نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

عروسك هاي دخترانه

دختران كوچك نعمت خدا براي پدر و مادرشان هستند. آنها فرشتگاني هستند با روحي لطيف و قلبي خوب. همه والدين تلاش مي كنند تا بهترين زندگي ممكن را براي فرزندان خود فراهم كنند تا آنها بتوانند در آسايش رشد و شكوفايي پيدا كنند. اگر شما هم به فكر شاد كردن دختر كوچك خود هستيد، فروشگاه اينترنتي خريد عروسك دخترانه را به شما پيشنهاد مي كند. چون دختر بچه ها عاشق عروسك هاي زيبا هستند مخصوصا عروسك هاي دخترانه با چهره هاي زيبا و دلسوز كه مورد پسند همه سليقه هاست. پس مدتي و پس از مشاهده نمونه هاي مختلف در صفحه فروشگاه ما در خريد آن شك نكنيد و در نهايت بر اساس سليقه خود گزينه مورد نظر خود را انتخاب كنيد.
عروسك هاي اسباب بازي دخترانه
لازم است والدين رابطه عميق تري بين والدين و فرزندان خود داشته باشند تا بتوانند دنياي كودك خود را بهتر درك كنند و بتوانند او را با دنياي بزرگترها آشنا كنند. انواع اسباب‌بازي‌ها و عروسك‌هاي دخترانه مي‌توانند اين احساسات را عميق‌تر كنند و كودك را كنجكاو و جستجوگر در دنياي بزرگسالان كنند.
مزاياي بازي با عروسك براي دختران
كودكان در حين بازي به اسباب بازي هاي خود هويت و شخصيت مي دهند. ايجاد ايده و ارتباط با عروسك است كه به افزايش روابط اجتماعي و پرورش نوآوري و خلاقيت آن كمك مي كند. از ديگر مزاياي بازي با عروسك ها مي توان به افزايش احساس مسئوليت و تفكر در مورد حل مسئله در موقعيت هاي مختلف اشاره كرد. كودكان و نوجوانان بيشتر مهارت هاي اجتماعي و ارتباطي را با بازي با اسباب بازي ها ياد مي گيرند. به خصوص دختراني كه در نقش مادري براي عروسك خود او را مانند يك نوزاد در آغوش مي گيرند و از او مراقبت مي كنند، درست مانند مادر و نوزادي كه در واقع از يكديگر حمايت مي كنند و عشق و علاقه آنها را تقويت مي كنند.كودكان از طريق بازي اضطراب اجتماعي و جسمي خود را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهند و آرامش مي يابند. آنها همچنين مي توانند احساسات خود را به وضوح بيان كنند.

انواع عروسك دخترانه
با توجه به تنوع زياد و گستردگي سليقه دخترانه، در سال هاي اخير محصولات عروسكي زيادي توليد شده است تا نياز خريداران با هر سليقه و فرهنگ را برطرف كند. در اينجا تعدادي از هزاران مدل عروسك موجود در فروشگاه اينترنتي پيو آورده شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۰:۱۳ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

اسباب بازي براي پسران

تمايل به بازي در همه كودكان، صرف نظر از سن يا جنس، بخشي جدايي ناپذير از زندگي آنهاست. اين بازي يك زبان كودكان است و نقش مهمي در توسعه آن در تمام ابعاد دارد. اما به ياد داشته باشيد كه اسباب بازي ها فقط براي سرگرمي كودكان طراحي نشده اند و به طور طبيعي در تربيت كودك نقش دارند. به عنوان والدين يا فرزندان بزرگتر، ما بايد بهترين و انتخاب نسبي را در انتخاب اسباب بازي هاي خود با توجه به طعم و روح كودك داشته باشيم. ، شما مي توانيد محصول مورد نظر خود را با توجه به سن، منافع و استعدادهاي فرزندتان از دسته هاي مختلف فروشگاه خريداري و خريداري كنيد.
اسباب بازي براي پسران
با اين حال، امروزه در انتخاب تجهيزات براي بازي، جدايي جنسيتي بيشتري وجود ندارد. ما بايد سعي كنيم توجه بيشتري به تاثير اسباب بازي ها بر روي تربيت و توسعه شخصيت كودك، و همچنين آرزوها و منافع كودك داشته باشيم. با توجه به نظريه هاي روانشناختي مربوط به تربيت كودكان، بهتر است براي كودكان، بدون توجه به جنسيت، تجربه بازي با طيف گسترده اي از انواع اسباب بازي ها، به طوري كه آنها مي توانند توسعه مناسب از نظر مهارت و شخصيت داشته باشند. به عنوان مثال، اگر پسران مي خواهند با عروسك ها بازي كنند، نبايد آنها را مجبور به انجام اين كار، به سادگي به دليل كليشه هاي جنسيتي و جنسيت آنها ايجاد شده توسط جامعه. عروسك ديگر به عنوان يك دختر خاص به دختر محسوب نمي شود؛ در عوض، تأثير عمده اي بر يادگيري پسران براي مسئوليت و مراقبت از ديگران وجود دارد و احساس پدر و مادر را زنده مي كند.

همچنين مهارت هاي حركتي و تخيل آنها در هنگام بازي با عروسك ها تقويت مي شود. بنابراين، اگر پسر شما علاقه اي قوي به داشتن و بازي با عروسك ها را نشان دهد، اين علاقه به خودش به نظر نمي رسد تهديد و بهتر اين است كه به خواسته هاي او احترام بگذارد.از آنجاييكه ممنوعيت كودك داراي اسباب بازي هاي مورد علاقه است، به جز اينكه شخصيت او را تحت تاثير قرار مي دهد، او همچنين تشنگي خود را براي اين دستگاه افزايش مي دهد. همانطور كه ما بزرگسالان داريم احتمال بيشتري داريم كه چيزي را انجام دهيم يا يك دستگاه داشته باشيم وقتي كه ما ممنوع مي كنيم يا چيزي را انجام دهيم.

تپانچه و اسباب بازي هاي مبارزه
در ميان اسباب بازي هاي محبوب ترين و مورد علاقه اكثر پسران، اسلحه هاي مختلفي هستند. اين به اين دليل است كه آنها به طور كلي نياز به قدرت و رهبري بيش از دختران دارند. بنابراين، هنگامي كه آنها يك تفنگ در دست دارند، يك تفنگ به يك تفنگ و انواع ديگر، احساس قدرت و قدرت وجود دارد. اگر مراقب باشيد، حتي زماني كه اسباب بازي ها براي آنها در دسترس نيستند، آنها با كاغذ و چوب يا حركات دست بازي مي كنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۶:۲۲ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

تعريف يك بازي فكري

بازي هاي مغز چالش هايي هستند كه انسان را آماده مي كند تا در امتداد مسير خشن و كم عمق حركت كند.

هنگامي كه كودك موفق خواهد شد با اين چالش ها در زمان مناسب مواجه شود و آنها را حل كند، مايل است با مشكلات و سوالاتي كه در زندگي بوجود مي آيند، مواجه شود.

در واقع، بازي هاي فكري و اسباب بازي هميشه مي تواند باعث توسعه بخش هاي مختلف ذهن كودك شود.

مطالعات نشان مي دهد كه كودكان كه با بازي هاي ذهني برخورد مي كنند، اطلاعات فضايي فضايي و هوش رياضي و منطقي بيشتري دارند. بازي هاي كودكان و نوجوانان تاثير عمده اي بر تشكيل مهارت هاي زيست محيطي افراد دارند و اين مهارت ها منجر به موفقيت افراد در مناطق مختلف، از جمله علوم و مهندسي مي شود.

بازي هاي مغز شامل ذهن انسان هستند و فكر مي كنند. به اين ترتيب، ذهن تقويت مي شود و تخليه مغز محسوب مي شود. پس از پاسخ به پازل، دوپامين هورمون در مغز آزاد مي شود و فرد احساس رضايت بيشتري مي كند.

ضروري است كه آگاهي والدين از اهميت بازي هاي فكري و تأثير آن بر رشد ذهني و فكري كودك باشد.

والدين برجسته بايد در بازي هاي بازي هاي ذهني مراقب باشند، دستيابي به هدف، يك اولويت براي كودكان نيست. در عوض، اولويت اين است كه با طول مسير بازي آشنا شويد و با چالش هاي آن مواجه شويد. توجه به طول مسير بازي باعث سيناپس در مغز بين نورون ها مي شود و بنابراين ما يك كودك دقيق تر خواهيم داشت.

بعضي از والدين يك بار يك بازي ذهني براي فرزند خود بازي مي كنند و سپس او را ترك مي كنند. اين كاملا اشتباه است زيرا نه تنها براي بازي هدر نمي رود، بلكه يك فرصت خوب براي كودك است.در همان زمان آنها را از نظر رواني وابسته به هدف. چه تأثيري بازي هاي فكري و اسباب بازي در عملكرد و رشد ذهني كودكان.
بازي فكري حفظ "مغز" زمان جوان طولاني:
بازي بازي هاي ذهن، به خصوص كه شما مسن تر است، بسيار مفيد است زيرا مغز فعال است كمتر به خطر از دست دادن مهارت هاي شناختي قرار گرفته است. ژورنال پزشكي نيوانگلند نشان داده است كه شركت در بازي هاي بازي تا حد زيادي خطر ابتلا به بيماري در حال توسعه مانند زوال عقل و بيماري آلزايمر را كاهش مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۹:۰۵ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

مزاياي بازي كودكان

....................هنگامي كه شما با ديگران بازي مي كنيد، همه چيز را از خانواده به روابط اجتماعي تلاش مي كند، اما گاهي اوقات مادران محافظه كار به دليل حواس هاي غير ضروري، اين تجربيات را مسدود مي كنند.

مزاياي بازي كودكان
به طور كلي، ما 3 نوع بازي داريم:
بازي فردي:
كودك تنها تا 2 سال بازي مي كند. او ساعت ها را با يكي از اندام يا اسباب بازي خود صرف مي كند و به همتايان يا بزرگسالان نياز ندارد. اغلب بازي هاي كودكان اين سن تحقيق هستند.

اين بدان معني است كه كودك در مورد بدنش و منطقه اطرافش در اطراف او بسيار كنجكاو است و كشف بخش هاي مختلف خانه و سرگرمي با دستگاه هاي مختلف كه در گوشه هاي خانه براي او هستند، يك بازي است. مهم نيست كه كودك را براي اكتشافات خود سرزنش نكنيد تا كنجكاوي خود را سركوب نكنيد.

بازي موازي:
از 2 تا 3 سال، كودك به صورت موازي بازي مي كند. بازي موازي چنين است كه دو كودك در فاصله 50 سانتي متر يا كمتر و بيشتر بازي همان بازي (به عنوان مثال، يك ماشين اسباب بازي).

گاهي اوقات آنها اسباب بازي ها را مي بينند و مبادله مي كنند، اما يك رابطه ديگر ندارد. آنها با هم بازي مي كنند، بنابراين صحبت مي كنند، اما با هم بازي نمي كنند.

بازي ديگري از اين سن يك بازي ساده با نمادها است. اين به اين معني است كه كودك، به عنوان مثال، خيار را قبل از گوش برداشت و شروع به صحبت كردن مي كند، همانطور كه خيار تلفن است، و گاهي اوقات همان خيار را به گوش شما برداشت و شما را به صحبت كردن با او مي دهد. اين بازي هاي نمادين آغاز تشكيل تخيل و خلاقيت است.

بازي هاي اجتماعي:
پس از 3 سالگي، كودك با همسالانش بازي مي كند. با آنها به طور مداوم در هنگام بازي ارتباط برقرار مي كنند و تنها اين سن كودك قادر خواهد بود بازيكنندگان و بازي هاي گروهي را بازي كند و در حالي كه اين بازي با مفاهيم مانند مشاهده خم شدن، پيروزي و شكست آشنا خواهد شد.به همين دليل است كه فرزند اين سن براي داشتن يك دوست براي بازي مهم است؛ اين كه آيا اين هم تيمي يك برادر يا خواهر يا يك كودك از مهد كودك يا كودك است، نياز دارد. بنابراين، اين سن بايد براي شرايط به منظور برقراري ارتباط با همسالان خود ارائه شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۳:۲۴ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

راهنماي انتخاب و خريد انواع اسباب بازي پسرانه

اسباب بازي براي پسران معمولا بر اساس ويژگي هاي پسران طراحي شده و ساخته شده است. انتخاب و خريد اسباب بازي هاي جديد و مناسب براي پسران مي تواند نقش مؤثر در تربيت فرزندان داشته باشد. در صورت لزوم براي آموزش مشاوره اخلاقي و رفتار رفتار كودكان در قالب بازي ها و داستان ها و استفاده از اسباب بازي ها، تاثير آن قطعا چند برابر خواهد شد. خريد اين اسباب بازي مي تواند براي والدين كمي دشوار باشد زيرا آنها به طور كامل با طعم فرزندشان آشنا نيستند. اسباب بازي هاي پسران در دسته هاي مختلف مانند قطارها و اتومبيل ها، اسباب بازي هاي مغز، بازي هاي آموزشي، توپ ها و عروسك ها، بسته بندي براي كاشت سبزيجات و باغ، روبات ها و غيره هستند.
اسباب بازي مناسب را انتخاب كنيد
به طور كلي، اسباب بازي هاي پسران با توجه به سن كودك طبقه بندي مي شوند و تنوع زيادي دارند. امروزه نقش اسباب بازي ها در انتقال مفاهيم و تجربيات بسيار رنگارنگ است. اگر از انتخاب تجهيزات بازي آگاه هستيد، مي توانيد قطعا يك دستگاه مناسب و عملي را ارائه دهيد كه كودك مي تواند چندين بار و هر بار براي لذت بردن از آن بازي كند. خوشبختانه، اسباب بازي ها در حال حاضر براي هر طعم در دسترس هستند. در پايان مقاله، به عنوان مثال، ما يك اسباب بازي براي پسران كه در ميان همه پسران محبوب است و كودك مي تواند براي ماه ها استفاده كند.

نكات عملي براي خريد اسباب بازي هاي جديد كودكان
هنگامي كه شما مي خواهيد اسباب بازي مردانه خود را بسازيد. مورد نياز بازديد فروشگاه هاي معتبر. به منظور دستيابي به طعم و مزه فرزند خود، والدين ابتدا مي توانند عكاسي از انواع مختلف اسباب بازي را نشان دهند و براي هر اسباب بازي توضيح مختصر و نحوه بازي با او را براي كودك براي انتخاب بين آنها ارائه دهد.هنگامي كه شما آزاد را انتخاب مي كنيد، مي توانيد كمي با فرزند و تجهيزات جديد خود بازي كنيد و لحظات شيرين را با هم ايجاد كنيد. در حال حاضر، فروشگاه هاي چهره به چهره و آنلاين وجود دارد كه اسباب بازي را از طريق ايران عرضه مي كنند.

خريد اسباب بازي ها براي پسران بيش از اينترنت مي تواند بسيار ساده تر و بهتر از شخصا باشد، چرا كه فروشگاه هاي آنلاين تمام مشخصات و استفاده از محصول را ذكر مي كنند و با طبقه بندي محصولات، كاربر دسترسي آسان تر به محصول مورد نظر را مي دهد. همچنين در اين فروشگاه ها مي توان دسته بندي ها را با توجه به سن، جنس، جنسيت و.
هزينه اسباب بازي براي پسران
نوع اسباب بازي براي پسران پارامتر اصلي قيمت آن است. تمام انواع اسباب بازي ها با قيمت هاي مختلف در فروشگاه هاي آنلاين و آفلاين در دسترس هستند. بسته هايي كه با مجموعه اي از ابزارها مي آيند معمولا بيشتر از ابزارهاي ديگر قابل دسترسي هستند.

عامل ديگري كه بر قيمت تاثير مي گذارد. اين يك اسباب بازي ساخته شده از سيليكون، چوب، پلاستيك و مدل هاي با كيفيت بالا است. بهتر است نوع اسباب بازي و مواد آن را با توجه به سن كودك تعيين كنيد تا به اين نكته آسيب نرساند.

اسباب بازي هاي فلزي و الكتريكي معمولا گران تر هستند. اسباب بازي هاي الكتريكي براي كودكان از 5 سال مفيد هستند زيرا آنها براي نوزادان و كودك جذاب نيستند. معمولا براي نوزادان مرد، هنگام خريد يك اسباب بازي جديد براي پسران، بايد توجه داشت كه اين موارد قطعات كوچك و همچنين اشياء و قطعات تيز را ندارند. از آنجا كه سليقه كودكان هر ساله تغيير مي كند، بهتر است انواع مختلفي از اسباب بازي ها را با انواع مختلف ابزار و استفاده از آنها آشنا كنيم.اسباب بازي هاي پسرانه

بسته هاي باغ
در بين وسايل بازي، پكيج هاي باغ پسرانه در سنين مختلف فوق العاده و پرطرفدار است. خريد اين وسايل براي كودك، توجه به طبيعت، مسئوليت پذيري در قبال طبيعت، احترام به گل و گياه، شناخت وسايل باغباني و .... القا مي كند. از مزاياي بازي با بسته هاي باغ مي توان به تقويت مهارت هايي مانند تطبيق، تشخيص شباهت ها و تفاوت ها، شناخت فضاي داخلي و خارجي، طبقه بندي، تشخيص بصري، دستكاري و تشخيص رنگ و ... اشاره كرد. نقل شده. با انتخاب اين بسته ها به عنوان اسباب بازي براي پسران و آموزش باغباني به كودكان مي توانند مراقبت از گياهان آپارتماني را بياموزند و مسئوليت پذيري، احساس مالكيت، دقت و توجه به محيط را بياموزند. ابزار موجود در اين بسته شامل گلدان و گلدان، آبپاش، خاك بهداشتي، خط كش، بيل، چند نوع بذر، دفترچه راهنما و ... مي باشد. هر سازنده اي مي تواند تعداد ابزارهاي اين بسته را كم يا زياد كند. اين محصول محدوديت سني ندارد و هر زمان كه احساس كرديد كودك با نحوه كار با اين وسايل آشنايي دارد قابل تهيه است. اما بهتر است اين اسباب بازي را در سنين 5 تا 12 سالگي خريداري كنيد، زيرا هر چه كودك كوچكتر باشد، درك كمتري از بسته و محتويات آن دارد. اسباب بازي هاي جديد بخريد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۲۷:۱۸ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)