نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا .

نكات تخصصي و تكنيك هاي كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي شيك و زيبا

روشنايي در آشپزخانه روش صحيح و روش روشنايي آشپزخانه چيست؟

روش صحيح براي نورپردازي آشپزخانه ؛ آشپزخانه به عنوان قلب و مركز خانه به نورپردازي متفاوتي از ساير قسمت هاي خانه نياز دارد. هر چقدر فضاي آشپزخانه روشن تر باشد ، كار و فعاليت آن راحت تر خواهد بود ، به خصوص كه آشپزخانه هاي مدرن تنها مكان براي پخت و پز و سرو غذا نيستند و به طور كلي روزانه و غذا و نوشيدني دارند. انجام خواهد شد! يك آشپزخانه پرنور ، چه براي فعاليت هاي روزمره و چه براي نشستن ، خوردن و آشاميدن ، يك محيط گرم و ايده آل را فراهم مي كند و باعث مي شود شما و خانواده در آن محيط احساس راحتي كنيد.

نور مناسب در آشپزخانه چه نقشي دارد؟
در حالي كه در عمل آشپزخانه براي سهولت كار و پخت و پز به روشنايي كافي احتياج دارد ، اين تنها دليل در نظر گرفتن نور مناسب در آشپزخانه شما نيست!

ايجاد يك محيط گرم و دلپذير براي سرو غذا به ويژه در آشپزخانه هايي كه ميزبان ميهمانان هستند نيز بسيار مهم است. يك محيط شاداب اشتها را تحريك كرده و به شما كمك مي كند از غذايي كه مي خوريد و مي نوشيد لذت ببريد.


نور مناسب آشپزخانه باعث راحتي بيشتر آشپزخانه شما خواهد شد. هرچه نور محيط آشپزخانه بيشتر باشد ، آشپزخانه بزرگتر و جادارتر به نظر مي رسد و براي بيننده بيشتر به نظر مي رسد. عكسالعمل آن نيز صادق است: اگر آشپزخانه از نور مناسب برخوردار نباشد ، حتي اگر فضاي آشپزخانه بزرگ باشد ، مي تواند احساس كوچكي و كسلگي كند و با گذشت زمان از بودن در چنين فضايي خسته خواهيد شد.
نورپردازي در آشپزخانه فضاي آشپزخانه را زيباتر مي كند. امروزه استفاده از لامپهاي مخفي بسيار رايج است كه از آنها در زير كابينت ها يا داخل كابينت هاي درب شيشه اي استفاده مي شود و بازي نور باعث ايجاد فضاي دلپذير و زيباتر مي شود.

در آشپزخانه هايي كه از كابينت هاي تيره يا تاريك استفاده مي كنند ، بايد نور مناسب تهيه شود و به اندازه كافي توجه شود. زيرا رنگهاي تيره (مانند سياه و قهوه اي) نور موردي را از محيط جذب مي كنند و نمي توانند آن را در محيط منعكس كنند و باعث تاريك و تاريك شدن فضا مي شوند. بنابراين ، در مواردي كه از چنين رنگ هايي براي تزئين استفاده مي شود ، بايد از تجهيزات روشنايي مناسب و م effectiveثر براي جبران اين نقص استفاده شود.
در آشپزخانه بدون پنجره ، روش صحيح روشنايي آشپزخانه از اهميت بيشتري برخوردار است ، زيرا براي جبران كمبود نور طبيعي مي توان از نور مصنوعي استفاده كرد.
با استفاده از تكنيك هاي نورپردازي و ايجاد نور و سايه ، مي توانيد در آشپزخانه عمق ايجاد كنيد تا به بيننده كمك كند اشتباهات بصري ايجاد كند و آشپزخانه را بزرگتر نشان دهد و جزئيات مانند منبت و ساير جزئيات تزئيني را به زيبايي نمايش دهد.
نورپردازي آشپزخانه به شما امكان ادامه كار در آشپزخانه را مي دهد. نور كافي و م alsoثر همچنين مي تواند از بروز خطا جلوگيري كند.

روش درست براي روشن كردن آشپزخانه
از روشنايي لايه اي در آشپزخانه استفاده كنيد:
ايجاد نورپردازي چند لايه در آشپزخانه در زمان طراحي و ساخت خانه برنامه ريزي شده است و نكته بسيار مهمي است كه هنگام ساخت خانه بايد به آن توجه كنيد.
سه دسته از نور وجود دارد كه تركيبي مناسب و چند لايه از نور را تشكيل مي دهد:
استفاده از نور خورشيد طبيعي كه از طريق پنجره ها جذب مي شود.
روشنايي عمومي محيط
و در آخر ، نورپردازي خاص مانند لامپهاي تزئيني يا نور متمركز كه روي قسمت خاصي قرار مي گيرد ، مانند يك نقاشي.
نورپردازي لايه اي ، صرف نظر از فرم و سبك آن ، فضاي پويايي را در هر آشپزخانه ايجاد مي كند. در هنگام طراحي و ساخت ساختمان حتماً براي روش صحيح نورپردازي در آشپزخانه هماهنگي هاي لازم را انجام دهيد تا بتوانيد از آشپزخانه روشن و روشن بهره ببريد.

به مصرف برق نيز توجه كنيد.
قبل از اينكه بتوانيد خانه خود را روشن كنيد ، بايد وات مورد نياز را محاسبه كنيد. اين كار برق كار ساختمان است!
در اينجا يك روش تقريبي براي محاسبه وات مورد نياز در آشپزخانه شما وجود دارد:
همان مقدار سطح رو به رو كابينت يا سطح كابينت در 2.5 ضرب مي شود
اعداد بدست آمده نشانگر وات لامپ رشته اي مورد نياز آشپزخانه است. اندازه گيري هاي صحيح مي تواند به شما در درك ميزان نور مورد نياز ، صرفه جويي در مصرف انرژي و كاهش مصرف نور كمك كند.
از ارتفاع مناسب در آشپزخانه استفاده كنيد.
ارتفاع يا فاصله عمودي سنگها در پيشخوان يا كابينت بايد حداقل 75-80 سانتي متر از لبه پايين چراغ آويز باشد. فاصله و ارتفاع مناسب بين كابينت و لوستر از فاكتورهاي مهمي است كه در صورت عدم رعايت صحيح نور دريافت شده توسط آشپزخانه را كاهش مي دهد.

هرگز از لوستر بزرگ به تنهايي استفاده نكنيد!
يكي از اشتباهاتي كه مي تواند در آشپزخانه شما رخ دهد و مي توانيد مرتكب شويد استفاده از لوستر بزرگ چند شعله به عنوان تنها منبع نور محيط در آشپزخانه است. بهتر است قسمت هاي مختلف را به آرامي و از لامپ هاي بيشتر به فضاي آشپزخانه برجسته كنيد.
روشن بودن بيش از حد يك قسمت از فضا و سايه روشن بودن قسمتهاي ديگر نشان دهنده نور غيرحرفه اي و نامناسب است كه ديگر در آشپزخانه هاي ساخته شده طبق اصول مهندسي جايگاهي ندارد.

براي آينده نيز پيش بيني و برنامه ريزي كنيد!
ممكن است اكنون نتوانيد همه لوسترها و لامپ هاي مورد نظر خود را نصب كنيد. اما بهتر است بعداً انتظارات لازم را داشته باشيد و به جعبه توزيع و كابل هاي انتظار نگاه كنيد حتي اگر در آينده امكانات لازم فراهم شود ، مي توانيد لامپ را در هر كجا كه مي خواهيد نصب كنيد و سيستم روشنايي آشپزخانه را بدون خراب كردن دوباره به روز كنيد. دادن.

سخنراني اختتاميه:

سيستم روشنايي آشپزخانه يك اصل مهم و ضروري در طراحي آشپزخانه مدرن و معاصر است ، اگر درست و درست انجام نشود ، واقعاً مي تواند قسمت قابل توجهي از هزينه و زحماتي را كه شما براي زيبايي آشپزخانه مي كشيد ، هدر دهد. .

امروزه روشنايي آشپزخانه بيشتر براساس اصول فني و مهندسي انجام مي شود و معماران و معماران داخلي ساختمان در تلاشند تا با روش هاي جديد هر روز بهره وري و بهره وري را افزايش دهند و بر اين اساس مصرف انرژي را كاهش دهند.

علاوه بر مزاياي نور مناسب در آشپزخانه ، بايد توجه داشته باشيد كه نور و برق انرژي محدود و فسادپذيري است كه همه ما مسئول آن هستيم و بايد از مقدار بهينه زباله استفاده كرد. از نظر كاهش و صرفه جويي كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۹:۱۶ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

9 اشتباه در طراحي آشپزخانه كه باعث سردرگمي مي شود

آشپزخانه يكي از جالب ترين و پركاربردترين قسمت هاي خانه ما است. ما زمان زيادي را صرف آن مي كنيم ، بنابراين بايد راحت و همه كاره باشد. اما چندين اشتباه در طراحي وجود دارد كه باعث آزار مداوم مي شود. آيا مي خواهيد اجاق گاز را در كنار يخچال قرار دهيد؟ اگر مطمئن نيستيد ، حتماً اين مقاله را بخوانيد!
ما رايج ترين اشتباهات را جمع آوري كرده ايم و نكاتي را براي كساني كه مي خواهند آشپزخانه مناسبي داشته باشند پيدا كرده ايم.
1. وسايل آشپزخانه را در جاي اشتباه قرار دهيد
ظروف آشپزي نبايد زياد يا خيلي كم قرار گيرند. قد خود را در نظر بگيريد ، بهترين فاصله از ناحيه كمر است. به عنوان مثال بهتر است اجاق را در ارتفاع كمر قرار دهيد تا هنگام بيرون آوردن وسايل از آن نسوزد.
2- كابينت هاي سنگين روي ديوارهاي نازك
فقط مي توانيد قفسه ها و كابينت ها را روي ديوارهاي كاملاً كاشي كاري شده نصب كنيد. يك ديوار گچ شده نمي تواند چنين وزن سنگيني را تحمل كند ، بنابراين اين كار را نكنيد.

3. غرق اشتباه
مهمترين نكته در سينك ظرفشويي ها راحتي و سهولت استفاده آنهاست. سينك ظرفشويي بايد جادار باشد و از موادي ساخته شده باشد كه در برابر دماهاي بالا مقاومت كنند. همچنين انتخاب اندازه مناسب مهم است.
4. گوشه هاي خالي
استفاده از همه گوشه ها خصوصاً در مورد آشپزخانه هاي كوچك بسيار مهم است. سيني هاي چرخان به راحتي مي توانند جاي جعبه هاي بي فايده را بگيرند. درهاي تاشو بسيار گران هستند ، اما واقعاً ضروري هستند: شما مي توانيد از كل فضاي داخلي استفاده كنيد.
5- نور كافي نيست
نور در آشپزخانه بسيار مهم است. آشپزخانه ها بزرگتر به نظر مي رسند ، اما اگر كابينت هاي شما تاريك است ، خريد لامپهاي اضافي را فراموش نكنيد. توصيه مي شود چندين چراغ ، چراغ سقفي اصلي ، چراغ پيشخوان در طبقه بالا ، چراغهاي پايين چراغ زير كمدها و يك نور زيبا روي ميز ناهار خوري نصب كنيد.
همچنين قرار دادن صحيح و راحت همه سوكت ها نيز بسيار مهم است. هرچه آشپزخانه شما روشن تر باشد ، طبخ آن آسان تر است.

6. بدون ستون
فضاي زير كابينت را با تكه اي از مواد كابينت بپوشانيد تا از ورود گرد و غبار و آوار به زير آنها جلوگيري شود.
7. درزهاي اضافي در آجرهاي بين كابينت ها
صفحه هاي شيشه اي بين كابينت ها بسيار زيبا به نظر مي رسند ، به همين دليل بسياري از افراد آن را دوست دارند. اما لطفا فراموش نكنيد كه گرد و غبار هميشه پشت شيشه است. علاوه بر اين ، اگر مي خواهيد عينك ارزان پس انداز و خريداري كنيد ، ممكن است خراشيده و شكسته شود. در نتيجه آشپزخانه شما زشت به نظر مي رسد.
اگر هنوز مي خواهيد از شيشه استفاده كنيد ، لطفا يك ليوان بلند (بزرگ) سفارش دهيد. شيشه ها را به قطعات كوچك خرد نكنيد.
قابل اطمينان ترين و با دوام ترين زمينه از شيشه هاي محكم ساخته شده است. سعي نكنيد پس انداز كنيد.

8- فاصله اي بين دستگاه ها وجود ندارد
مناطق بافر مناطق بين يخچال ، سينك ظرفشويي و اجاق برقي هستند. در هنگام آشپزخانه محصولات را از يخچال خارج مي كنيد ، مي شوييد و سپس آنها را مي پزيد ، آنها در آشپزخانه ضروري هستند.
همچنين قرار دادن اجاق گاز درست در كنار يخچال توصيه نمي شود ، زيرا يخچال شما به زودي خراب مي شود. يخچال و فريزر به دليل دماي بالا براي حفظ دماي خنك بسيار خوب كار مي كند. براي دور ماندن اجاق گاز از آب ، آن را نزديك ظرفشويي قرار ندهيد.
9. كفپوش نامناسب در آشپزخانه
اگرچه كفپوش لمينت بسيار پرطرفدار است ، اما آن را در آشپزخانه نگه نداريد زيرا به دليل آب زياد ممكن است متورم شود. اگر كف آشپزخانه را سراميك كنيد ، آشپزخانه شما راحت نخواهد بود زيرا پاي شما هميشه سرد است و در صورت سقوط ممكن است ظروف و ظروف آسيب ببينند.
ما تركيبي از چوب سراميك و اصلاح شده را پيشنهاد مي كنيم. كاشي و سراميك را درست در كنار كابينت ها و چوب هاي حرارتي را در محل غذاخوري (وسط آشپزخانه) قرار دهيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۷:۰۱ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

طراحي نماي رومي كلاسيك لوكس و ساده

معماري ايراني تا دوره قاجار روند مداومي داشت ، اما آغاز روابط با غرب در اواسط قاجار آن را تغيير داد و استفاده از عناصر معماري نئوكلاسيك غربي و ادغام آنها با معماري ايراني را به ارمغان آورد. در اوايل دوره پهلوي ، برداشت از معماري غربي به دو شكل ادامه يافت: گرايش هاي نئوكلاسيك اروپايي و ايراني ، بنابراين در اين دوره ، سبك نئوكلاسيك از يك سو به دليل رابطه ايران با آلمان شكل گرفت. اين حكومت او بود و از طرف ديگر ، در قالب بازگشت به هنر پيش از اسلام ، هخامنشي و ساساني حاصل شد.

با اين حال ، سيري در معماري قاجار و پهلوي برداشت محلي از عناصر مشتق شده از معماري غربي را آشكار مي كند ، تصوري كه رابطه اي اصولي و منطقي با اصل نئوكلاسيك دارد. مدل سازي سبك هاي مختلف معماري غربي تا به امروز ادامه داشته است ، روند به اصطلاح كلاسيك نمونه اي از اين مدل سازي است.

براي درك ويژگي هاي اين جريان ، در اولين گام ، اصول و معيارهاي معماري كلاسيك و نئوكلاسيك در غرب مورد مطالعه قرار گرفت ، كه تأثير معيارهاي زيبايي شناسي كلاسيك را بر ويژگي هاي طبيعت و گسترش آن به دوره مدرن نشان مي دهد.

با اين حال ، در دوران مدرن ، معيار زيبايي معماري از اشكال هندسي خالص ناشي مي شود و در دوره پست مدرن اين معيار به عنوان يك فرم معني دار تعميم داده مي شود. با دريافت معيارهاي كلاسيك و نئوكلاسيك ، عناصر معماري نئوكلاسيك غربي در معماري ايران از دوره قاجار تا پهلوي مورد بررسي قرار گرفت.

متمايز و گاه بسيار ساده ، سعي در تلفيق معماري نئوكلاسيك غربي و معماري ايراني داشت. بنابراين مقاله ، با درك معيارهاي كلاسيك و نئوكلاسيك غرب و منشأ آن در ايران ، سرانجام به اين س answersال پاسخ مي دهد "روند به اصطلاح كلاسيك در معماري مدرن تهران چه خصوصياتي دارد؟" براي اين منظور ، موارد از مناطق مختلف تهران نمونه گيري و با توجه به معيارهاي به دست آمده از بخشهاي قبلي مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت.

تحقيقات دقيق نشان داده است كه به نظر مي رسد در اين بناها از عناصري مشابه معماري كلاسيك استفاده شده است كه بايد در اين طبقه بندي گنجانده شود ، اما اين اتفاق نيفتاده است و آنچه ديده مي شود مفهوم اصلي غرب كلاسيك و نئوكلاسيك نيست. در واقع ، اين روند هيچ ارتباطي با اصول كلاسيك و نئوكلاسيك غرب و زمينه معماري نئوكلاسيك در ايران (از نظر تناسب ، عملكرد ، زيبايي و سبك زندگي) ندارد.

شيوع فرهنگ مد در معماري را نشان مي دهد ، به اين معني كه با نگاهي به ساختمانهاي ساخته شده در فضاهاي شهري گاهي اوقات به نظر مي رسد كه اين ساختمانها از يك بافت و سبك پيروي مي كنند كه ممكن است سالها طبيعت ما نباشد و اين زندگي كوتاه است و نوسانات و تغيير شكل مورد نظر احساسات ناخوشايند در يك دوره كوتاه مدت نشان دهنده پايبندي به مد چنين ساختمانهايي در يك زمان مشخص است ، اما منبع اصلي مد كجاست؟

اما به ويژه در مورد معماري ايراني ، منشأ مد رسمي معمولاً غربي است ، تفاوت در اين است كه ارتباط بين كليشه هاي تكراري ايراني و زمينه اصلي بسيار ضعيف است. همانطور كه قبلاً اشاره شد ، معماري رومي در تهران نمونه اي از اين مد است ، اكنون مورد پسند جامعه قرار گرفته است.

اين ساختمانها معني را بيان نمي كنند ، بلكه به نشانه مصرف اجتماعي و مد تكراري تبديل مي شوند. با اين حال ، اين نوع توليد مثل مد ، صرف نظر از اصول و مضامين معماري كلاسيك و نئوكلاسيك اروپا ، فقط با استفاده از عناصر خارجي آن (مانند ستون ها ، مجسمه ها و غيره) استانداردهاي ساختمان را ندارد ، اما گاهي تغيير مي كند.

به عبارت ديگر ، استفاده افراطي از حجم و عناصر مجسمه سازي را سبك كلاسيك مي نامند. آنها به وضوح متناقض با بافت هستند و شبيه به كاربرد تعريف شده "غير مسكوني" هستند ، كه نشان مي دهد صاحبخانه آگاهانه تمايل دارد كه آنها تمايز و بودجه داشته باشند . از طرف ديگر ، با اين روند و روند ، جنبه اقتصادي بسيار برجسته است. به عنوان مثال ، لازم است محصولي طراحي شود كه فروش سودآوري داشته باشد.

به همين ترتيب ، اين طرح از نظر عملكرد و نياز نيست ، بلكه نمايانگر ظاهر ، دكوراسيون و عملكرد كالاها است. اين به معناي گسترش فرهنگ مد در معماري و تبديل معماري به شي تجاري است. به عبارت ديگر ، جريان هاي اقتصادي در روند توليد مثل و تكرار روند رومي در تهران مثر هستند ، زيرا در اين ميان ، نقش معماري كه مديران پروژه را فراهم مي كند ، سازندگاني كه فقط به تجارت فكر مي كنند ، در بخشهاي خاصي از جامعه رويداد افراد جديد ، شركت هاي املاك و مستغلات.

بدون نظارت كافي ، آنها سعي مي كنند جامعه را به سمت يك سبك تهي شده پيش ببرند و ... - كه همه زير مجموعه عوامل اقتصادي هستند - ناديده گرفته مي شوند. اين امر به ويژه در مناطقي از شهر كه از شرايط اقتصادي مطلوبي برخوردار نيستند بيشتر صدق مي كند. زيرا عليرغم شكست طرح ، روابط داخلي ، تفكيك فضا و ... ، استفاده از نماي به اصطلاح كلاسيك ، حتي با مصالح كمتري مانند سيمان و رابيتس ، نظر و رضايت مخاطب را به خود جلب مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۲۰:۴۹ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)

مزايا و معايب كابينت هاي بلند شيشه اي.

شيشه بلند چيست؟
سطوح بلند شيشه اي براق ، آينه مانند هستند و نور را منعكس مي كنند. مقدار و قدرت انعكاس نور از اين سطوح به عوامل مختلفي بستگي دارد. زوج:
شيشه و موادي كه در ساخت آن استفاده شده است
رنگ شيشه (شيشه سفيد بلند ، شيشه طلاي بلند ، شيشه بنفش بلند ، شيشه خاكستري ، شيشه كرم ، شيشه مات و ...)
منبع نور اتاق
وسايل روشنايي آشپزخانه بايد با توجه به موارد بالا انتخاب شوند ، زيرا بازتابندگي شديد نور مي تواند آزار دهنده و آزار دهنده باشد. بنابراين اگر تصميم به نصب كابينت هاي شيشه اي بلند داريد ، حتماً با يك طراح حرفه اي مشورت كنيد تا بتوانيد با نورپردازي آشپزخانه خود راحت باشيد.
مواد كابينت شيشه
اكريليك يك پلاستيك با كيفيت است كه اغلب به صورت لمينت و به عنوان جايگزين شيشه استفاده مي شود كه در برابر شكستگي و خرد شدن بسيار مقاوم است. كابينت هاي شيشه اي اكريليك براي آشپزخانه هاي امروزي كاملا مناسب هستند و داراي يك سطح آينه مانند هستند كه به راحتي ترك نمي خورد ، نمي شكند و لك نمي زند.


مزاياي كابينت هاي نمايشگر

  1. بازتاب نور. كابينت هاي شيشه اي انعكاسي باعث مي شوند آشپزخانه شما بزرگتر و روشن تر به نظر برسد و اين بارزترين مزيتي است كه بايد در نظر بگيريد. بنابراين بديهي است كه چنين كابينت هايي براي يك آشپزخانه كوچك بسيار مفيد خواهد بود. لازم به ذكر است كه كابينت هاي شيشه اي بلند مات و تيره نور را جذب نمي كنند و تا حد بيشتري بر روشنايي آشپزخانه تأثير مي گذارند.
    2. تميز كردن. كابينت هاي شيشه اي به راحتي تميز مي شوند ، اين يكي ديگر از موارد خوب است. براي تميز كردن اين كابينت ها از مواد شوينده و حلال قوي استفاده نكنيد! تمام آنچه شما نياز داريد يك پارچه نرم ، آب گرم و مقداري مواد شوينده براي از بين بردن لكه ها است.
    3. ضد آب كابينت شيشه اي بلند ضد آب است و پس از نصب نيازي به آب بندي نيست و شستشو به آن آسيبي نمي رساند.
    4. ظاهر مدرن: كابينت هاي بلند شيشه اي ظاهري مدرن و لوكس به آشپزخانه شما مي بخشند. بنابراين اگر طرفدار سبك آشپزخانه مدرن هستيد ، اين كابينت ها را در نظر بگيريد.
    معايب كابينت هاي شيشه اي بلند

شكي نيست كه هر نوع كابينت متفاوت مزايا و معايب مختلفي دارد و به سليقه و ترجيحات شخصي بستگي دارد. علاوه بر مزاياي ذكر شده در بالا ، كابينت هاي شيشه اي بلند داراي معايبي نيز هستند كه بايد در نظر گرفته شوند.
1. انعكاس نور: همانطور كه گفتيم ، بازتاب نور يكي از مزاياي كابينت هاي شيشه اي بلند است ، اما اين فقط پايان داستان است! اگرچه كابينت هاي بلند شيشه اي نور آشپزخانه را منعكس مي كنند و به نظر مي رسد تأثير مثبتي در شكل ظاهري آشپزخانه دارند ، اما معايبي نيز دارد. كابينت هاي شيشه اي بلند (به خصوص كابينت هاي شيشه اي تيره) نسبت به كابينت هاي مات لكه ، خاك و خراش بيشتري دارند. در نتيجه ، به تميز كردن بيشتري نياز دارد. اما حتي اين مشكل نيز نمي تواند مانع انتخاب كابينت هاي شيشه اي بلند شود. زيرا اخيراً نوع جديدي از تخته فيبر با شيشه متوسط ​​با پوشش مات (مانند تصوير بالا) منتشر شده است. در اين نوع كابينت هايگلاس ديگر انعكاس نور وجود نخواهد داشت و به راحتي مي توانيد از طراحي آشپزخانه لذت ببريد.
2. تميز كردن: همانطور كه قبلاً ذكر شد ، لكه ها و خراش ها روي كابينت شيشه تقريباً ديده نمي شوند. بنابراين ، اگر فرزند داريد يا وقت كافي براي نظافت كابينت ها نداريد ، بهتر است فقط كابينت ها را در قسمت بالاي آشپزخانه قرار دهيد و كابينت هاي كف مات را انتخاب كنيد.
3. قيمت: اين نوع جديد از كابينت هاي شيشه اي بلند است كه اخيراً به عنوان يك روند مد نظر قرار گرفته است. بنابراين ، به طور طبيعي قيمت بالايي دارد.

اگر تصميم به خريد كابينت هايگلاس داريد ، به موارد زير توجه داشته باشيد:

از آنجا كه كابينت شيشه هوا با چشم صاف است ، انعكاس نور آن بيشتر از كابينت شيشه زمين قابل مشاهده است.
اگر طرفدار آشپزخانه با كابينت هاي شيشه اي تيره هستيد ، پس اين كابينت ها را با كابينت هاي سبك مخلوط كنيد. كابينت هاي هوا كه كمتر در معرض ديد قرار مي گيرند ، تيره هستند و كابينت هاي كف كه هر چه زودتر كثيف مي شوند ، بايد سبك باشند.
كابينت هاي شيشه اي اگر در معرض نور قرار نگيرند ، كارايي و تأثير زيادي نخواهند داشت.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۳:۳۱ توسط:مهدي موضوع: نظرات (0)