما مي‌توانند با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط فروشگاه‌هاي آنلاين به صورت الكترونيكي تصميم بگيرند.

ست كردن شوميز زنانه
اگر به يك مهماني دوستانه و ساده دعوت شده ايد، مي توانيد يك شوميز ساده را با يك شلوار طرح دار بپوشيد. براي اينكه كمي از سادگي خارج شويد استايل خود را با يك گردنبند بلند و دستبند طلايي كامل كنيد.

اگر شما جزء طرفداران پروپاقرص شلوار جين يا لي هستيد، پيشنهاد ما ست كردن يك تاپ با مدلي كه از زير سينه گشاد مي شود با يك شلوار جين دخترانه است. راستي پوشيدن صندل دخترانه نيز فراموش نكنيد.

براي داشتن يك تيپ جذاب براي شب يلدا بهتر است برويد به سراغ تم قرمز و مشكي. شوميز زنانه قرمز رنگ را با يك دامن كوتاه چين دار قرمز ست كنيد و يا اينكه دامن تان را با تركيب رنگي قرمز و مشكي انتخاب كنيد. خب براي كامل كردن استايل يلدايي پيشنهاد ما استفاده از اكسسوري هايي مانند كمربند مشكي و گردنبندهاي طرح هندوانه و انار است.

اگر طرفداران استايل كلاسيك هستيد، انتخاب تان را شوميز گلدار قرار دهيد. شوميزهاي گلدار با يك دامن جين كوتاه ست كنيد تا يك تيپ تابستاني جذاب براي خود بسازيد.

اگر به دنبال ظاهري متفاوت و شرقي هستيد مي توانيد شوميز طرح سنتي طرح هايي مانند: بته جقه و حاشيه دوزي را با يك دامن بلند بپوشيد. اين مدل تيپ معروف به استايل شرقي، هندي و يا بوهو است و طرفداران خاص خود را دارد. تكميل كننده تيپ تان يك كفش يا صندل تخت مي تواند باشد.

شوميزهاي مجلسي و ساده رو چجوري بپوشيم؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۰:۴۰ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

خريد اينترنتي را چگونه انجام دهيم؟

خريد اينترنتي روش جديدي است كه سبك زندگي افراد را اندكي تغيير داده است. اين روش براي صرفه جويي در وقت شما بسيار خوب است زيرا مي توانيد تنها با دسترسي به اينترنت و تلفن همراه يا لپ تاپ خود بدون رفت و آمد و اتلاف وقت در منزل يا محل كار به خريد آنلاين بپردازيد. امروزه تقريباً تمام محصولات مورد نياز ما به صورت آنلاين فروخته مي شود و صدها وب سايت وجود دارد كه محصولات مختلف را مي فروشند. كه برخي از آنها قيمت مناسبي دارند. بسياري از فروشندگان نيز روش فروش آنلاين را ترجيح مي دهند. فروش اينترنتي ديگر در فروش حضوري با شلوغي و ازدحام همراه نخواهد بود و فروشنده به چانه زدن با مشتري و چانه زدن بر سر عدم تخفيف نمي پردازد.

محيط خريد آنلاين همچنين با ارائه انتخاب گسترده، ارزيابي اطلاعات، دقت و مقايسه محصول، به مشتريان و خريداران كمك مي كند تا زمان كمتري را براي تصميم گيري صرف كنند. اينترنت اطلاعات مقايسه اي و ارزيابي شده را ارائه مي دهد و مي تواند هزينه هاي جستجوي اطلاعات و تلاش براي تصميم گيري خريد را كاهش دهد. اگرچه مشتريان آنلاين عمدتاً با سيستم هاي رايانه اي تعامل دارند و نمي توانند محصول واقعي را به صورت فيزيكي لمس و احساس كنند، مي توانند با استفاده از اطلاعات ارائه شده توسط فروشگاه هاي آنلاين به صورت الكترونيكي تصميم بگيرند.

جنس پارچه هاي مختلف را بشناسيد
شناخت انواع مختلف پارچه كه در دوخت لباس زنانه مرسوم هستند را جدي بگيريد. براي خريد فقط به ديدن عكس لباس اكتفا نكنيد. ويژگي هاي محصول و جنس پارچه را بخوانيد و با يك جستجوي كوچك در اينترنت در مورد ويژگي هاي پارچه اطلاعات بدست آوريد. چرا اين كار لازم است؟

ممكن است شما به يك نوع خاص از پارچه حساسيت داشته باشيد.
برخي از پارچه ها بعد از شستن آبرفت دارند و سايز كم مي كنند.
برخي از پارچه ها را بايد در شرايط خاصي شست و نگه داري نمود.
نظرات كاربران را بخوانيد
با مطالعه نظرات كاربران درباره يك كالاي مشخص مي توانيد اطلاعات مفيدي را از تجربه خريد ساير افراد بدست آوريد. با خواندن نظرات منفي و مثبت كاربران در مورد جنس لباس، كيفيت و حتي تنخور و مهمتر از همه تطابق عكس با محصول دريافتي را متوجه خواهيد شد.

قوانين خريد از سايت را بخوانيد
در مورد قوانين خريد از سايت، نحوه ارسال و نحوه مرجوع كردن كالا اطلاعات بدست آوريد. مثلا دقت كنيد كه آيا مرجوع كردن كالا با پرداخت هزينه است يا بدون پرداخت! مدت زماني كه مي توانيد كالا مرجوع كنيد تا چند روز است؟ شرايط مرجوع كردن كالا به چه صورت است؟

چگونه يك لباس زنانه (انواع شوميز زنانه) را بصورت آنلاين بخريم؟

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۳:۱۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

چگونه برنامه ريزي كنيم؟

مرحله اول: تمركز بر فعاليت هاي روزانه
1. توجه داشته باشيد كه معمولا وقت خود را چگونه مي گذرانيد
قبل از اينكه بدانيد چگونه برنامه ريزي كنيد، بايد بدانيد كه در حال حاضر چگونه امور روزمره خود را مديريت مي كنيد. اگر مجبور به رفتن به مدرسه يا محل كار هستيد، ساعاتي كه در مدرسه يا محل كار مي گذرانيد از قبل براي شما مديريت شده است و نمي توانيد آنها را برنامه ريزي كنيد. اما در اوقات فراغتي كه داريد، آزادي بيشتري داريد.

چند روز وقت بگذاريد تا در مورد نحوه گذراندن وقت خود فكر كنيد. دقيقاً كارهايي كه هر روز انجام مي دهيد را بنويسيد. مراقب نحوه گذراندن اوقات فراغت خود باشيد. آيا مشغول بازي هاي ويديويي هستيد يا خانه را تميز مي كنيد؟ اين وظايف را فهرست كنيد و بگوييد چقدر براي هر كار وقت مي گذاريد.
2. تخمين بزنيد كه چقدر براي رفت و آمد به مدرسه، محل كار و انجام وظايف خود صرف مي كنيد
ممكن است بخش زيادي از روز خود را صرف رفتن به محل كار يا مدرسه يا بيرون رفتن براي انجام كارهاي ديگر كنيد. اما اكنون زماني است كه بايد روز خود را سازماندهي كنيد و كارهاي مهم را انجام دهيد.از زمان مصرف اين وسايل نقليه آگاه باشيد و در برنامه روزانه خود زمان كافي براي اين سفرها در نظر بگيريد. فهرست مقالات آموزش برنامه ريزي و تكنيك هاي برنامه ريزي

برنامه روزانه خود را در اين زمان ها تنظيم كنيد.
3. توجه داشته باشيد كه چگونه عادات شما بر زندگي روزمره شما تأثير مي گذارد
برنامه ريزي روزانه در مورد درك اين است كه چگونه فعاليت هاي منظم شما بر زندگي روزمره شما تأثير مي گذارد. گاهي اوقات اين چيزها عادت هاي بدي هستند كه شما را از لذت بردن از زندگي يا رسيدن به اهدافتان باز مي دارند. اگرچه برخي از اين فعاليت ها براي لذت بردن از زندگي يا رسيدن به اهداف ضروري هستند. همانطور كه خود را آماده مي كنيد، به نقش عادت هايتان در زندگي تان فكر كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۰:۴۶ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

چگونه هدف گذاري كنيم؟

هدف گذاري چيست؟
هدف گذاري عبارت است از تعريف و تعريف يك هدف روشن و سپس تلاش مستمر براي رسيدن به آن. اين اهداف خاص بايد چيزي باشد كه مي خواهيد در آينده به آن برسيد.
هدف گذاري فرآيندي قدرتمند براي تصور بهترين آينده و ايجاد آن است. براي تعيين چگونگي تعيين اهداف، در مورد ويژگي هاي خاصي كه مي خواهيد در آينده به آنها برسيد فكر كنيد. اين ويژگي بايد يك عدد يا رويداد خاص باشد. سپس يك چارچوب زماني براي رسيدن به هدف تعيين كنيد.
اهميت هدف
اهميت تعيين اهداف بسيار مهم است، زيرا به شما كمك مي كند معيارهاي مشخص و واضحي براي پيشرفت در زندگي و كار داشته باشيد و از طريق آنها ميزان موفقيت خود را بسنجيد. بنابراين سوال اين است كه چگونه مي توان اهداف را تعيين كرد؟ آموزش هدف گذاري بصورت اصولي الزامي است از طريق وب سايت هاي آموزشي مانند گام برتر، متمم، سيمينه و بوكاپو

تعيين اهداف مشخص و قابل اندازه گيري مي تواند به شما انرژي بدهد و به شما اعتماد به نفس و انگيزه كافي براي ادامه راه بدهد.

مي توانيد از سيستم تعيين هدف SMART استفاده كنيد تا مطمئن شويد كه اهداف شما خاص، قابل اندازه گيري و دست يافتني هستند. مشكل اين است كه اكثر مردم زماني كه با موانع و مشكلات اوليه در يادگيري نحوه تعيين اهداف مواجه مي شوند، دلسرد مي شوند و به سرعت تسليم مي شوند و اهميت هدف گذاري را ناديده مي گيرند.اكثر مردم، از جمله كارآفرينان، صاحبان مشاغل كوچك، رهبران يا مديران، بر تعيين اهداف تمركز مي كنند. آنها در مورد تعيين اهداف صحبت مي كنند. اما بسياري از آنها در اين راه موفق نمي شوند و نمي دانند براي رسيدن به هدف چه اقداماتي لازم است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۷:۴۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

خريد دفتر برنامه ريزي روزانه و هدف گذاري

دفتر برنامه ريزي چيست؟
اين كتاب در واقع به معناي شكل دادن به برنامه شما و ترسيم مسير شما براي رسيدن به اهدافتان است. برنامه ريزي وظيفه اصلي مديريت است كه شامل تصميم گيري از قبل براي انجام چه كاري، زمان انجام آن، نحوه انجام آن و اينكه چه كسي آن را انجام خواهد داد، مي باشد. اين يك فرآيند فكري است كه اهداف يك فرد يا سازمان را تعيين مي كند. در واقع برنامه ريزي نحوه رسيدن به يك هدف مشخص است. برنامه ريزي يعني فكر كردن قبل از انجام كاري. اين تفكر باعث مي شود با نگاهي منطقي به آينده و موقعيت هاي مختلف براي انجام هر كاري تصميم درست و منطقي بگيريد. اين در نهايت به موفقيت ختم خواهد شد.

دفتر برنامه ريزي روزانه و هدف گذاري هر فرد با توجه به ويژگي هاي رواني و سبك زندگي او تعيين مي شود. هر فردي با توجه به حال و هواي خاص خود كارهاي روزانه و بلند مدت خود را دسته بندي و مرتب مي كند. داشتن اين دفتر به شما كمك مي كند تا كارهاي روزانه خود را از فراموشي اهداف عالي خود دور نگه داريد و بتوانيد در كنار آنها اهداف بزرگتري را دنبال كنيد.
امروزه نمونه هاي مختلفي از دفتر برنامه ريزي كاغذي و الكترونيكي وجود دارد. تحقيقات زيادي وجود دارد كه نشان مي‌دهد در واقع نوشتن فهرست كارها و برنامه روزانه‌تان، به‌جاي نوشتن آن‌ها در لپ‌تاپ يا تلفن همراه، باعث مي‌شود بيشتر درگير كارتان شويد.مهمترين ويژگي هاي دفتر برنامه ريزي
چگونه يك نوت بوك و خودكار ساده مي تواند سطح بهره وري شخصي شما را متحول كند؟ چند نكته براي تبديل يك دفتر كار معمولي به يك دفتر برنامه ريزي بسيار مفيد وجود دارد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۴:۱۵ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)